Ol'H Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 2 mål i dag da... Det ene på et herlig frispark 5815663[/snapback] Ja hva var det? Det tredje i år ? Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Aner ikke... Men passa så bra at han skåra to mål, dagen etter at du klagde på han Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 perlsjakob: kan ikke du kritisere noen andre manu spillere? det ser jo ut til å fungere? Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 (endret) Det er ingenting som er mer gledelig enn at spillere viser seg fra sin beste side. Giggs var sammen med Vidic den som imponerte mest i dag. Det endrer imidlertid ikke på det faktum at han ikke er like god som han var på sitt beste. Det er det mange år siden han har vært. Én god kamp -- for øvrig ikke mot den mest imponerende motstanden -- endrer ikke på det. Ikke misforstå -- Giggs er en spiller i verdensklasse på sitt beste. Det er bare det at det blir lengre og lengre mellom hver gang han viser det. Redigert: La meg også påpeke at United fortsatt mangler en frisparkeksekutør av høy klasse, som var det jeg etterlyste i går. At Giggs klarer å putte ett frispark, betyr ikke at han er i verdensklasse på området. Spillere som Beckham og Gamst-Pedersen kan sette fem–ti frispark hver sesong. Det klarer ikke Giggs. Strengt tatt var dessuten frisparkmålet i dag et selvmål av Maik Taylor. Endret 26. mars 2006 av PelsJakob Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 (endret) Manu 1 - 0 WH Ruud Ja, fergie er jammen en vis mann, som plasserer mannen som har putta 150 mål for united på benken... Ruud's back in buisness!! Endret 29. mars 2006 av azzman Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 United vant samtlige kamper van Nistelrooy satt på benken i. Når det er tilfellet, kan jeg vanskelig se at Ferguson tok feil avgjørelse ved å la Saha spille istedenfor van Nistelrooy. Og hvem vet, kanskje var det nettopp det faktum at han har sittet på benken så lenge som skulle til for at han skulle komme tilbake med tenningen på topp? Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Mulig det... Men han var jo toppscorer før fergie begynte å vrake han da.... Er 7 kamper igjen, og så sant han får spille, vil han ikke ha noe problem med å putte 25 eller fler.... Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Herregud da, Saha var i form. Burde han bli satt på benken for å risikere at han ble misfornøyd og dro? Rooney kan man ikke benke siden han og Ronaldo skaper det meste fremover for tiden. Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Gode nyheter til alle united-fans Lenke til kommentar
fakey Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 (endret) http://united.no/index.php/news/nyheter/20...il/tattoo_sjokk Like før jeg går i taket. Aldri vært så forbanna siden FA cup taper mot Arsenal!! EDIT: Det var aprillsnarr :!: Endret 1. april 2006 av banansplitt Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Hehe... Du gikk på den ja... Husker fra i fjor, da jeg ble skikkelig lurt av united.no (var noe med en kraftig økning av tilskuerkapasiteten) Tenkte nå at jeg skulle gå på sida, og lete etter årets spøk... Og da var den ikke vanskelig å finne... Lenke til kommentar
fakey Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 La oss si det sånn at det ville ikke overraske meg om Glazer hadde gjort noe sånt. Så spøken var godt kamuflert. Lenke til kommentar
GBD Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Jaja. Chelsea tok bare ett poeng mot Birmingham i dag. Nå er det oss i en veldig vanskelig bortekamp mot Bolton. Vi får krysse det som kan krysses... Lenke til kommentar
fakey Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Jeg er overbevist om at United tar gull i år. Helt seriøst, jeg vet vi greier det! Lenke til kommentar
GBD Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 (endret) Argh!! EDIT: Jada Saha! Endret 1. april 2006 av gaute/NeO^^ Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Deilig med 3 poeng... Bare 7 p opp til chelski nå.... Og nistings kommer inn og skårer igjen..... Hva om fergie tar hintet, og lar han spille fra start... Går fint an å hive vell fletch, kjøre roon ned på midten, og saha og ruud på topp... Nå er det kamp om ligagullet igjen :) Lenke til kommentar
Manx Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Da var det bare syv poeng igjen før United er seriemestre i år Lenke til kommentar
fakey Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Deilig med 3 poeng... Bare 7 p opp til chelski nå....Og nistings kommer inn og skårer igjen..... Hva om fergie tar hintet, og lar han spille fra start... Går fint an å hive vell fletch, kjøre roon ned på midten, og saha og ruud på topp... Nå er det kamp om ligagullet igjen :) 5850092[/snapback] Det er d jeg har sagt hele tiden. Både Ruud og Saha er i storform, og siden Rooney kan brukes andre steder enn angrep bør han flyttes ned på midten. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Da var det bare syv poeng igjen før United er seriemestre i år 5850095[/snapback] Ikke vær for selvsikker, vi har Arsenal i neste kamp, og de er jævli bra for tiden. Håper Fergie setter Roon ned på sentral midtbane sammen med Giggs neste kamp, med Park og Ron på vingene og Saha / Ruud på topp. Bankers! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå