Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Danielzu: Litt satt på spissen og du la vel merke til ";)"

men samtidig så har det jo til tider virka på Pool som at ein har satsa alt på eit kort om ein har nått langt i CL, og dermed stilt med litt ujamne lag i PL, spart spelarar og til tider sett ut som at PL ikkje var så viktig.

Edit: For Liverpool-supporterar utan anna enn korttidshukommelse, så er det ikkje verken denne sesongen eller forrige sesong eg snakkar om.

Endret av archanios
Lenke til kommentar

For meg vil PL alltid ha prioritet. Over CL, FA-cup, Ligacup, you name it. Er du ikkje med og kjempar om å vinne PL, kva har du då i mesterligaen å gjere?

Sjølvsagt er CL ein viktig cup, den viktigaste av cupane, men Liverpool har som kjent aldri vunne PL. Og akkurat det trur eg nok mange inbitte, trufaste Scousers er lei av.

Lenke til kommentar

SAF er skuffa og glad på samme tid, og det kan vel summere kvelden ganske greit. Alltids fint å vere i ei finale, men eg er redd det kosta oss. Sentrale midtbana er heldigvis ganske godt dekka, og vingane er vel greit nok der også, men i forsvaret kan det blir knapt.

God natt, må passe meg så eg ikkje blir for aktiv her inne.. ;)

Lenke til kommentar
Anderson skal til røntgen, Rafael er ute i tre uker og Evans er ute i en uke.

http://www.skysports.com/story/0,19528,11667_4824883,00.html

Herregud altså..Så mange skader i en slik kamp.Jeg kjenner jeg blir forbanna.Heldigvis kommer Brown snart tilbake (kanskje før kampen mot West Brom),midtbanen har vi god dekning i Fletcher,Carrick,Scholes og Giggs sentralt,Nani driter jeg i.Eneste som bekymrer meg mest er skaden til Evans.Hvis han blir skadefri til kampen mot West Brom ser jeg for meg denne bakre fireren G.Neville-Vidic-Evans-O'Shea.

Lenke til kommentar

Det knuser hjertet mitt å se Anderson bli båret gråtende ut av legepersonell. Vi har en fryktelig skadesituasjon nå. Rio og Brown er forventa tilbake henholdsvis 24. og 27. Januar. Evra 2. Februar og Rooney 8. Allikevel har vi Nani, Evans, Anderson, Rafael og Hargreaves ute. Foster spilte visstnok med en skade i hånda og en lettere skade i ankelen i dag også.

Foster

Rafael - Brown - Evans - Ferdinand - Evra

Hargreaves - Anderson - Nani

Rooney

Ikke noe dårlig skadelag! En liten smell på Welbeck nå så har vi fullt lag :)

Gleder meg til kampen mot Tottenham jeg og. Blir det noen fler skader nå veit jeg ikke hva jeg skal gjøre. Lettere imponert over at vi ligger så bra ann i samtlige turneringer og ligaer med alle disse skadene.

Lenke til kommentar
Anderson skal til røntgen, Rafael er ute i tre uker og Evans er ute i en uke.

http://www.skysports.com/story/0,19528,11667_4824883,00.html

Herregud altså..Så mange skader i en slik kamp.Jeg kjenner jeg blir forbanna.Heldigvis kommer Brown snart tilbake (kanskje før kampen mot West Brom),midtbanen har vi god dekning i Fletcher,Carrick,Scholes og Giggs sentralt,Nani driter jeg i.Eneste som bekymrer meg mest er skaden til Evans.Hvis han blir skadefri til kampen mot West Brom ser jeg for meg denne bakre fireren G.Neville-Vidic-Evans-O'Shea.

Rio og Brown skal jo vist nok vere klar til helga. Men om ikkje, så skulle dei vere klare til WBA iallefall. Minst ein av dei. Så blir ikkje dumt å få Ferdinand/Evans-Vidic på sentral backplass igjen :)

TC: enig, FA cup og PL hadde vore knaaaaas i år..om mulig ofc :)

Endret av Zaltatov
Lenke til kommentar

Jeg hadde også veldig lyst til å se Tosic i dag, men hvis han hadde kommet innpå tror jeg vi hadde blitt ganske skuffet. Han er nok enda litt for svak fysisk til å takle den engelske spillestilen og jeg tror han har veldig godt av noen uker til på treningsfeltet før han kastes ut i ilden.

Endret av D'Amico
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...