Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ingenting som er mer gledelig enn at spillere viser seg fra sin beste side. Giggs var sammen med Vidic den som imponerte mest i dag. Det endrer imidlertid ikke på det faktum at han ikke er like god som han var på sitt beste. Det er det mange år siden han har vært. Én god kamp -- for øvrig ikke mot den mest imponerende motstanden -- endrer ikke på det.

 

Ikke misforstå -- Giggs er en spiller i verdensklasse på sitt beste. Det er bare det at det blir lengre og lengre mellom hver gang han viser det.

 

Redigert: La meg også påpeke at United fortsatt mangler en frisparkeksekutør av høy klasse, som var det jeg etterlyste i går. At Giggs klarer å putte ett frispark, betyr ikke at han er i verdensklasse på området. Spillere som Beckham og Gamst-Pedersen kan sette fem–ti frispark hver sesong. Det klarer ikke Giggs. Strengt tatt var dessuten frisparkmålet i dag et selvmål av Maik Taylor.

Endret av PelsJakob
Lenke til kommentar

United vant samtlige kamper van Nistelrooy satt på benken i. Når det er tilfellet, kan jeg vanskelig se at Ferguson tok feil avgjørelse ved å la Saha spille istedenfor van Nistelrooy.

 

Og hvem vet, kanskje var det nettopp det faktum at han har sittet på benken så lenge som skulle til for at han skulle komme tilbake med tenningen på topp?

Lenke til kommentar
Deilig med 3 poeng... Bare 7 p opp til chelski nå....

Og nistings kommer inn og skårer igjen.....

Hva om fergie tar hintet, og lar han spille fra start...

Går fint an å hive vell fletch, kjøre roon ned på midten, og saha og ruud på topp... :)

 

Nå er det kamp om ligagullet igjen :) :)

5850092[/snapback]

 

Det er d jeg har sagt hele tiden. Både Ruud og Saha er i storform, og siden Rooney kan brukes andre steder enn angrep bør han flyttes ned på midten.

Lenke til kommentar
Da var det bare syv poeng igjen før United er seriemestre i år :w00t:

5850095[/snapback]

 

Ikke vær for selvsikker, vi har Arsenal i neste kamp, og de er jævli bra for tiden. Håper Fergie setter Roon ned på sentral midtbane sammen med Giggs neste kamp, med Park og Ron på vingene og Saha / Ruud på topp. Bankers!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...