Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
1. Det er rødt

2. Det hjelper mot lugg forran øyne :p

3. Jeg ser bra ut med det ^^,

FETT! Haha, ser for meg alle her som halvveis overktige med klassisk "guttesveis" og Cubus-stil. FET drakt og FETT bånd. Du ser ut som idolet mitt, haha. Rafael bakpå er genialt :)

Håper vi får se Fabio OG Tosic i morgen. Kommer til å glane hardere enn på lenge.

Lenke til kommentar
Den orange t-skjorta sto det Sameboe bakpå, men ville heller ha på meg United trøya etterhvert :p

Og hvordan bortforklarer vi da det rosa hippibåndet rundt pannen? :!:

1. Det er rødt

2. Det hjelper mot lugg forran øyne :p

3. Jeg ser ikke så bra ut med det ^^,

Fixed :innocent:

Hehe...Neida..Jeg har selv et svart hippiebånd som jeg ikler meg av og til på banen.Nå om dagen går det mest i huer pga kulden.Jeg fikk jo tyn pga "inneskjerfet" mitt av en viss Nightkeeper også :whistle:

Lenke til kommentar

Gleder meg til imorgen nå :D , har god tro på at de snur dette greit. Håper litt på dette laget:

VDS

Rafael - Vidic - Evans - O`Shea

Park - Scholes - Anderson - Tosic?

Tevez/Welbeck? - Berba

Hadde vært morro om Tosic hadde fått sin debut imorgen, men tviler isåfall på at han starter.

Endret av Ando_89
Lenke til kommentar

Håper følgende lag:

Foster

Rafael - Neville - Evans - Oshea/Fabio

Nani - Possebon - Scholes - Tosic

Giggs - Wellbeck

Hvorfor?

1. Vidic, vår viktigste spiller om dagen, bør få hvile, det samme bør Ronaldo, Berbatov og Tevez.

2. Scholes trenger kamptrening, og tilfører laget viktig rutine.

3. Giggs spilte lite mot Bolton, og kan fungere som en hengende spiss sammen med Wellbeck, tror de to kan utfylle hverandre til en viss grad.

Lenke til kommentar

Ja det tenkte eg på også.

Men har vel noe med at han er mistenkt i en politisak, og da er det vel forbudt med lov å hetse normale folk som er i samme situasjon...

Men lurer igrunn litt på hvordan de skal håndheve det når (merk: NÅR) hele everton fangjengen begynner...

hehe

Lenke til kommentar

Kan ikke se at noen har postet denne...Synes det var en morsom ting :D

Another Reason To Be Happy About Our Last Minute Winner Against Bolton

One scouser: See, that’s where they truly are Jammy Bastards. If that had been us we’d have bloody conceded in the last minute, not scored.

Another scouser: If it happens once, its luck. When they do it every season for he last 15 seasons, its not luck.

Another scouser: God help us, then, because we’re not lucky at all. Nor have we been doing that for the past fifteen years.

And another scouser: WE LOSE. Fuck United! Fuck the Premier League, I don’t want it anyway! FUCK THE FUCKING WORLD. I’m throwing this shitty laptop away, hung on me the fucker FUCK THIS SHIT I wish DIARRHEA ON EVERYONE IN MANCHESTER! FUCK!

Lenke til kommentar
Står på united.no at Tosic kan debutere mot Derby. Håper på han fra start, fordi jeg er lei Nani.

Håper vi ser han i morra, er ganske spent på den foten hans. Men det var ikke helt feil det jeg huska, det står i artikkelen at SAF tidligere har uttalt at han ikke får spille før i februar/mars.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...