Latias Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Er litt morsomere viss du har en liverpool lærer etter de har blitt slått 3-0 på old trafford... Heldigvis skiftet jeg skole i år så jeg hadde ikke han læreren i årets kamp mot liverpool:P En av lærerne mine er Pool-supporter. Hun truer med dårligere karakterer om vi snakker stygt om Pool... Lenke til kommentar
Gjest medlem-178389 Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 hehe, joda det er jo det! ;p har to lærere som er liverpool fans, så de liker ikke hvis jeg eller venninna mi komenterer liverpool hvis de har tapt eller noe sånt :!: men det bryr vi oss altså ikke om Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Vi hadde geografi med denne læreren engang, så hadde vi om britisk fotball.. Han spurte om vi kunne noen lag fra England.. Han sa selv " Liverpool feks" og jeg nevnte da straks Manchester United... Da svarte han "Nei.. de nekter jeg å skrive opp" Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Liverpool ledet jo sesongen etter 5 runder i fjor eller noe og læreren var raskt ute med å henge opp tabellen hvor de lå over oss. Etterhvert som året utviklet seg ble det til at vi andre hang opp tabellen Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 http://www.redcafe.net/f6/ratings-vs-commo...91/#post5660625 Noodlehair's rating og kommentar :!: Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Chester - Didn't chest anything. Misleading name Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Possebon - didn't play, but I like typing his name :!: Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Possebon - didn't play, but I like typing his name :!: Måtte le av den der selv. Han er jo snill mot O'Shea og og Evans - 7 Good game, until he got injured, and was for some reason forced to carry on at centreback instead of John O'Shea taking over (It may be that John O'Shea did take over, but took so long to make his way from left back to centre back, the game ended before he got there) O'Shea - 6 When he scores, why does it always take him about ten seconds to realise it? Lenke til kommentar
CCola Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) Forklar oss hvorfor da. Han påpeker bare det jeg og mange andre har nevnt, men som dere ikke evner til å se fordi dere vil forsvare deres manager. Benitez prater bull, han sitter og leser opp fra et ark, men hauger av løgner på. En gigantisk hykler, mind games kan han hvertfall ikke drive. For en bitter type. Han sier mye sant, men huff, hele artikkelen oset av United-briller hele veien, og noen ganger kommer han jo med latterlige eksempler, og virker nesten like bitter selv (selvom han viser "fakta"). Feks: Of course, Liverpool never put the referees under any pressure to send any players off. Unless we recall last season when Steven Gerrard kicked his leg out in an attempt to win a penalty (as Ronaldo does and gets called a diver for doing so) whilst running side by side with Everton defender Hibbert. Mark Clattenburg clearly had a yellow card in his hand, ready to book Hibbert. Then Liverpool captain ran over and had a go at the ref, causing Clatternburg to change his mind and send the Evertonian off. If United do it, it’s not fair, according to Mr. Benitez, but should we just sweep it under the carpet when his own team are guilty of the exact same thing? Hey!Ikke glem at dette er den samme fyren som sa at Hargreaves ikke vil forsterke Man Utd på noen som helst måte. Morsom den der. Ville han det da? Når jeg United startellver, så ser jeg ingen posisjoner hvor en skadepreget Hargreaves kunne tatt over, og hatt. Det er jo godt mulig han kommer til å hoppe rett inn i startellveren, men herregud, at han ikke blir fast er da virkelig ikke så latterlig som noen av dere skal ha det til, da ler dere jo mer av laget deres enn noe annet. Neville på høyreback er nok den eneste posisjonen han kunne gjort noe bedre, men er høyreback Owen's beste posisjon? Edit - leif. Endret 21. januar 2009 av CCola Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Du vet bare ikke hvor mye Owen betyr for oss. Sikkert like mye som Jailard betyr for dere. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Hva er så morsomt med det? Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Tipper en frisk og rask Owen Hargreaves hadde gått rett inn på sentral midtbane, ettersom Carrick ikke akkurat er i sin livs form. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Tipper en frisk og rask Owen Hargreaves hadde gått rett inn på sentral midtbane, ettersom Carrick ikke akkurat er i sin livs form. Men det avhenger altså av at Carrick er i dårlig form, og at Hargreaves kommer frisk og raskt tilbake fra skade? Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Som jeg skrev i "This is Anfield": Hargreaves i CL-finalen, frisparket mot Arsenal og måten han (med Anderson) ga Gerrard og co en bakstikker av dimensjoner på Anfield var ene og alene verdt overgangssummen. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Du vet bare ikke hvor mye Owen betyr for oss. Sikkert like mye som Jailard betyr for dere. 2. dager igjen. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) Som jeg skrev i "This is Anfield": Hargreaves i CL-finalen, frisparket mot Arsenal og måten han (med Anderson) ga Gerrard og co en bakstikker av dimensjoner på Anfield var ene og alene verdt overgangssummen. Tja dere som har råd til å betale £20m for 2 pasninger, såeh. ^^ (Nå føler jeg Keane kommer! ) Og et frispark. How could I forget? Endret 21. januar 2009 av CCola Lenke til kommentar
archanios Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Ehm.. Du har nok sett litt lite av Hargreaves... Heilt klart at skadeproblema hass er nettopp det, eit problem, men om han no får tid på seg, operasjonane er vellykka osv, så gledar eg meg til han er tilbake. Det at han kan brukast i mange posisjonar, har ein fantatsisk pasningsfot og eit godt skudd er berre nokre av tinga som gjer at han vil kunne vere ein veldig viktig del av troppen. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) Og et frispark. How could I forget? Et frispark som vant ligaen for oss (nesten). Dere i Liverpool-tråden hadde gitt en arm og en testikkel for noe lignende. Endret 21. januar 2009 av Stonemeister Lenke til kommentar
larsevenes Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Noen som ser Burnley-Spurs? Kan fort bli Burnley i finalen nå. 2-0 så langt i kveld (3-4) sammenlagt. Og de er ofte farlig frempå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå