Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes rett og slett argumentasjonsmetoden din er latterlig G. Du prøver konstant å få andre til og virke dumme ved å hevde at vi ikke forstår mer enn en fotballfilosofi, mens du selvsagt er langt mer intelligent enn oss andre og kan forstå både den italienske, engelske og sikkert den spanske filosofien også. Det er klart at du føler at du er langt mer kunnskapsrik enn oss andre, og nekter å innse at det er andre som har andre synspunkter enn dine egne og som kanskje også vet mer enn deg. Nei og nei... Det er deg og Benitez med deres ?facts?. Nå tar jeg kvelden.

Lenke til kommentar
Jeg synes rett og slett argumentasjonsmetoden din er latterlig G. Du prøver konstant å få andre til og virke dumme ved å hevde at vi ikke forstår mer enn en fotballfilosofi, mens du selvsagt er langt mer intelligent enn oss andre og kan forstå både den italienske, engelske og sikkert den spanske filosofien også. Det er klart at du føler at du er langt mer kunnskapsrik enn oss andre, og nekter å innse at det er andre som har andre synspunkter enn dine egne og som kanskje også vet mer enn deg. Nei og nei... Det er deg og Benitez med deres ?facts?. Nå tar jeg kvelden.

Har du lest de siste kommentarene mine, spesielt til Archy? De bekrefter at det er helt greit at de har andre meninger enn meg, som jeg sa: Smak og behag. Men de får være begrunnet med noe annet enn de som henger igjen fra Arne Scheies kommentarer på 80 og 90 tallet. Fotballen har endret seg drastisk, spesielt det siste tiåret.

Du trekker totalt gale konklusjoner på noe jeg aldri har ment eller sagt, alle har en oppfattelse/forståelse for italiensk fotball, men jeg snakker på bakgrunn av det norske folk når jeg mener det henger igjen idiotiske oppfattelser av Italiensk fotball per dags dato.

Merkelig hvordan folk trekker konklusjoner utifra noe som ikke har blitt sagt, blir på lil inje hvis jeg f.eks nå skulle sagt "Nei, Benitez har overhode ingenting vettu å si og har ingenting rett i noe han har sagt ever".

Om jeg virker overlegen er bare fordi jeg er engasjert. Men hvis folk kommer med sarkastiske meninger må jeg selvsagt slå tilbake med samme mynt :)

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar

Åh,herre min skaper for en debatt som har pågått mens jeg har hatt helg.

Bestemte meg for å slutte å lese sånn ca. midt inni for å ikke miste respekten helt for et enkelt individ.

Mye spennende rykter rundt klubben i våre hjerter om dagen.Både Palacios og enda en serber er kanskje på inn portene på OT.Aguero snakker finfint om Man Utd.

Ellers kan vi jo nevne at The Witch is Dead! :new_woot::w00t::tease::innocent::thumbup::love:

Anbefaler di fleste å ta en liten titt på den linken.

Lenke til kommentar

Det oppsummerer det meste fra min side også. Håper du sov godt :)

Lenke til kommentar

Gledar meg å sjå at Anderson ser ut til å nærme seg med skuddteknikken. Har lenge frustrert meg over at alle forsøk enten gikk høgt over, eller langt utafor stolpane. I det siste så ser det ut til at han kanskje er litt roligare og har i mykje større grad truffe på mål eller berre såvidt utanfor. Hadde vore godt å fått hans første for klubben no, både for oss som likar spelaren og for han sjølv. En ting er vel kanskje at han ofte skyter frå litt langt hold. Hadde skuddet mot Bolton vore avfyrt fem meter nærare mål, trur eg nok keeper skulle fått større problemer med å stoppe det.

Lenke til kommentar

Håper bare han finner formen igjen, for de siste kampene han har spilt har det vært skralt.

Han er enda så ung at han kommer til å blomstre, men må ikke gå for lenge heller, sjøltillit er jo viktig det også.

Men han prøver, og er jo brasse, så sjøltilliten er vel på plass tenker eg :)

Lenke til kommentar

Han varierer sjølvsagt temmelig mykje i prestasjonane, men akkurat det er ganske naturlig i den alderen han er i. Og eg vil ikkje seie det er så rart at Anderson ikkje presterer jamnt, når heller ikkje resten av midtbana, der fleire har veldig mykje erfaring, presterer jamnt godt i kamp etter kamp. Eg syns generelt at den sentrale midtbana vår har mangla litt av det vi såg i store delar av fjorårssesongen.

Edit: Spennande om Tosic får prøve seg mot Derby i morgon. Hadde vore kjekt å sjå han, sjølv om at det muligens er litt tidlig. Han er vel ikkje heilt husvarm i klubben enda, men det gjer sikkert godt for sjølvtilliten om han får prøve seg. Kilde

Las en anna plass at Fabio også var med i den foreløbige troppen før kampen. Det er også en spelar som det hadde vore kjekt å fått sett igjen.

Endret av archanios
Lenke til kommentar
Sitter her med den nye United drakta mi, den er elsk :love:

Hva har du bakpå? :p

Rafael :love:

Que?Du må være den første i landet som har han bakpå :p Godt valg med tanke på at han har en lang karriere foran seg.Personlig så vurderer jeg Berba på hjemmedrakten istedenfor Tevez.Den avtalen blir jo aldri noe av uansett.Har fra før CL-hjemmedrakta med Giggs :D

Lenke til kommentar

Que?Du må være den første i landet som har han bakpå :p Godt valg med tanke på at han har en lang karriere foran seg.Personlig så vurderer jeg Berba på hjemmedrakten istedenfor Tevez.Den avtalen blir jo aldri noe av uansett.Har fra før CL-hjemmedrakta med Giggs :D

Sto mellom han og Tosic, liker å være litt orginal jeg ser du ^^,

Lenke til kommentar

Sto mellom han og Tosic, liker å være litt orginal jeg ser du ^^,

No shit (henviser til bildet :whistle: ).Oransje under rødt,hva tenker du på mann!du er Jan Thomas sitt ultimate mareritt :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...