Limbeck Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Er vel så enkelt som at mr. Giallorossi er bitter for at Roma mistet et stort talent. Herregud, har du lest hva jeg har sagt tidligere? Åpenbart ikke. Ja, jeg var bitter/pissd i starten, vi mistet tross alt vårt beste talent, etterhvert innså jeg at det ikke var så stort tap allikevell, tross alt, jeg ønsker ikke å sitte med en gjeng kaldeblodige spillere i stallen som fremtrer som lojal. Du glorifiserer Roma nå synes jeg. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Jepp, han og alle andre spillere i den profesjonelle fotballverden. Altså nå lyste det opp fra meg (!), du kan ærlig talt ikke mene dette? Lønn skal alle ha, dette er deres jobb, og uten penger fungerer de ikke i samfunnet (Please ikke ta en sosiologi-time med meg). Men det er forskjeller ute å går her, og forskjellen i dette eksempelet (Petrucci overgangen) ligger åpenbart i penger, han fikk et mer lukrativt tilbud fra United og valgte ene og alene den klubben pga pengene. For å si det sånn, det er ikke uten grunn at halve Italia regelrett er pissd på dere pga denne "politikken". Uansett, jeg lurer på hvor mange ganger Totti, De Rossi, Mexes etc har sagt direkte Nei til storklubbene, uansett hvor mange millioner de legger på bordet for dem. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 For å si det sånn, det er ikke uten grunn at halve Italia regelrett er pissd på dere pga denne "politikken". Uansett, jeg lurer på hvor mange ganger Totti, De Rossi, Mexes etc har sagt direkte Nei til storklubbene, uansett hvor mange millioner de legger på bordet for dem. Du glemte å si: It's a fact! Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 (endret) *Snip* Han krevde ikke førstelagsspill, han krevde å være med blant førstelaget (Som det står i, i den kilden jeg linket til tidligere). Det var ikke et argument, det var et svar på hvor idiotisk argumentet til Limbsy (At ingen jobber uten lønn - logikken taler for det). Haha, vet ikke om jeg skal le eller grine, hvis Petrucci hadde forbedret seg som spiller som han sansyligvis hadde gjort så hadde Roma selvfølgelig tilbudt han en ny og forbedret kontrakt, dette vet han helt utmerket, Roma har aldri under noen omstendigheter (tidligere) utnyttet en spiller når det gjelder lønn og arbeid. Har du ikke fått Torsken din i dag? Gjør som oss Østlendinger, ta piller. (Nei vi gjør ikke det). Endret 18. januar 2009 av Giallorossi Lenke til kommentar
archanios Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Davide Petrucci er United-spelar, det er lite å gjere med det. Eg håpar han fortsetter den gode utviklinga som han er i gang med. Akkurat dine tankar rundt overgangen hans, bryr eg meg fint lite om. Klart at pengar spelar ei viktig rolle i fotball, og når ein ung gut får eit tilbud som på mange måtar kan sikre familien hans, gjennom både egne betingelsar og gjennom at faren fikk jobb, så trur eg det skal veldig mykje til å seie nei. Du snakkar om at folk må vise at dei er lojale mot Roma, men det må vere temmelig vanskelig når du ikkje føler deg verdsatt.. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 *Snip* Han krevde ikke førstelagsspill, han krevde å være med blant førstelaget (Som det står i, i den kilden jeg linket til tidligere). Det var ikke et argument, det var et svar på hvor idiotisk argumentet til Limbsy (At ingen jobber uten lønn - logikken taler for det). Haha, vet ikke om jeg skal le eller grine, hvis Petrucci hadde forbedret seg som spiller som han sansyligvis hadde gjort så hadde Roma selvfølgelig tilbudt han en ny og forbedret kontrakt, dette vet han helt utmerket, Roma har aldri under noen omstendigheter (tidligere) utnyttet en spiller når det gjelder lønn og arbeid. Har du ikke fått Torsken din i dag? Gjør som oss Østlendinger, ta piller. (Nei vi gjør ikke det). Med tanke på ungdomsprogrammet i Roma skjønner jeg godt at han ville være blant førstelaget. Å hvis han ikke hadde forbedret seg? Da ville han hatt skjegget i den berømte postkassen med sine 160,000. Å du mener fortsatt dette er en god lønn for en som skal prestere hver dag, å være 24timer proff? Om jeg har fått torsken min? du glimrer til, humoren er slående. Homerun, Svisj. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Er så lei det hekkans Roma gnålet. Sku pokker meg tro det var syforeningen til Mor Teresa når me leser det du skriver G. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Jepp, han og alle andre spillere i den profesjonelle fotballverden. Altså nå lyste det opp fra meg (!), du kan ærlig talt ikke mene dette? Lønn skal alle ha, dette er deres jobb, og uten penger fungerer de ikke i samfunnet (Please ikke ta en sosiologi-time med meg). Men det er forskjeller ute å går her, og forskjellen i dette eksempelet (Petrucci overgangen) ligger åpenbart i penger, han fikk et mer lukrativt tilbud fra United og valgte ene og alene den klubben pga pengene. For å si det sånn, det er ikke uten grunn at halve Italia regelrett er pissd på dere pga denne "politikken". Uansett, jeg lurer på hvor mange ganger Totti, De Rossi, Mexes etc har sagt direkte Nei til storklubbene, uansett hvor mange millioner de legger på bordet for dem. Jeg har da ikke sagt at det ikke handlet om penger. Jeg sier derimot at det handler om penger. Det jeg ikke kjøper er at det er annerledes i Roma. Det er sånn fotballen er. Hadde det ikke vert det, så hadde det nesten ikke vert spilleroverganger. Og tror du at halve Italias vrede har en minste ting å si i denne saken? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Med tanke på ungdomsprogrammet i Roma skjønner jeg godt at han ville være blant førstelaget. Å hvis han ikke hadde forbedret seg? Da ville han hatt skjegget i den berømte postkassen med sine 160,000. Å du mener fortsatt dette er en god lønn for en som skal prestere hver dag, å være 24timer proff? Om jeg har fått torsken min? du glimrer til, humoren er slående. Homerun, Svisj. Hvis han ikke hadde forbedret seg så hadde han heller ikke fortjent en bedre kontrakt. Som jeg har sagt før, man skal sette klubben foran seg selv. Hvis det har seg slik at han tenkte som du tenkte nå, så setter han seg selv fremfor klubben For all del, ikke ta det med et godt humør Lenke til kommentar
archanios Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Det skal nok mykje til før eg tar noko frå deg som omhandlar Roma i godt humør. Roma, roma, roma... At ikkje Nero gjorde jobben skikkelig så vi hadde sluppe det her maset. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Jeg har da ikke sagt at det ikke handlet om penger. Jeg sier derimot at det handler om penger. Det jeg ikke kjøper er at det er annerledes i Roma. Det er sånn fotballen er. Hadde det ikke vert det, så hadde det nesten ikke vert spilleroverganger. Og tror du at halve Italias vrede har en minste ting å si i denne saken? Nå har jeg nevnt eksempler som sier noe helt annet, penger er elementært i fotballen, ja, men det er i en mye mindre form i Italia. De fleste middelmådige klubbene i Italia ligger lønnsmessig på nivå med mange Chamionship-lag i England. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Du snakkar om at folk må vise at dei er lojale mot Roma, men det må vere temmelig vanskelig når du ikkje føler deg verdsatt.. Dette er det som er helt feil, verdisetting ifølge dere måles ene og alene i penger (Mener dere dette?). Lenke til kommentar
archanios Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 No må ikkje du legge meining bak ord som ikkje ligger der Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Er så lei det hekkans Roma gnålet. Sku pokker meg tro det var syforeningen til Mor Teresa når me leser det du skriver G. Lurer på hvor lenge siden det egentlig er jeg sist tok opp noe roma-relatert i denne tråden? Er nok bare en fordomsfull Jotun som kommer inn her, men for all del, du kan gjerne grine over det Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 (endret) Gjelder ikke bare denne tråden. Og eg har ikke sagt noe om at dette er OT eller noe annet. Bare sier at eg er lei glorifiseringen av en helt ordinær klubb i Italia. Endret 18. januar 2009 av Jotun Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 No må ikkje du legge meining bak ord som ikkje ligger der Det har du rett i, men da kan du kanskje forklare meg hva verdisetting har med hvor mye penger du tjener, og at det har så vanvittig mye å si? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Med tanke på ungdomsprogrammet i Roma skjønner jeg godt at han ville være blant førstelaget. Å hvis han ikke hadde forbedret seg? Da ville han hatt skjegget i den berømte postkassen med sine 160,000. Å du mener fortsatt dette er en god lønn for en som skal prestere hver dag, å være 24timer proff? Om jeg har fått torsken min? du glimrer til, humoren er slående. Homerun, Svisj. Hvis han ikke hadde forbedret seg så hadde han heller ikke fortjent en bedre kontrakt. Som jeg har sagt før, man skal sette klubben foran seg selv. Hvis det har seg slik at han tenkte som du tenkte nå, så setter han seg selv fremfor klubben For all del, ikke ta det med et godt humør Skal ikke leve som en slave heller. Det er en forskjell. Å klubben skal jobbe for at spillere trives, da alt tatt i betraktning. Det er fortsatt et firma med ansatte selv om det stiller litt annerledes når det kommer til lojalitet. Å du svarte meg ikke, syns du 160,000 er nok? Dårlig oppbrukte spøker vedrørende hvor man bor i landet står ikke så høyt hos meg, sorry Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Gjelder ikke bare denne tråden. Og eg har ikke sagt noe om at dette er OT eller noe annet. Bare sier at eg er lei glorifiseringen av en helt ordinær klubb i Italia. Helt ordinær klubb i Italia? Tror du må kikke i historiebøkene til Roma før du så mye som åpner kjeften. Vet du hvorfor Roma i det hele tatt ble dannet? Som en kamp mot Nord-Italias dominans, det har alltid skjedd noe med Roma (Båd på godt og vondt). De trådene jeg evt har tatt det opp i er "Fotballpuben", hvor forøvrig slike temaer skal tas opp i. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Som Hyrlen sier er 160000 kr i året latterlig lite. Alle spillere tenker på seg selv, ALLE. Petrucci kunne ha floppet/blitt skadet slik at han ikke kunne spilt fotball, og hvor hadde han v?rt da? Manchester United kommer på banen og tilbyr han en fair kontrakt, og gir faren hans en jobb. Dette viser at Man Utd vil gi han en sjanse og tror på han. Roma gjorde feilen her, ikke Utd. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Skal ikke leve som en slave heller. Det er en forskjell. Å klubben skal jobbe for at spillere trives, da alt tatt i betraktning. Det er fortsatt et firma med ansatte selv om det stiller litt annerledes når det kommer til lojalitet. Å du svarte meg ikke, syns du 160,000 er nok? Dårlig oppbrukte spøker vedrørende hvor man bor i landet står ikke så høyt hos meg, sorry Jeg synes 160 000 er svært godt betalt for en talentfull 16-åring, spesielt med tanke på at Italienske klubber betaler skattene til spillerene. How Can You Say No To That Face? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå