Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må si jeg ikke skjønner helt hvorfor vi som bor laaangt unna skal hate de lagene som ligger i nærheten av laget vi heier på...

Innrømmer at jeg misliker Liverpool litt for tia, men det er fordi de ligger så langt oppe, samme grunn som at jeg mislikte Arsenal før... Chelsea er vel de eneste jeg er i nærhen av å hate, pga. pengene, City bare ler jeg av :p

Lenke til kommentar

Jeg vil si det ligger i menneskets natur. Du høres ut som en koselig fyr da, om du har den innstillingen til alt :)

For å ikke spore helt av: Deilig at vi vant i dag, men utrolig skuffa over at ikke Tosic fikk prøve seg! Særlig med Nani-scoring i første syns jeg det var veldig leit. Han kunne ikke fått noe bedre utgangspunkt som innbytter, men SAF har vel sine grunner. Når kan vi forvente han nå?

Grei kamp, men hva i helvete skjer med skader. Ødelegger hele jævla kvelden.

Rooney, Evra, Ferdinand, Evans som er småskada, Brown, Hargreaves, Anderson og Nani som gikk haltende rundt. Vi topper faktisk skadelistene, samtidig som vi er ligaledere med én kamp mindre spilt, i finalen i LC, videre i FA-cupen og videre i CL. Uslålige! :)

Endret av niko_90
Lenke til kommentar

6 - 7 skader ifølge SAF. Rafael (hamstring) 3 uker, Evans (ankel), Giggs, Anderson, Nani... Husker ikke mer. Hva skjedde egentlig med kapteinsbåndet når Neville gikk av? Det var jo kaos før Sheasy endte opp med det. Nani var forøvrig knall i dag skulle hatt 2 - 3 assist. Han viste hva som bor i gutten. Spennende med Chester. Jeg håper SAF kjører ungt i finalen også.

Lenke til kommentar
Grei kamp, men hva i helvete skjer med skader. Ødelegger hele jævla kvelden.

Ferdinand og Brown skal begge være tilbake til Tottenham-kampen i følge united.no (selv om jeg ikke stole 100% på det akkurat) så da er det ikke så ille om alle de fire som ble skadet i kveld blir ute lenge. Det er jo tross alt bare Evans som vi ikke klarer oss uten for øyeblikket.

Takk Allah for at det ikke PL-kamp denne helgen. Da hadde jeg seriøst blitt virkelig bekymret.

For å ikke spore helt av: Deilig at vi vant i dag, men utrolig skuffa over at ikke Tosic fikk prøve seg! Særlig med Nani-scoring i første syns jeg det var veldig leit. Han kunne ikke fått noe bedre utgangspunkt som innbytter, men SAF har vel sine grunner. Når kan vi forvente han nå?

Når han i utgangspunktet skulle få debuten sin regner jeg med, altså i februar en gang. Men enig i at det var litt skuffende at Tosic ikke kom innpå, spesielt når Phelan sa han skulle få spille, men morsomt at Chester fikk sjansen.

Lenke til kommentar

Aaaaargh.

Ja vi vinner forsåvidt greit, men eg blir litt irritert likevel. Skadene i dag er spesielt irriterande, men andre omgang er totalt unødvendig. (Ikkje at den blir spelt sjølvsagt, men måten vi spelar store delar av den på)

I første omgang syns eg det meste fungerer greit, endel ting fungerer bra, berre synd at Gibson ikkje fungerte verken i første eller andre. Gutten har talent i massevis, men for meg ser det ikkje ut som om han er klar på dette nivået. Mange som har vore skuffa over Nani og Anderson denne sesongen, men det Gibson gjer i dag, var langt under det vi må kunne forvente.

Når eg nevner Nani, så synest eg han gjer ein grei figur i dag. Målet er veldig fint, og vil sannsynligvis gjere godt for sjølvtilliten. Han slepper også ballen til rett tid i mange situasjonar i dag, i staden for å heile tida skulle holde på den lengst mulig. Ikkje heilt der vi bør forvente at han skal vere om han skal kjempe om fast plass, men positivt i forhold til tidligare kampar. Anderson er på det jamne, endel gode pasningar, endel dårlige pasningar, mykje vilje.

Tevez er vel vår livligaste spelar i dag. Springer som vanlig veldig mykje og scorar eit fint mål på ein nydelig cross frå Rafael. Synd dersom det som såg ut som ein strekk held han ute noko særlig. Rafael var veldig positiv framover, men litt risikabel bakover, og får eit tullete gult kort. Når han skadar seg så gjer han egentlig det meste rett, men det såg rett og slett ut som at han får ein strekk i avslutninga.

I andre omgang så slepper vi Derby altfor lett til. Aggresiviteten i laget forsvinner omtrent, og press på ballfører er svært skuffande i mange situasjonar. Når det er sagt så scorar Derby på straffe og frispark. Veldig unødvendig takling av Evans på straffa, sjølv om at Derby-luringen går ned omtrent som Torres.

Vi går til finale, men det er med ein stygg bismak. Kven var det som vart boren av bana etter kampslutt? Anderson eller Nani? Håper ikkje skaden på Evans var alvorlig. Å fortsette å spele med ein skade i ankelen kan vere gruelig dumt, og eg håpar virkelig han berre fikk seg ein smell som går over. Synd om Rafael blir ute også, ettersom vi kan trenge entusiasmen og dei offensive løpa hans om vi trenger mål mot slutten av kampar. Skader på Anderson, Nani eller begge kan vi også godt komme til å få svi for, sjølv om enkelte her inne kanskje syns det er like greit, spesielt med tanke på Nani. Litt av grunnen til at vi er der vi er på tabellen, er jo nemlig at vi har spelarar som kan steppe inn om andre er skadde. Troppen vår blir ein smule strekt no om vi får 4-5 nye skader.

No skal eg legge meg, så får vi håpe vi kan få nokre gode nyheiter ang. skadesituasjonen til i morgon. Vi skal til ligacupfinala og får nok berre gjere det beste utav det.

Edit: United.no seier det var Anderson som vart tatt ut på båre. Såg berre at det var ein United-spelar, men ikkje kven. Han blei visst sendt rett til røntgen-undersøkelse.

Beklager langt innlegg, men hadde litt å få ut etter ein kveld på puben. ;)

Endret av archanios
Lenke til kommentar

Gibson er dessverre ikke god nok akkurat nå, hadde ikke vært dumt å låne han ut snart, fordi han funker rett og slett ikke for oss.

Ellers greit at vi avanserer, selvom det er ekkelt med skadene. Rafael 3 uker ja, Anderson, hvem vet? Nani blir vel ikke så lenge, men Evans er viktig som faen dersom på MUTV ble det sagt at Rio KANSKJE var tilbake til Everton kampen om 2 uker, så da har vi ikke så mange valg før det uten Evans. Viktig at det går bra med Evans.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Ja det blir mange kampar etterkvart, men det er ein av bakdelane med å gjere det godt i fleire turneringar. Liverpool har jo brukt å konsentrere seg om ei, eller dei mindre viktige.. ;)

Jaha?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...