Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fy faen så deilig, på 2-0 så jeg for meg ligagullet i hendene på Terry&co.

5 poeng til de stygge små blå, nå håper jeg bare Arsenal slår dem. Så får vi se om Chelsea viser storhet og applauderer United ut på Stamford Bridge.

Lenke til kommentar

5 poeng til de stygge små blå, nå håper jeg bare Arsenal slår dem. Så får vi se om Chelsea viser storhet og applauderer United ut på Stamford Bridge.

8491912[/snapback]

Tja, mot Liverpool så hørte jeg dem ikke engang, så spørs om vi får se noe sånt :!:

Lenke til kommentar

8491912[/snapback]

Kjenner jeg Mourhino rett så vil han gjøre det om det blir avgjort på brua, mye av bulshittet han kommer med før kampene er bare et spill. Om Chelsea og Mourhino ikke skulle vise storhet og applaudere så ryker det lille respekten jeg har for klubben i dass.

Lenke til kommentar

Fin dag. Veldig hyggelig å se vilje til å snu det her, men vi må lære oss å ikke gjøre tabber som å komme under 2-0 til en vane. Formen er merkelig for tiden.

5 poeng gleder. For første gang denne sesongen har jeg virkelig tro på ligagull. Selv ikke man utd skal kunne klare å rote bort dette.

Ikke at de på noen år har vært noe særlig konkurranse for oss, men dagen blir ikke verre av at Pool ligger under 2-0 nå :)

Lenke til kommentar
Fin dag. Veldig hyggelig å se vilje til å snu det her, men vi må lære oss å ikke gjøre tabber som å komme under 2-0 til en vane. Formen er merkelig for tiden.

8492045[/snapback]

Tilfeldigheter og litt passivt forsvar. Uansett noen ganger er ikke fru fortuna med oss.

Håper vi får trofeet med oss på bussen fra Stamford Brigde :)

Lenke til kommentar

8492045[/snapback]

Tilfeldigheter og litt passivt forsvar. Uansett noen ganger er ikke fru fortuna med oss.

Håper vi får trofeet med oss på bussen fra Stamford Brigde :)

8492077[/snapback]

Helt klart ville det vært deilig feie Chelsea av banen 9, Mai.

Målet til Fernandes var faktisk vannvittig bra, første målet der er vi bare uheldige...

Lenke til kommentar

Nydelig kamp! Eg var nervøs etter 2-0 scoringa som var enorm, men da me fekk første målet skjønte eg at det kunne berre gå ein veg :)

Målet til Rooney var veldig bra, og det konstaterer at han er i kjempeform for tiden, scorer i kvar kamp(?). Målet til Eagles gleda meg og, kjempeprestasjon av Chris :love:

Syns dog det var litt synd på Phil etter det sjølvmålet, men kanskje han vil at me skal vinne gullet i år? :)

Endret av zaltmann
Lenke til kommentar

Morsomt at det ene målet til Eagles er alt som skal til for at alle i denne tråden får øynene opp for han. Viser hvor mye den gjennomsnittlige United-supporter i denne tråden kan om klubben og likevel kommer med selvmordstanker når det går litt dårlig og er helt oppe i skyene hver gang det blir scoring. Det er litt flaut å late som man er en så dedikert supporter og ikke vet hva som bor i talenter som Lee, Eagles, Cathcart, Richardson osv.

Ellers var dette en av de bedre dagene på lenge. Synes Rooney spilte veldig bra i dag og var etter min mening beste på United. Richardson begynner å vise mer og mer takter på kanten og det er åpenbart at gutten har et stort talent som ikke vises for tiden. Om det pga selvtilliten eller uflaks skal jeg ikke spekulere i. Synes også Brown gjorde en fin figur i midtforsvaret.

Minnet som sitter igjen fra kampen er det Ferguson gjør etter det første målet til United. Jubler i knapt et sekund før han snur seg lynkjapt rundt og roper på at Ronaldo skal reise seg. Etter han kom inn ble det en helt ny entusiasme i angrepsspillet og jeg var 100% sikker på at det i alle fall skulle bli uavgjort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...