Wackee Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Stemmer! Men eg må sei at me klarar oss overraskande bra til å ha så mange skadar. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Anderson skal til røntgen, Rafael er ute i tre uker og Evans er ute i en uke. http://www.skysports.com/story/0,19528,11667_4824883,00.html Lenke til kommentar
archanios Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 (endret) Danielzu: Litt satt på spissen og du la vel merke til "" men samtidig så har det jo til tider virka på Pool som at ein har satsa alt på eit kort om ein har nått langt i CL, og dermed stilt med litt ujamne lag i PL, spart spelarar og til tider sett ut som at PL ikkje var så viktig. Edit: For Liverpool-supporterar utan anna enn korttidshukommelse, så er det ikkje verken denne sesongen eller forrige sesong eg snakkar om. Endret 20. januar 2009 av archanios Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Og når ble CL en mindre viktig cup? Det stemmer at Rafa har\hadde en tedens til å prioritere CL da. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 For meg vil PL alltid ha prioritet. Over CL, FA-cup, Ligacup, you name it. Er du ikkje med og kjempar om å vinne PL, kva har du då i mesterligaen å gjere? Sjølvsagt er CL ein viktig cup, den viktigaste av cupane, men Liverpool har som kjent aldri vunne PL. Og akkurat det trur eg nok mange inbitte, trufaste Scousers er lei av. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Ingen tvil om at PL er 1. prioritet, uansett. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 SAF er skuffa og glad på samme tid, og det kan vel summere kvelden ganske greit. Alltids fint å vere i ei finale, men eg er redd det kosta oss. Sentrale midtbana er heldigvis ganske godt dekka, og vingane er vel greit nok der også, men i forsvaret kan det blir knapt. God natt, må passe meg så eg ikkje blir for aktiv her inne.. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Anderson skal til røntgen, Rafael er ute i tre uker og Evans er ute i en uke. http://www.skysports.com/story/0,19528,11667_4824883,00.html Herregud altså..Så mange skader i en slik kamp.Jeg kjenner jeg blir forbanna.Heldigvis kommer Brown snart tilbake (kanskje før kampen mot West Brom),midtbanen har vi god dekning i Fletcher,Carrick,Scholes og Giggs sentralt,Nani driter jeg i.Eneste som bekymrer meg mest er skaden til Evans.Hvis han blir skadefri til kampen mot West Brom ser jeg for meg denne bakre fireren G.Neville-Vidic-Evans-O'Shea. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Jepp, Evans er den eneste jeg tenker veldig mye på. Men hva med FA Cup kampen mot Spurs til helgen da? Føler at folk her inne bare ignorerer den kampen, men faen som jeg vil ha FA Cupen i år etter så lenge uten den! Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Det knuser hjertet mitt å se Anderson bli båret gråtende ut av legepersonell. Vi har en fryktelig skadesituasjon nå. Rio og Brown er forventa tilbake henholdsvis 24. og 27. Januar. Evra 2. Februar og Rooney 8. Allikevel har vi Nani, Evans, Anderson, Rafael og Hargreaves ute. Foster spilte visstnok med en skade i hånda og en lettere skade i ankelen i dag også. Foster Rafael - Brown - Evans - Ferdinand - Evra Hargreaves - Anderson - Nani Rooney Ikke noe dårlig skadelag! En liten smell på Welbeck nå så har vi fullt lag Gleder meg til kampen mot Tottenham jeg og. Blir det noen fler skader nå veit jeg ikke hva jeg skal gjøre. Lettere imponert over at vi ligger så bra ann i samtlige turneringer og ligaer med alle disse skadene. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 FOSTER? er han skada og? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Føler at han er konstant skadet, han. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) Anderson skal til røntgen, Rafael er ute i tre uker og Evans er ute i en uke. http://www.skysports.com/story/0,19528,11667_4824883,00.html Herregud altså..Så mange skader i en slik kamp.Jeg kjenner jeg blir forbanna.Heldigvis kommer Brown snart tilbake (kanskje før kampen mot West Brom),midtbanen har vi god dekning i Fletcher,Carrick,Scholes og Giggs sentralt,Nani driter jeg i.Eneste som bekymrer meg mest er skaden til Evans.Hvis han blir skadefri til kampen mot West Brom ser jeg for meg denne bakre fireren G.Neville-Vidic-Evans-O'Shea. Rio og Brown skal jo vist nok vere klar til helga. Men om ikkje, så skulle dei vere klare til WBA iallefall. Minst ein av dei. Så blir ikkje dumt å få Ferdinand/Evans-Vidic på sentral backplass igjen TC: enig, FA cup og PL hadde vore knaaaaas i år..om mulig ofc Endret 21. januar 2009 av Zaltatov Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) Fy for et skadelag me har no: Rafael - Brown - Evans - Ferdinand - Evra Nani - Hargreaves - Anderson Rooey sikkert nokre fleire også Edit: så ikkje tilsvarande lag ovenfor her Endret 21. januar 2009 av Wackee Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Vidic er da ikke skadet? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Nei, det er han ikke. Feil tidspunkt for den feilen Wackee Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Tok å logga inn på han og fjerna Vidic sånn kan me ikkje ha noko av :S brrr Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Hehe Men ganske synd at vi ikke fikk se Tosic i dag, var vel pga. skadene ellers hadde vi sikkert gjort det. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) Jeg hadde også veldig lyst til å se Tosic i dag, men hvis han hadde kommet innpå tror jeg vi hadde blitt ganske skuffet. Han er nok enda litt for svak fysisk til å takle den engelske spillestilen og jeg tror han har veldig godt av noen uker til på treningsfeltet før han kastes ut i ilden. Endret 21. januar 2009 av D'Amico Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Godt poeng, kanskje for det beste at vi venter noen uker til før vi ser han i røffe og tøffe engelsk fotball Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå