Corey Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Hahaha. Fantastisk, Corey. Og er det bare jeg som ser likheten mellom Ray Romano og Benayoun? Ray ser jo ut som den tjukke utgaven av Benayoun.Gi gutten noen kebaber så begynner det nok ligne noe Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) Fy faen, nå har vi ni spillere på skadelista. Bra vi har en så stor tropp! Hvordan blir laget mot Spurs? PIG Neville - Vidic - Ferdinand - O'Shea Ronaldo - Carrick - Possebon - Giggs Berbatov - Welbeck - Hvis Ferdinand ikke blir klar, kan forsvaret se sånn ut: 1) Neville - Vidic - Chester - O'Shea 2) Neville - Vidic - O'Shea - Fabio - Tosic i stedet for Giggs? - Berbatov er med i laget, slik at han får møte gamleklubben. Tror egentlig at Tevez starter. - Carrick er også med slik at han får møte gamleklubben. Synes heller at Scholes burde starte. Endret 21. januar 2009 av Latias Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Eller Giggs på venstreback og O'Shea inn i midten. Eller kanskje Fletcher på høyreback og Neville som stopper. Tror nok uansett det blir litt for risikabelt å spille med Chester fra start. Lenke til kommentar
DeTomaso Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Vet ikke om dere har sett denne denne men mener den er verdt å lese. Mulig denne Benitez vs Fergie saken er gammel nå, men jeg synes innlegget på en veldig god måte bryter ned og "knekker beina" på en god del av Benitez facts. Sjekk her: rafas-cracking-up PS: Noen som vet om Quentin Fortune enda spiller aktivt eventuelt hvor han befinner seg nå? Just curious :-) Lenke til kommentar
Bister Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) Kan det være at vi er så gode som gjør at vi har 3 av 10 på denne topp 10 hatlisten? Endret 21. januar 2009 av Bangern1991 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Ja, du ser jo også at Liverpool har ingen. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Sjekk her: rafas-cracking-up Det der var den latterligste bloggen ever. Han skriver jo med 100% United-briller. Lenke til kommentar
DeTomaso Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Sjekk her: rafas-cracking-up Det der var den latterligste bloggen ever. Han skriver jo med 100% United-briller. Ta heller og fortell hva du mener i denne bloggen som er feil. Han påpeker fakta og kommer med konkrete eksempler. Selvsagt er det skrevet med "United-briller" da hans poeng er å bevise at Benitez sine facts ikke akkurat er facts... Lenke til kommentar
M_Jern93 Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 http://sport.vg.no/live/match.php?match_id=10000298 De må være godt trent. ikke antydning til krampe på noen av dem Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 hæ? den skjønte eg ikkje -_- Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 PS: Noen som vet om Quentin Fortune enda spiller aktivt eventuelt hvor han befinner seg nå? Just curious :-) Quinton Fortune spiller i Brescia, men skal snart til Hellas og spille for laget Asteras Tripolis, i følge et kjapt Google-søk. Lenke til kommentar
M_Jern93 Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 hæ? den skjønte eg ikkje -_- Se på tid spilt: Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Sjekk her: rafas-cracking-up Det der var den latterligste bloggen ever. Han skriver jo med 100% United-briller. Ok, du er sånn ca like lost som Benitez himself. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Sjekk her: rafas-cracking-up Det der var den latterligste bloggen ever. Han skriver jo med 100% United-briller. Forklar oss hvorfor da. Han påpeker bare det jeg og mange andre har nevnt, men som dere ikke evner til å se fordi dere vil forsvare deres manager. Benitez prater bull, han sitter og leser opp fra et ark, men hauger av løgner på. En gigantisk hykler, mind games kan han hvertfall ikke drive. For en bitter type. Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) Sjekk her: rafas-cracking-up Det der var den latterligste bloggen ever. Han skriver jo med 100% United-briller. Selvfølgelig er den skrevet med United-briller. Det gjør ikke innholdet i den mindre rett. Endret 21. januar 2009 av Tobbe777 Lenke til kommentar
Corey Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Sjekk her: rafas-cracking-up Det der var den latterligste bloggen ever. Han skriver jo med 100% United-briller. Forklar oss hvorfor da. Han påpeker bare det jeg og mange andre har nevnt, men som dere ikke evner til å se fordi dere vil forsvare deres manager. Benitez prater bull, han sitter og leser opp fra et ark, men hauger av løgner på. En gigantisk hykler, mind games kan han hvertfall ikke drive. For en bitter type. Hey!Ikke glem at dette er den samme fyren som sa at Hargreaves ikke vil forsterke Man Utd på noen som helst måte. Ta heller en titt på dette bildet: Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Kan det være at vi er så gode som gjør at vi har 3 av 10 på denne topp 10 hatlisten? Jantelov! Lenke til kommentar
Gjest medlem-178389 Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 jeg har en engelsklærer som er United fan, og i bynnelsen på timen i dag ba hun oss klappe. etter at vi hadde gjort det, spurte en elev hvorfor.. hun svarte enkelt og greit at det var fordi Manchester United ligger som nr.1 på tabellen! :!: syns bare det var litt morsomt av en lærer å gjøre sånn i timene.. ( kanskje ikke så relevant å ha her da..! ) xp Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Er litt morsomere viss du har en liverpool lærer etter de har blitt slått 3-0 på old trafford... Heldigvis skiftet jeg skole i år så jeg hadde ikke han læreren i årets kamp mot liverpool:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå