archanios Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 De må vel be om at vi taper meir enn hengekampen.. Wigan, Pompey, Chelsea og Massive Club, trenger ikkje om å bli lett det heller. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Vi er ferdige med Chelsea? Eller snakker du om Liverpool vs Chelsea? Lenke til kommentar
archanios Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) Det er liverpool sine 4 neste kampar i PL: Vi har WBA, Everton, West Ham, Fulham, Blackburn, Pompey Endret 19. januar 2009 av archanios Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Vi er ferdige med Chelsea? Eller snakker du om Liverpool vs Chelsea? Det er vel Pools kamper han nevner ja Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Sjekk Anfield-tråden nå Snudde fort fra "Sjekk hvem som leder tabellen nå, da. Det betyr selvfølgelig at vi vinner i mai også!" til... Ikke drit deg ut. Jeg utfordrer deg: finn ett eneste innlegg hvor dette har blitt sagt! Selvsagt har vi gledet oss over tabelltopp, akkurat som dere gjør nå. Men det er fortsatt statusen i mai som teller. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 "Robbie Keane tonight: 67 minutes, no shots, nine passes." No såg eg berre andre omgang, men stakkaren må ha hatt lite å gjere på. Greit å snakke om å vere god uten ball, men litt over ei ballberøring pr 7. minutt? Det må vere stusselig. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Ikke drit deg ut. Jeg utfordrer deg: finn ett eneste innlegg hvor dette har blitt sagt! Selvsagt har vi gledet oss over tabelltopp, akkurat som dere gjør nå. Men det er fortsatt statusen i mai som teller. Det var strengt tatt en stor overdrivelse, men du skal ikke nekte for at det har vært noen gledesscener i tråden deres i løpet av de siste par månedene. Det klandrer jeg dere ikke for, da det har skjedd i denne tråden ved flere anledninger også. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 "Robbie Keane tonight: 67 minutes, no shots, nine passes." No såg eg berre andre omgang, men stakkaren må ha hatt lite å gjere på. Greit å snakke om å vere god uten ball, men litt over ei ballberøring pr 7. minutt? Det må vere stusselig. Keane ligner mye på Kuyt i spilletype. Jobber uhyre mye, og man skulle tro Keane spiller back noen ganger. Jobber også veldig mye unødvendig, og når han virkelig trenger å jobbe (løp o.l), da blir han for treig, og sliten. Om han bare slutter å jobbe så innmari mye, og heller konsentrere seg om hans jobb, blir det sikkert mye bedre. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Jojo, greit det. Men når du har ni pasningar i løpet av ein kamp, så har du ikkje vore mykje borti ballen. Dei fleste spissar som ikkje er involverte i spelet, vil spele dårlig. Til tider merka ein ikkje at keane var på bana. Når Tevez og Rooney jobbar tilbake så er dei også en viktig del i å bygge opp angrepa. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) Fantastisk resultat for oss, men er faen meg bare 0 poeng vi leder med (hengekamp er fortsatt en kamp som vi kan tape, så) så chill da folkens Uansett, det irriterer meg mest at Chelsea tok de 3p fra noe som var 0p 4-5 min før slutten, det er sikkert laget vi bør håpe dropper poeng nå, da de har en mye bedre stall (og dermed bedre sjanse å konkurrere med oss) enn Liverpool. ANYWAYS; en bra helg Endret 19. januar 2009 av tc47 Lenke til kommentar
archanios Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Jah det hadde sjølvsagt vore enda bedre dersom Chelsea også hadde tapt poeng i helga. Gledar meg litt til i morgon. Kan bli spennande å sjå laget vi stiller med. Team (from): Kuszczak, Foster, Amos, Rafael, Neville, Vidic, Evans, Chester, O'Shea, Fabio, Ronaldo, Nani, Carrick, Scholes, Fletcher, Gibson, Possebon, Anderson, Giggs, Park, Tosic, Tevez, Welbeck, Macheda. "visstnok" foreløpig tropp før kampen i morgå. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Amos, Fabio og Tosic..hmm, spennande og sjå om nokon av dei vil spele i morgo Lenke til kommentar
archanios Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 ikkje gløym Macheda, som har fått skryt av SAF etter siste tids opptredenar på reservelaget. Hadde vore gøy med eit par debutantar, og eg håpar vi stiller med eindel unge og lovande. Samtidig så hadde det vore greit å slå Derby når vi først er i semifinala. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Amos blir det nok ikke, men håper på Tosic og Fabio! For de som vil le litt: Skru over på TV3. Slående likhet mellom Ray Romano og Benakuk, som noen så fint kalte han i TIA-tråden. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 joda. Kva trur du lagoppstillingen i morgo blir, om me tek me eitt par debutantar? Går kampen på ein kanal forresten? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Nå som vi først er i semifinalen, håper jeg virkelig vi tar det seriøst og avanserer i morgen. Hadde vært trist for gutta som vil spille på New Wembley og klare seier denne gangen etter den horrible FA Cup finalen fra et par år siden mot Chelsea. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Går vel på Viasat sport trur eg. Litt spent på om Vidic blir plassert på benken. Foster Rafael, Chester/Neville, Evans, Fabio Anderson, Possebon, Gibson Tosic, Tevez, Park Vanskelig å sei kva SAF velger. Kan godt hende han går for å blande meir rutinerte spelarar med den yngre garde. Evt at vi går ut med eit sterkt lag, for heller å sette inn litt yngre krefter mot slutten. Når det er sagt så blir eg egentlig litt overraska om Ronaldo startar. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 folkens http://www.united.no/united/nyheter/nyhete..._til_veterancup gjett KVEN som bur i Årdal da?? HÆ HÆ? Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Er du fått i 1969 eller tidligere da? Uniteds motstandere i gruppespillet er Brann, Hamarkameratene, Lærdal, Jotun og Bærum. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 folkens http://www.united.no/united/nyheter/nyhete..._til_veterancup gjett KVEN som bur i Årdal da?? HÆ HÆ? Og David May! Artigkopp, han Husker han i et intervju, var vel Treble-sesongen eller noe slikt. Reporter: Hvem er verdens beste spiller?May: Myself. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå