banansplitt™ Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Hadde han gjort det bra på trening ville han antageligvis spilt mer. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 + at det ikke er bare fotballforståelsen som må bli bedre. Er en god del mer. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Don't shoot the messenger. Eg seier berre det eg har lest. Det kan jo også tenkast at SAF er litt varsom når han ser kva Nani har gjort i kamp til no. Kan hende han må overbevise meir enn ellers for å få sjansen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Nani må definitivt bevise mer, men han bør ikke selges enda. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Han bør bli solgt nå i sommer om han ikke blir forvandlet til en utrolig god spiller noe som jeg ikke tror han kan bli. Han er sikkert god for en klubb som Viking, Flora Tallinn, Vålerenga osv. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Ikke overdriv nå. Han hadde vært god i en middelmådig PL klubb, allerede nå. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Nani bør pumpe litt jern, slik at han slipper og ligge 18 minutter på gresset hver kamp. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Ikke overdriv nå. Han hadde vært god i en middelmådig PL klubb, allerede nå. Ikke med fysikken han har per i dags. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Nani er det bare å selge. Han har ikke vist seg frem så mye som man skulle forvente, og jeg ble ikke akkurat mer glad i han etter nedskallingen hans heller. Håper Tosic blir en del bedre, skal bli spennende å se. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Jeg har fortsatt tro på Nani, han blir nok ingen ny Ronaldo, men han kan fortsatt bli en god ving. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Nani treffer 1/100 av skuddene han skyter. Mtp. at han traff på tirsdag, er det vel veldig lenge til neste gang han scorer... Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Likevel scorer han på flere skudd enn Park, Anderson () og Berbatov for å nevne noen. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Er Rio klar til lørdagen? Hvor kan jeg se hvem som har karante/skade på united.no? Vet det fantes. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Godt tegn at han innser at han må bli bedre iallefall. Gje fyren tid. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Er Rio klar til lørdagen?Hvor kan jeg se hvem som har karante/skade på united.no? Vet det fantes. http://www.united.no/united/sesongen/skader_og_karantener Står han er klar der i hvertfall, men jeg ville ikke akkurat satset penger på det Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Takker og bukker, så slipper jeg å mase om hvor det ligger neste gang. Han skulle vært klar flere ganger, savner han skikkelig nå. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Ego er han også. For Ronaldo er jo en lagspiller av dimensjoner, Nani er ikke i nærheten av Ronaldo på det punktet en gang. Han er ung og tar feil valg, det er sånt mann lærer etterhvert. Ronaldo var mange hakk verre enn det Nani var når han startet, men med den korttidshukommelsen det er på noen av dere her inne så husker man jo ikke lengre enn max 30 minutter tilbake i tid så jeg skjønner jo at dere ikke husker det. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Ronaldo veide ihvertfall opp med å gjøre noe konstruktivt nå og da. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Det har Nani gjort mer enn en gang også, men dere er vel for opptatt med å snakke dritt om han at dere overser det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå