Giallorossi Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Limberbatov: Ja det er vel en grunn til at han likar Real også.. Limbsy glemte muligens "Obs: Fare for feilinformasjon". Når det gjelder RM og meg så valgte jeg det laget når jeg var liten og uviten, men som dere vet: Man skifter ikke lag Lenke til kommentar
genser Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Trudde faktisk det var omvendt. Lazio sine ultras er vel meir kjent for å vere facistar enn venstretilhengarar? Merk at han ikke omtaler klubbens tilhengere, eller deler av disse, men klubbene i seg selv. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 (endret) Stemmer, tenkte over det, men lot vere å rette det. Men er ikkje det rart at mange av ein klubb sine tilhengarar skal ha radikale politiske motsetjingar til klubben dei støttar? Forstår jo at det kan vere geografisk tilhørigheit inne i bildet, men likevel. Edit. Skifte lag er nå en ting, eg har nå nesten problemer med å forstå at det er mulig å ha så mykje meir enn eit lag. Eg klarar ikkje engang å bry meg skikkelig om norske lag. One heart, one club, ONE UNITED. Endret 18. januar 2009 av archanios Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 (endret) Oh, dette har jeg forklart mange ganger. Selvsagt har ikke klubben Lazio gått frem å sagt det (meg bekjent), men de blir ansett som det i Italia, Roma blir også ansett som en litt splittet klubb når det gjelder dette, dog blir de ansett som Høyre-orienterte. Politisk sett så er Høyre-orinterte "The good side", mens venstre-orienterte er "The bad side". Edit: Nå er jeg max sliten. Endret 18. januar 2009 av Giallorossi Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Limberbatov: Ja det er vel en grunn til at han likar Real også.. Limbsy glemte muligens "Obs: Fare for feilinformasjon". Når det gjelder RM og meg så valgte jeg det laget når jeg var liten og uviten, men som dere vet: Man skifter ikke lag Nå skal jeg ikke legge meg så mye borti hvilke lag du liker, men jeg tror nok at det er Roma som er laget ditt. Du sympatiserer sikkert med en del andre klubber, men det er Roma det stort sett handler om. Holdt med Spurs i tilegg jeg også når jeg var liten (pga Gary Lineker og VM i 86), men det var Manchester United som var laget. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Nå skal jeg ikke legge meg så mye borti hvilke lag du liker, men jeg tror nok at det er Roma som er laget ditt. Du sympatiserer sikkert med en del andre klubber, men det er Roma det stort sett handler om. Holdt med Spurs i tilegg jeg også når jeg var liten (pga Gary Lineker og VM i 86), men det var Manchester United som var laget. Hehe, har forklart meg rundt dette tidligere, 1. Roma 2. United 3. Madrid. Så ja du har helt riktig Lenke til kommentar
genser Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 (endret) 7-1 Manchester United 7 - 1 Roma mao, grav deg ned Endret 18. januar 2009 av genser Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Edit. Skifte lag er nå en ting, eg har nå nesten problemer med å forstå at det er mulig å ha så mykje meir enn eit lag. Eg klarar ikkje engang å bry meg skikkelig om norske lag. One heart, one club, ONE UNITED. Quoted for truth. ONE UNITED. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Fy faen, gråter nesten når jeg ser de målene igjen. Feiringene og hele kvelden var bare helt sinnsyk Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 7-1 Manchester United 7 - 1 Roma mao, grav deg ned Det skal liksom ikke være enkelt å argumentere mot lite-forstående og fordomsfulle Engelskelskende nordmenn. Roma er en berg-og-dalbane klubb - det har jeg innsett for lenge siden. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Fy faen, gråter nesten når jeg ser de målene igjen. Feiringene og hele kvelden var bare helt sinnsyk Ser blikket til Ronaldo når han kommer ut. Du ser at han har bestemt seg for at "i dag skal eg være god" Villeste kampen. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Ja, er det ikke morsomt at Ronaldo hadde aldri scoret i CL før den kampen for oss? Veldig, veldig merkelig egentlig! Lenke til kommentar
archanios Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Kan det ha noko med at vi har veldig lite imot å diskutere United, men at vi muligens er en smule leie å måtte diskutere Roma? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 (endret) Carrick sitt andre er så jævlig deilig. Angrepet i forkant av målet til Smudge er også noe jeg fortsatt får gåsehud av bare jeg tenker på det. Endret 18. januar 2009 av Stonemeister Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 (endret) 7-1 Manchester United 7 - 1 Roma mao, grav deg ned Det skal liksom ikke være enkelt å argumentere mot lite-forstående og fordomsfulle Engelskelskende nordmenn. Roma er en berg-og-dalbane klubb - det har jeg innsett for lenge siden. Neppe mye lettere å argumentere mot lite-forstående og fordomsfulle Italiensk-elskende nordmenn. Kan det ha noko med at vi har veldig lite imot å diskutere United, men at vi muligens er en smule leie å måtte diskutere Roma? Ja, synes Giallorossi kan opprette en Roma-tråd der han kan snakke til seg selv. Endret 18. januar 2009 av Geir M Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Carrick sitt andre er så jævlig deilig. Ikke at den første er så ille heller. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 (endret) Carrick's første er jo helt merkelig. Men nydelig! Kan det ha noko med at vi har veldig lite imot å diskutere United, men at vi muligens er en smule leie å måtte diskutere Roma? Ingen som diskuterer Roma her. Man hører på G sine meninger. Å si noe imot Roma er å være en "Engelskelskende Nordmann" som attpåtil er "lite-forstående" (er dette det samme som dum?) og "fordomsfulle." :!: Endret 18. januar 2009 av Jotun Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Neppe mye lettere å argumentere mot lite-forstående og fordomsfulle Italiensk-elskende nordmenn. Svært oppfinsomt må jeg si. Stort sett så har enhver Nordmann en eller annen form for hat mot italiensk fotball, 80 og 90 talls fotballen er over for lengst, og skandalene står maktsyke norditalinere for. Archy: Diksutert mye Roma? Når var det sist jeg diskuterte/nevnte Roma? - Dere er rett og slett fordomsfulle mot italiensk fotball, og det er generelt sett hele Norge Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Er ikke så stolt over den Tottenham greia, men Robson og Lineker var mine bardoms idol og da ble det sånn i noen år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå