fakey Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Chelsea kamp snart ferdig, vår snart ferdig, faen dette blir for mye for meg :| Lenke til kommentar
Multekrem Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Dette går veien 5 poengs ledelse 4-2!! Eagles Lenke til kommentar
The1 Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Haha, Chris Eagles scorte. 2-4 til United. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Vi trenger kun 4 poeng på 3 kamper for å vinne ligaen. Chelsea må vinne ALT. De møter oss og Arsenal. Om Wigan vinner mot West Ham senere i dag er jeg ikke i tvil, da er vi mestere! Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Chelsea sin ferdig. Chris Eagles (Manchester United) skudd med høyrebenet fra utenfor sekstenmeteren lavt i høyre hjørne. På pasning fra Wayne Rooney!! Juhuu! Lenke til kommentar
Cooj Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Jess. Go back to Russia Chelsea! Serien er så godt som sikret etter min mening nå. Manchester United <3 Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Fy faen! United er i slaget! Sterkt å score 4 mål i en omgang hvor en lå under 2-0. Ingenting kan stå i veien for de nå! Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Dette er så utrolig deilig!! 5 poengs ledelse... Nå er trofeet tilbake til Old Trafford der det hører hjemme! Gratulerer folkens... Dette fortjener vi! Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 O'shea starter ballet, Eagles avslutter det. Chelsea taper 2 poeng og vi leder nå med 5. Perfekt dag. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Sinnsykt moro for å si det pent. Da er det bare å vente på "vi er så uheldig og United har så mye flaks" uttalsene til Mourinho :!: Når vi lå under så hadde jeg aldri trodd at vi skulle lede serien med fem FEM poeng når kampen var over... Lenke til kommentar
Mrs Hatta Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 MOURINHO ARE YOU LISTENING? YOU BETTER KEEP OUR TROPHY GLISTENING WE'LL BE BACK IN MAY TO TAKE IT AWAY, WALKING IN A FERGIE WONDERLAND! Heeeerlig Lenke til kommentar
fakey Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 (endret) Hahaha, det måtte komme: Jeg HATER Manchester United! De må jo ha ofret minst 100 jomfruer for å få all den flaksen de har. Forbanna møkkalag! Skal bli deilig å latterliggjøre dem i 2 finaler på rad! :!: Endret 28. april 2007 av banansplitt Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Det er så gudommelig deilig å ha flaks. Jeg vil ikke håne Phil etter dette. Takker Bolton jeg. Nå har vi 5 poeng pluss målforskjell. Chelsea er i kne. Vil også presisere at dette er ikke over. Kampene mot City er knallharde. Form har som regel lite å si i den kampen. Eagles trodde jeg hadde stagnert men dette målet kan gi han selvtillit til å kjempe videre. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 (endret) Nå er det bare å glede seg til uttalsene til Mourinho ja. Endret 28. april 2007 av Mr.SS Lenke til kommentar
fakey Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Jeg vil ikke si at vi hadde så ekstreeeemt flax når vi snur denne kampen men, Limbeck. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Åååå, såå diiigg Etter Ronaldo kom inn så ble angrepet mye bedre, og må si at han Chris Eagles kan bli noe. Trodde dette skulle gå Chelsea sin vei idag, men nei det ble det ikke Gullet er tilbake på Old Trafford Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Jeg har tenkt å satse store penger på Everton kampen i morgen. Det er en singel kamp, noen meninger om dette? Er den kampen like sikker som den virker? Everton er jo tross alt i rimelig god form om dagen.Men jeg mener United burde dra det i land, særlig etter å ha sett den fantastiske opphentingen mot Milan. Men klarer de å fokusere like bra mot engelsk lag de møter til daglig...? 8483912[/snapback] 75% sjangse vil jeg tro. Jeg ville ikke ha satset store penger. Selvmål at Phil på overtid Da blir det lang maske på en viss Chelsea manager Jeg har ikke noen link til store bilder. 8484481[/snapback] For å sitere meg selv. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Det går an å ha flaks når en vinner en kamp, men jeg tror ikke at man kan ha flaks i så mange kamper som United har vunnet. Det er noe som klaffer i laget for tiden, og da er de ustoppelige.. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 (endret) Jeg vil ikke si at vi hadde så ekstreeeemt flax når vi snur denne kampen men, Limbeck. 8491671[/snapback] Jeg vil si det er fortjent angående spillet på banen. Men keepertabbe, selv mål og dårlig feilpasning ga oss tre mål. Det føler jeg er flaks. Men vi skapte store sjangser som vi brant. Det er også klart at flaksen ofte ligger hos det beste laget. Endret 28. april 2007 av Limbeck Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 (endret) Eagles sin avslutning oser det klasse over, bare titt på hvordan han fint og rolig curler ballen rundt Turner, tatt ut av læreboka til Henry! Vi var smått heldig idag, men vi står på og FYFAN så langt nere jeg var når det ble 0-2 Jeg satt ikke i stolen i annen omgang, og mine negler ble litt vell kortere mildt sagt Vi har så mange skader vi og du nevner flaks, du er jo dum som et brød. MOURHINO ARE YOU LISTENING, YOU BETTER KEEP OUR TROPHIE GLISTENING, WE'LL BE BACK IN MAY TO TAKE IT AWAY, WALKING IN A FERGIE WONDERLAND! UNITED! ... FOREVER RED! Endret 28. april 2007 av brutti Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå