Ed Hunter Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Folkens.. Kilde: The Sun hallo?! The sun er veldig, veldig flinke til å fabrikere og feilsitere engelske trenere. Why so serious? Jeg hørte intervjuet i går live på Sky, og han sa akkurat dette. Stemmer det, sjekk ut video på SkySports. Good news! Lenke til kommentar
Corey Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Folkens.. Kilde: The Sun hallo?! The sun er veldig, veldig flinke til å fabrikere og feilsitere engelske trenere. Why so serious? Jeg hørte intervjuet i går live på Sky, og han sa akkurat dette. Stemmer det, sjekk ut video på SkySports. Good news! Er vel ingen som tror på at Spurs kommer til å stille med det dårligste laget? Dette er "mind-games" og taktikkeri fra ende til annen.Tottenham har etter FA-cupen i helgen,en hel uke på å restituere seg til neste liga-runde.Ser derfor ikke noen grunn til å stille med svekket lag.Defoe feks må spille seg varm i trøya. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 (endret) Hehe, Stoke på tirsdag har de. AKA: STOR kamp for de. Mye større en en "urealistisk" seier i FA Cupen. Jeg tror de started med et ganske svekket lag, ja. Men det gjør vi og, forsåvidt, pga. skader. Endret 22. januar 2009 av tc47 Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 (endret) Litt synd at han ikke kan bruke Campbell når han først har tenkt å spare førstevalgene. Endret 22. januar 2009 av D'Amico Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Spurs har Stoke i ligaen, som er pri 1 for Harry, dei kjemper jo mot nedrykk. Trur nok ikkje han kan stille så sterkt på lørdag med tanke på den kampen. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Spurs har Stoke i ligaen, som er pri 1 for Harry, dei kjemper jo mot nedrykk. Trur nok ikkje han kan stille så sterkt på lørdag med tanke på den kampen. Jaja,kamp om en uke eller kamp på tirsdag..Poteito Potato.Det er jo Spurs vi snakker om Synes igrunnen det er rart at han satser på noen cuper i det hele tatt,med tanke på di ligger veldig dårlig an i ligaen. Tenk hvilken ekstra påkjenning en finale vil bli for en mager spillertropp.Ser for meg at det kan bli vanskelig for dem.Not that i care that much. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Derbykampen i reprise på SportN nå. 30 minutter igjen. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Hmmm, når jeg tenker over det, så er ligacup finalen samme helg som vi skulle egentlig ha spilt en PL kamp. Dette betyr vel at vi kommer til å ha en TIL hengekamp etter det nå? Isåfall, er jeg nesten litt irritert over at vi gjorde det så bra i ligacupen. Dette kan koste oss PL i år siden det er så tight der oppe. Jaja, vi får se hvordan det går. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Pompey kampen er utsatt ja. Skumle desse hengekampene... Lenke til kommentar
Manx Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Det er sånt som skjer, må vi bare leve med. Men vi har da spilt hengekampen mot Fulham, så da har vi kun en kamp mindre spilt igjen. Jeg tror vi leder serien med mer en 3 poeng når vi kommer så langt, så det kommer ikke til å utgjøre det helt store. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 (endret) Vi har da ikke spilt hengekampen mot Fulham enda. EDIT: Regner med at du mente Wigan. Endret 22. januar 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Idiotisk å sette en hel PL-runde samme helg som LC-finalen. Disse ekstra kampene er morsomt for supporterne, men er tøft for spillerne. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Nå skal jo Fergie stille med reservene i finalen, så det er ikke så ille. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Nå skal jo Fergie stille med reservene i finalen, så det er ikke så ille. Nja forsåvidt sant det men de kan være viktige fremover. Som f.eks nå når Anderson, Rafael og Evans ble skadet nå mot Derby. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Burde vi ikke snart få høre noe mer om skaden til Andy? Lenke til kommentar
Corey Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 (endret) Før dere leser hva som står i Spoileren min,så anbefaler jeg deg til å ta et dyyyypt pust inn,og forberede deg selv på en meget god latter. Nani: I'll be Old Trafford hit. MANCHESTER UNITED winger Nani insists he can win over the doubters and become a hit at Old Trafford. The Portuguese midfielder joined the Red Devils for £19million in 2007 and enjoyed instant success with the club – winning the Premier League and Champions League in his first season. However, he has struggled to make an impact this term, starting just three times in the league for Alex Ferguson’s table-toppers. But Nani has vowed to turn his campaign around and prove he can succeed at the Theatre of Dreams. He said: "Last season was good. I was pleased with my games and my contribution to the team. "This season I hoped it would be better. When I get my chances my aim is to do better than I did at the start of the season. "I want to play more. I would like to play more times but it hasn't been the same as last season. "I feel good when I try to do my best to help the team. In some games I have done well but others I haven't done so well, but this is football. "Your fitness when you don't play every week suffers. But I am training well and keep preparing for the next match and hope to play. "My focus is always to do well for the team. If I do that then everything will go well for me. "I am still confident. It is difficult when you play one game and then are out for two matches. You want to stay in for a run of matches. "You really need three, four or five matches for your confidence to build and your fitness to be right. You can do anything when your confidence is high." Link:http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/football/article2160361.ece?OTC-RSS&ATTR=Football :!: Endret 22. januar 2009 av Corey Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Flott det der, men han bør kanskje lære seg å spille fotball før han begynner på det prosjektet. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Han gjer det jo visstnok bra på trening, men det er heilt klart at fotballforståelsen hans må bedrast om han skal ha ein sjanse til komme nær ein fast plass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå