The Hoff Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Noen barer i Trondheim som viser kampen (sikkert spurt om før)? Tror Three Lions viser det som er å vise av United-kamper. Lenke til kommentar
larsevenes Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 hvis jeg trykker på viasatondemand får jeg kun opp en blank side.... fatter ikke hva det er for noe... Virker tydeligvis ikke i FF, må bruke IE-tab eller IE. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 hvis jeg trykker på viasatondemand får jeg kun opp en blank side.... fatter ikke hva det er for noe... Virker tydeligvis ikke i FF, må bruke IE-tab eller IE. du hadde rett gitt , men jeg har uansett betalt for stream via livesport så da er det ikke noe problem, håper ihvertfall alt skal gå smertefritt Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 (endret) Foster Rafael - Evans - Neville - O'Shea Gibson - Giggs - Anderson - Nani Tevez - Welbeck Benken: Ronaldo, Tosic, PIG, Fletcher, Chester, Scholes, Possebon Edit: Da skal det være riktig. Midtbanen er nok ikke 100% korrekt. Endret 20. januar 2009 av D'Amico Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Foster Rafael - Evans - Neville - O'Shea Gibson - Possebon - Anderson - Nani Tevez - Welbeck fra redcafe? Lenke til kommentar
larsevenes Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 (endret) hvis jeg trykker på viasatondemand får jeg kun opp en blank side.... fatter ikke hva det er for noe... Virker tydeligvis ikke i FF, må bruke IE-tab eller IE. du hadde rett gitt , men jeg har uansett betalt for stream via livesport så da er det ikke noe problem, håper ihvertfall alt skal gå smertefritt Du får fortelle hvordan kvaliteten er der.. Har vurdert det selv... Dagens lag: Foster Rafael Evans Neville JOS Giggs Gibson Anderson Nani Welbeck Tevez Benk: Ronaldo, Tosic, Chester, Scholes, Kuszczak, Fletcher, Possebon *Noe sen der gitt... Endret 20. januar 2009 av larsevenes Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Passe fornøyd med laget, men allikevel litt skuffet. 1. Gibson er ingen kantspiller, synd at han blir brukt feil. 2. Hadde vært stas med Tosic fra start. 3. Risikabelt å bruke Tevez, blir han skadet har vi kun Berbatov igjen som spiss. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 (endret) Du får fortelle hvordan kvaliteten er der.. Har vurdert det selv... Dagens lag: Foster Rafael Evans Neville JOS Giggs Gibson Anderson Nani Welbeck Tevez Benk: Ronaldo, Tosic, Chester, Scholes, Kuszczak, Fletcher, Possebon ahhh... Tosic på benken Nei sleng meg i veggen!!! Gibson?? Endret 20. januar 2009 av LuckyNr7 Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 fra redcafe? Jepp, Possebon er byttet ut med Giggs som du ser. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Hvorfor er ikke Vidic på benken? Kjipt lag, tror det kommer til å ta minst 60 min før et evt. mål. Lenke til kommentar
larsevenes Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Skuffa over at ikke Park spiller... Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 1. Gibson er ingen kantspiller, synd at han blir brukt feil. Kan jo være at Giggs og Nani tar hver sin kant med Gibson og Anderson sentralt. Håper nesten det, for Gibson er minst dobbelt så god der, som på kanten. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Oi, Giggs starter jo og Possebon på benken! Bra, syns jeg. Blir sikkert noen som er skuffa med det, men jeg er glad! Tevez føler jeg måtte starte String Emil, må bare komme tilbake i godformen. Og Scholes, Tosic og Ronaldo på benken, sweet Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 (endret) Hvorfor er ikke Vidic på benken? Kjipt lag, tror det kommer til å ta minst 60 min før et evt. mål. Vidic bør hviles, skade på han nå kan få katastrofale konsekvenser. Edit: Da jeg klagde på Gibson var han satt opp på kant, det var før Giggs kom inn i bildet. Endret 20. januar 2009 av String-Emil Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Passe fornøyd med laget, men allikevel litt skuffet. 1. Gibson er ingen kantspiller, synd at han blir brukt feil. Tror ikke han skal spille ren kant. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Foster Rafael - Evans - Neville - O'Shea Gibson - Giggs - Anderson - Nani Tevez - Welbeck Benken: Ronaldo, Tosic, PIG, Fletcher, Chester, Scholes, Possebon Omg, Gibson på høyrekant. Neville i midtforsvar. Hvor er Vida??? Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 (endret) Omg, Gibson på høyrekant. Neville i midtforsvar. Det er ganske sannsynlig at midtbanen er forskjellig fra slik jeg postet laget, så du behøver ikke ta sorgene på forskudd Edit: Hvis du ikke vil da. Endret 20. januar 2009 av D'Amico Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 I, for one, er glad at Vida får hvile en forbanna kamp! Han har jo nesten spilt i absolutt alle kampene våres i år. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Tror det blir slik: Nani - Gibson - Anderson - Goggs Men jeg skal ikke kritisere laget til SAF. Han har ved flere anledninger vist oss hvem som er sjefen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå