SpencerReid Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Hvorfor ble Rafael bytta ut? Det skulle jeg oxo gjerne visst... Fordi han pådro seg noe dritt da han skøyt eller no, tror jeg.. kanskje strekk? Lenke til kommentar
wûst Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 HAHAHAHAHA!! Tidenes reklame. Mobber Benitez' fakkts gjør dem og :!: HAHA, ser samme greia:D sykt artig:P Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Rafael ble skadet han, men så ikke så alvorlig ut, heldigvis. Han var fantastisk i første omgang. Dagens good shit: Rafael spilte veldig bra. Anderson så mye bedre ut, men fortsatt ikke så good. Neville fortsetter å spille helt greit. Tevez mål Dagens nedtur: Gibson har ikke fremtid i Utd, ser det ut som; ikke god nok, helt ærlig. Giggs spiller dårlig, men det er ikke så big deal Bra første omgang, håper på at niko tar rett og at vi vinner med 5 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 HAHAHAHAHA!! Tidenes reklame. Mobber Benitez' fakkts gjør dem og :!: HAHA, ser samme greia:D sykt artig:P Fakkt number 28! :!: Lenke til kommentar
larsevenes Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Tror han fikk seg en liten smell, ikke noe å risikere da... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 For en omgang dette var. O'SHEA SCORER MÅL! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Får ikke streamen til å funke igjen Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Fy faen, Rafael er så syyyyyk. Hvis han blir bedre defensivt, er han definitivt blant topp ti becker i Europa! Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Åssen reklame er det dere snakker om? Satt på dass jeg Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 (endret) ### Link er fjernet #### EDIT: parabolen funker ikke idag, så må se på stream. Tror jeg har greid å frese snø rett på den skiva. Endret 20. januar 2009 av b-real Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Åssen reklame er det dere snakker om? Satt på dass jeg Var på en stream. Svennis, Mourinho og Rooney som snakket med random kjente folk rundt om i verden. Plutselig kommer Benitez og whiner med sine fakkts. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Hvorfor ble ikke Fabio byttet inn da Rafael ble skadet? Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Hvorfor ble ikke Fabio byttet inn da Rafael ble skadet? Fabio er venstreback tror jeg, men hadde sikkert funka. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Åssen reklame er det dere snakker om? Satt på dass jeg Var på en stream. Svennis, Mourinho og Rooney som snakket med random kjente folk rundt om i verden. Plutselig kommer Benitez og whiner med sine fakkts. "I'm On Setanta Sports" heter det programmet. Ingen reklame. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Sikkert fordi Fergie føler at Fabio ikke er helt klar enda. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Hvorfor ble ikke Fabio byttet inn da Rafael ble skadet? Fabio er venstreback tror jeg, men hadde sikkert funka. Flytte Neville til høyre, Evans og O'Shea i midten og Fabio på venstre... Og jeg vet at Fabio er venstrebeck... Lenke til kommentar
Raste Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Er Fabio på benken nå plutselig? :S Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Åssen reklame er det dere snakker om? Satt på dass jeg Var på en stream. Svennis, Mourinho og Rooney som snakket med random kjente folk rundt om i verden. Plutselig kommer Benitez og whiner med sine fakkts. Ok, skulle jeg fått med meg Lenke til kommentar
wûst Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Savage inn, hater den jævelen så intenst!! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Åssen reklame er det dere snakker om? Satt på dass jeg Var på en stream. Svennis, Mourinho og Rooney som snakket med random kjente folk rundt om i verden. Plutselig kommer Benitez og whiner med sine fakkts. "I'm On Setanta Sports" heter det programmet. Ingen reklame. Jaja, program da. Ikke sett den før. Jeg lo som faen i alle fall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå