soundamia Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) Faen det var kjipt mål til tottenham Edit. Igjen. 3-2 Endret 21. januar 2009 av soundamia Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) På håret til å være Burnley De kjempet som faen, det skal de ha. På den annen side, jeg er ikke kjemperedd for Tottenham etter denne seansen... Endret 21. januar 2009 av Stonemeister Lenke til kommentar
Corey Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Faen i Helvete altså!!! Jeg MÅTTE spørre. Lenke til kommentar
larsevenes Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Spikern... 4-6. Da blir det ihvertfall en bedre finale! Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Faen der sprakk Burnley Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Det blir en del Tottenham i vinter Lenke til kommentar
GBD Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Jaja. Måtte jo skje. Tottenham skal jo strengt tatt være et mye sterkere lag, og det gir den beste finalen, så det er i og for seg greit. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Føler med Burnley nå altså. Fy flate som de kjempet. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 spurs er vel en lettere motstand enn burnley right? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) Føler virkelig med Burnley, kjipt. Men vi får ihvertfall en bedre finale, Spurs er jo helt syke resultatsmessige i Ligacupen, tror det fort kan bli tap spør du meg. Endret 21. januar 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Bedre med et bedretent tottenham enn et Burnley på skyer sier nå eg. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Jau Tottenham virker da som en lettere motstander enn det Burnley ville vært! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) Nja, finalen er jo 1. mars. Mye kan skje før da. Har ikke særlig lyst at vi skal spille mot Palacios tre ganger til i år. For å si det pent; eide han begge Carrick og Scholes i 1-0 kampen mot Wigan for en uke siden. Endret 21. januar 2009 av tc47 Lenke til kommentar
DeTomaso Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Merkelig av Redknapp: - Den gjengen jeg brukte i dag er den gjengen jeg tar med meg til Old Trafford. Jeg kan ikke risikere noe. Vi møter Stoke i Premier League neste tirsdag. Derfor kommer jeg til å stille med det svakeste laget jeg kan stille mot United. Hva er det slags signal han gir til spillerne når han sier at de som blir tatt ut mot United er de absolutt dårligste spillerene han har?? Link: Redknapp - TheSun Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Så Defoe, Ekotto og Pavlychenko er blant de svakeste Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Folkens.. Kilde: The Sun hallo?! The sun er veldig, veldig flinke til å fabrikere og feilsitere engelske trenere. Why so serious? Lenke til kommentar
genser Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Hvor ligger fornuften til den bortemålsregelen? Jeg synes det er en strålende utgave av regelen. I CL spilles det for mye, i mine øyne, på bortemålsregelen. Den har rett og slett for mye å si. CC-varianten derimot er slik at ja, bortemål teller litt mer enn vanlig mål, men ikke veldig, for å si det slik. Skal man spille på å vinne på bortemål må man takle en halvtime ekstra på banen. Ønsker regelen velkommen i CL og, da jeg altså synes bortemål får for stor betydning med dagens ordning. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Folkens.. Kilde: The Sun hallo?! The sun er veldig, veldig flinke til å fabrikere og feilsitere engelske trenere. Why so serious? Jeg hørte intervjuet i går live på Sky, og han sa akkurat dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå