Jotun Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Jeg har en følelse av at det opner seg en låvedør foran oss. Jeg vil igjen si at jeg tror det er Chelsea som er farlige. Skal vi ta ligagull så er det dem vi må slå. Ska vi ta gull må vi slå alle... (årets selvfølgelighet kommer din vei ) Men chelsea blir farligst ja... De ligger under 0-1 og vinner. Liverpool roter bort en seier istedet. Villa tar liverpool i år. Og pools er heldige om ikke arsenal tar de også. Chelsea og united må gjøre opp seg imellom. Og nå begynner det å ligne noe hadde det endt 1-0 hadde det vært HELT anderledes. Har sagt dette siden november desember... Bare sjekk du. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Sykt Jotun, gidder ikke å lete det opp nei. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Nei, dette var artig dere Lenke til kommentar
archanios Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 hadde det endt 1-0 hadde det vært HELT anderledes. Det hadde sjølvsagt vore noko heilt anna, men no endte det 1-1 som du kanskje fekk med deg, og det som kunne ha blitt fikk seg ein liten bulk. Lurt av Benitez å ta ut Keane og Torres på 1-0 forresten. Så var han heilt sikker på at Pool ikkje hadde nokon truslar igjen på topp. Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 De hadde jo fortsatt Lucas da. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 hadde det endt 1-0 hadde det vært HELT anderledes. Det hadde sjølvsagt vore noko heilt anna, men no endte det 1-1 som du kanskje fekk med deg, og det som kunne ha blitt fikk seg ein liten bulk. Lurt av Benitez å ta ut Keane og Torres på 1-0 forresten. Så var han heilt sikker på at Pool ikkje hadde nokon truslar igjen på topp. Og inn med Lucas, balløyas desidert dårligste fotballspiller. Pappa (pool-supporter) fikk hetta da han så han skulle inn, og jaggu fikk hans ugne spådommer rett Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Sjekk Anfield-tråden nå Snudde fort fra "Sjekk hvem som leder tabellen nå, da. Det betyr selvfølgelig at vi vinner i mai også!" til "Fyfaen i helvete jeg så den der komme så jævlig med engang benakuk varma opp, forbanna dritspiller sammen med lucas som fucker hele jævla uka for meg. Lucas fitter seg på midtbanen og lager et frispark så kommer faen meg benny og takler som en annen idiot fra arabia og ødelegger hele jævla kampen, i tillegg roter skrtel/hyypia, FAEN!!!!!!!!!!!!!" Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) Å ta ut Keane var jo lurt. Han sugde jo, så med en gang han gikk ut ble det vel mål til pools? Vi diskuterer ikke Berbatov vs Keane lenger. Det burde vi gjøre mer! hehe Stone: Eg likte igrunn denne best: Husj, hater å lede 1-0 Ikke fordi vedkommende sa noe dumt eller noe som helst. Men fordi rett etterpå ble det 1-1. Så da må man vel være fornøyd Endret 19. januar 2009 av Jotun Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Sykt Jotun, gidder ikke å lete det opp nei. Veldig mange her, inkludert meg selv, har med god grunn aldri ansett Liverpool som den største trusselen for United i år. Det kommer til å stå mellom United og Chelsea, og har veldig tro på at det blir United for 3. året på rad Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Vi diskuterer ikke Berbatov vs Keane lenger. Det burde vi gjøre mer! hehe Ja, hvor var Keane når overtidsmålet måtte scores? Stemmer det... Luringen Benitez hadde sendt han på benken for vidundermannen Benayoun. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Sykt Jotun, gidder ikke å lete det opp nei. Veldig mange her, inkludert meg selv, har med god grunn aldri ansett Liverpool som den største trusselen for United i år. Det kommer til å stå mellom United og Chelsea, og har veldig tro på at det blir United for 3. året på rad Har også utelukkende sett på chelsea som den største utfordreren, men det er alltid fint å se pool gå på en smell Særlig når de tror de skal vinne serien Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) Pool-supporterne har jo blitt helt numne etter alle disse årene uten å vinne ligaen. Synes det er bra at de fikk håpet tilbake for alvor i år med å lede ligaen ganske lenge. Fordelen er at når de nok en gang ikke vinner, så kommer det til å svi ekstra mye, fordi de trodde de kom til å vinne. Ah, det blir så fint. Endret 19. januar 2009 av Geir M Lenke til kommentar
archanios Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 No må vi ikkje ta heilt av heller. Dette var eit veldig fint resultat for oss, men vi kan ikkje heilt avskrive Pool. Då får vi det berre slengt i fjeset om dei skulle lure seg tilbake i ledelse på eit seinare tidspunkt. Om vi slår WBA neste tirsdag, og pool får problemer mot Wigan, då kan ein nok begynne å snakke, men enn så lenge så får vi heller glede oss over det komplett idiotiske stopparspelet til Skrtel på målet til Everton, og dei i ettertid noko ukloke rokkeringane til Benitez. Er det andre enn meg som syns det er litt artig at Liverpool har spelt uavgjort to gongar etter uttalelsane til Benitez? Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Er det andre enn meg som syns det er litt artig at Liverpool har spelt uavgjort to gongar etter uttalelsane til Benitez? Ja. Også morsomt at dette skjer etter Fergusons antydninger om at Liverpool føler presset, haha. Virker jo som at de gjør det nå. Konge. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Er det andre enn meg som syns det er litt artig at Liverpool har spelt uavgjort to gongar etter uttalelsane til Benitez? Ja måten han trakk oppmerksomheten vekk fra kampene og over på seg selv hjalp virkelig. Men vi må ikke ta av som du sier. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Tar ikke av på noen som helst måte. Veldig lenge igjen og jeg holder Chelsea som favouritter fremdeles. Liverpool har jeg aldri vert redd for angående PL gull. De har ikke laget Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Er det andre enn meg som syns det er litt artig at Liverpool har spelt uavgjort to gongar etter uttalelsane til Benitez? Ja. Også morsomt at dette skjer etter Fergusons antydninger om at Liverpool føler presset, haha. Virker jo som at de gjør det nå. Konge. Ikke prøv å lur en luring Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Eller. Ikke prøv mind games med Ferguson. Da taper man. Vi får se neste kamp om Liverpool klarer å reise seg. Ellers kan de fort ligge på 4. Det kan vi også, men vi har denne herlige hengekampen. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Okke som: Eg kan si med hånden på hjertet: Eg såg de siste 10 minuttene av kampen, og det gjorde godt God natt folks. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Serien er ikke vunnet før i mai, som dere har sagt hele tiden. Plenty av tid til å snuble, for begge lag. Jeg tror det blir jevnt, der Man utd-liverpool kampen vil vippe en av lagene ut av ligagullkampen. Vi(pool) får starte å be om at dere taper den 2. hengekampen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå