HeHauken Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Tss... dere kommer til å spille med et blandet lag av rutine og juniorgutta.... Mikke Mus-cupen er jo morsom å vinne den. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Tror vi kommer til å få se noe slik: VDS Rafael - Vidic - Evans - O'shea Fletcher - Gibson - Scholes - Park Berbatov - Tevez Tar vi ledelsen tror jeg vi får se Tosic og Welbeck på banen. Tror ikke SAF kommer til å stille med et reint unglag. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Berba er ikke i troppen. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Ah, nei da blir det vel Welbeck og Tevez på topp. Hvis ikke Tevez starter der aleine. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Tror vi kommer til å få se noe slik: VDS Rafael - Vidic - Evans - O'shea Fletcher - Gibson - Scholes - Park Berbatov - Tevez Tar vi ledelsen tror jeg vi får se Tosic og Welbeck på banen. Tror ikke SAF kommer til å stille med et reint unglag. Trur neppe VDS står, trur ikkje han er i troppen. Trur heller ikkje vi startar med både Vidic og Evans. Muligens ein av dei. Berba er visstnok ikkje i troppen. Trur nok også vi kan få sjå Possebon eller Anderson frå start. Ser heller ikkje vekk ifrå at SAF kan komme til å bruke Nani eller Tosic frå start. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Dårlig oppstilling av meg. Har ikke sett hvem som er med eller ikke. Men jeg trur Vidic og Evans kommer begge til å spille. Tror ikke dette er kampen for å teste ut et nytt stopperpar Lenke til kommentar
archanios Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Trur vel heller SAF tenker dette er ei flott muligheit til å kvile ein av dei. Han prioriterer ligaen foran ligacupen, og har sagt at han vil la dei unge sleppe til. Vidic burde kvile, men vi får sjå, no må eg på skule ein tur. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Foster Rafael-Evans-O'Shea-Fabio Nani-Gibson-Scholes-Tosic Manucho-Wellbeck Mulighet det også Lenke til kommentar
Manx Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 FosterRafael-Evans-O'Shea-Fabio Nani-Gibson-Scholes-Tosic Manucho-Wellbeck Mulighet det også Fullt mulig, det er bare det at Manucho er på lån hos Hull Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 FosterRafael-Evans-O'Shea-Fabio Nani-Gibson-Scholes-Tosic Brandy-Wellbeck Mulighet det også Fullt mulig, det er bare det at Manucho er på lån hos Hull Oh, har ikke fått med meg det ettersom at jeg ikke har nett hjemme for tida... bedre nå eller ? Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 For å ungå vidre forvirring så er troppen: (Foreløpig): Kuszczak, Foster, Amos, Rafael, Neville, Vidic, Evans, Chester, O'Shea, Fabio, Ronaldo, Nani, Carrick, Scholes, Fletcher, Gibson, Possebon, Anderson, Giggs, Park, Tosic, Tevez, Welbeck, Macheda. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 VDS er heller ikke i troppen nei. Troppen: (Foreløpig): Kuszczak, Foster, Amos, Rafael, Neville, Vidic, Evans, Chester, O'Shea, Fabio, Ronaldo, Nani, Carrick, Scholes, Fletcher, Gibson, Possebon, Anderson, Giggs, Park, Tosic, Tevez, Welbeck, Macheda. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Det er jo en mulighet for at vi kan se Neville - Evans i midforsvaret. Er sterkt imot å putte O'shea der værtfall, det er å skyte seg selv i foten. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Forrige gang Neville var i midtforsvaret var han en katastrofe. Nei, håper heller på O'Shea da. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 VDS er heller ikke i troppen nei. Troppen: (Foreløpig): Kuszczak, Foster, Amos, Rafael, Neville, Vidic, Evans, Chester, O'Shea, Fabio, Ronaldo, Nani, Carrick, Scholes, Fletcher, Gibson, Possebon, Anderson, Giggs, Park, Tosic, Tevez, Welbeck, Macheda. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 http://www.dagbladet.no/2009/01/18/sport/f...onaldo/4423159/ Godt å se at gutta har humor Lenke til kommentar
Manx Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 http://www.dagbladet.no/2009/01/18/sport/f...onaldo/4423159/ Godt å se at gutta har humor 15 sider til venstre Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 http://www.dagbladet.no/2009/01/18/sport/f...onaldo/4423159/ Godt å se at gutta har humor Gaaaammelt. Som vanlig fra deg, Raste. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 (endret) Den skulle vært postet for to dager siden, men orker så vidt å være her for tiden. Begynner å bli for mange dumme nye brukere Endret 20. januar 2009 av Raste Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 (endret) PIG Rafael/Neville - Evans - Vidic - Fabio Ronaldo/Park - Possebon - Fletcher - Tosic Tevez - Welbeck Rafael starter hvis Park starter. Neville starter hvis Ronaldo starter. Endret 20. januar 2009 av Latias Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå