Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det har Nani gjort mer enn en gang også, men dere er vel for opptatt med å snakke dritt om han at dere overser det...

(Delvis) enig. Jeg er ingen fan av portugiseren selv, men hver gang han scorer så er det de faste her som roper ut "Nani suger. 1 av 1000 skudd går inn!" istedenfor gledesrus over en scoring. Hver gang han gjør det bra er det noen som skal si at det her er et engangstilfelle.

Irritert og sur over mange av avgjørlsene Nani gjør selv, men enkelte her inne er veldig innstilt på forhånd at han suger, selv om han gjør en god kamp. Aldri noen ord om at han spilte en bra kamp om han gjorde det. Da er det heller "1 av 1000 forsøk jo gå inn".

Som sagt syns jeg ikke han glimter av verdensklasse jeg heller, men de gangene han spiller bra og/eller scorer mål jubler jeg for det heller enn å sippe over at han gjør det for sjeldent.

Lenke til kommentar

Glad SAF er ein smule meir tolmodig, og formodentlig litt meir informert ang ting sin tilstand enn oss supporterar. Eg er heilt enig i at Nani ikkje har gjort det godt i det heile tatt denne sesongen og at han virkelig må skjerpe seg, men eg syns det er mange som tar på seg oppgåva som bøddel litt for enkelt.

Lenke til kommentar

Giggs og Neville også med småskader? Det her er sjukt da. Foster, Ferdinand, Evra, Neville, Evans, Brown, Nani, Giggs, Anderson, Hargreaves, Rooney?! Allikevel står vi i finalen i CC, videre i FA-cup, videre i CL, ligaleder med én kamp mindre spilt og tangerer Cleen Sheets-rekorden til Cech.

Imponerende? Yes :)

Endret av niko_90
Lenke til kommentar

Har du i det hele tatt fulgt United siden 03, Raste? Man begynner å lure litt med de uttalelsene dine. Ronaldo hadde lav forståelse i likhet med Nani, og driblet både hit og dit uten mening, allikevel fikk han 40 kamper og scorte seks mål. Nani fikk fire mål på 41 kamper, men uten å ha assist statistikken er jeg ganske sikker på at Nani ga flere. Sesong to fikk Ronaldo 50 kamper og 9 mål. Nani er i sin andre sesong og på 23 kamper står han med fem mål. Det var først i sin 4. sesong Ronaldo blomstret for fullt. Face it, ingen hadde hakket så hardt på Nani hadde dere husket Ronaldo's første sesonger. Jeg så intervjuet med Nani, og det er tydelig at han virkelig vil bli et førstevalg på vingen. Han savner helt tydelig og spille store oppgjør som han sa til MUTV. Jeg tror rett og slett at SAF går for alle titlene i år og at det er derfor Park>Nani PL, Nani>Park CL/LC samt at Nani mangler litt av fysikken. Nani har jo faktisk et ekstremt toppnivå langt over Park's, problemet hans ligger i bunn nivået.

Lenke til kommentar

Noe av grunnen til Nanis spinkle spilletid er vel også Rafael. Rafael er altfor sårbar defensiv, så han trenger en hardtarbeidende ving foran seg for at vi ikke skal bli altfor svake på høyresiden. I tillegg har Nani holdninger på nivå med de verste Chelseastjernene og overspiller sinnsykt i dueller, jeg liker han ikke, men tror absolutt han er en mann for klubben hvis man kun ser på ferdigheter.

Lenke til kommentar
Noe av grunnen til Nanis spinkle spilletid er vel også Rafael. Rafael er altfor sårbar defensiv, så han trenger en hardtarbeidende ving foran seg for at vi ikke skal bli altfor svake på høyresiden. I tillegg har Nani holdninger på nivå med de verste Chelseastjernene og overspiller sinnsykt i dueller, jeg liker han ikke, men tror absolutt han er en mann for klubben hvis man kun ser på ferdigheter.

Er ikke så lett å få mye spilletid når man konkurrerer mot verdens beste spiller. Tror ikke Nani hadde fått spille så mye mer hvis Brown/Neville hadde spilt fast på høyrebeck. Synes Nani burde starte på venstresiden når O'Shea spiller, og Park når Evra spiller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...