Giallorossi Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Spar oss. Roma har seg selv å takke. Den overgangen skjedde ene og alene pga at Petrucci fikk mer lønn i United. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Pluss at faren hans fikk jobb av klubben Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 (endret) @Giallo: Du vet hvor latterlig billig han var? "United will pay Petrucci £95,000 a year", "Roma offered him a contract worth only £16,000 a year" - der har du forskjellen Site Edit: Anyway, jeg kan virke innbitt, noe jeg var helt i starten, men jeg banner på han kommer hjem til Italia som vrakgods Endret 18. januar 2009 av Giallorossi Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Petrucci og Llajic, good times for ungdommen! Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 @Giallo: Du vet hvor latterlig billig han var? "United will pay Petrucci £95,000 a year", "Roma offered him a contract worth only £16,000 a year" - der har du forskjellen Site Edit: Anyway, jeg kan virke innbitt, noe jeg var helt i starten, men jeg banner på han kommer hjem til Italia som vrakgods "(...) and will cover the cost of regular flights home to Italy" Uansett, det var Roma som ikke ville gi ham mer i lønn så de har seg selv å takke som Hyrlen sier. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Uansett, det var Roma som ikke ville gi ham mer i lønn så de har seg selv å takke som Hyrlen sier. Poenget mitt er at han valgte Penger fremfor Hjertet, for min del da kan han ryke-å-reis Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 (endret) Spar oss. Roma har seg selv å takke. Den overgangen skjedde ene og alene pga at Petrucci fikk mer lønn i United. Pisspreik. Som han selv sa, han følte seg ikke verdsatt av Roma når kontraktsforhandlingene trakk i langdrag og Roma spekulerte i hans lojalitet til Roma ville holde han der selv om andre klubber ville komme på banen. Når i tillegg en klubb som United, som har fostret større spillere enn Roma fra grunnen av kommer på banen sier det seg selv at han selvfølgelig går dit. Å når i tillegg Faren får jobb er jo valget såre enkelt. Roma har kun seg selv og takke. Penger foran hjerte? Når klubben han elsker ikke verdsetter han er det like greit å snu på flisa. Endret 18. januar 2009 av Hyrlen Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 (endret) Uansett, det var Roma som ikke ville gi ham mer i lønn så de har seg selv å takke som Hyrlen sier. Poenget mitt er at han valgte Penger fremfor Hjertet, for min del da kan han ryke-å-reis Hvilken spiller i dag hadde vert i den klubben han spiller for om de ikke hadde fått lønn. Roma kan fjerne lønna på alle spillerene sine og se hvor mange som blir. Endret 18. januar 2009 av Limberbatov Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 (endret) Pisspreik. Som han selv sa, han følte seg ikke verdsatt av Roma når kontraktsforhandlingene trakk i langdrag og Roma spekulerte i hans lojalitet til Roma ville holde han der selv om andre klubber ville komme på banen. Når i tillegg en klubb som United, som har fostret større spillere enn Roma fra grunnen av kommer på banen sier det seg selv at han selvfølgelig går dit. Å når i tillegg Faren får jobb er jo valget såre enkelt. Roma har kun seg selv og takke. Penger foran hjerte? Når klubben han elsker ikke verdsetter han er det like greit å snu på flisa. I Roma må man bevise at man elsker klubben, noe som blant annet skjer igjennom kontraktsforhandlinger. Totti er vel et prakt eksempel på dette området (Også), han var definitivt et større talent enn det Petrucci er og var da han gikk, men Totti forlanget ikke av den grunn en skyhøy lønnsslipp! Når en idiotisk 16-åring kommer å forlanger å være med i diskusjonen rundt førstelagsspill sier det litt om personen, gutten setter seg selv fremfor klubben! Limbsy: Forskjell på null lønn og det Roma tilbudte Endret 18. januar 2009 av Giallorossi Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Og derfor var han i Roma Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Og derfor var han i Roma Hva mener du med det innlegget (Hvilken del kommenterer du)? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Poenget mitt er at alle spiller for lønna. Ingen hadde vert i klubben de er i om det ikke hadde vert for lønna. Totti inkludert. Du kritiserer oss (eller spilleren) fordi han gikk til oss pga lønna. Mitt poeng er at han hadde ikke vert i Roma engang hadde det ikke vert for lønna. Det finnes nyangser som vi har i mange klubber men det blir alikevel bare nyangser. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Poenget mitt er at alle spiller for lønna. Ingen hadde vert i klubben de er i om det ikke hadde vert for lønna. Totti inkludert. Du kritiserer oss (eller spilleren) fordi han gikk til oss pga lønna. Mitt poeng er at han hadde ikke vert i Roma engang hadde det ikke vert for lønna. Det finnes nyangser som vi har i mange klubber men det blir alikevel bare nyangser. Jeg kritiserer spilleren, og at United på det nærmeste utkonkurerte oss (Roma) på pris. Ikke engang sammenlign Totti og Petrucci når det gjelder dette temaet, du husker kanskje ikke da Roma hadde en helt forjævlig økonomi pga ødeleggelsen til Capello, hvorav Totti selv gikk ned 60 prosent i lønn, han satte klubben fremfor seg selv som alle andre gangene, vi har også overgangen til Walter Samuel å slå i bordet med. Det er forskjell i gradene her, 95,000 vs 16,000, det er jo på det nærmeste en himmel og hælvetes forskjell (For en Ung gutt). Skjønner ikke at dere engang tørr å prøve å argumentere imot dette? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Tør å argumentere mot dette? Er det farlig? Siden du kritiserer oss, hva er galt med å tilby den lønnen ? Angående Totti så er det fint at han gotok å gå ned i lønn, men han fikk fremdeles mer enn nok kan jeg tenke meg. Torres gikk vel ned i lønn for å få komme til Liverpool. Men poenget mitt er fremdeles at spillerene spiller for lønna si. Hadde det ikke vert for den så hadde de ikke spilt for de klubbene de spiller på. Og den gjelder for Totti også. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Tør å argumentere mot dette? Er det farlig? Siden du kritiserer oss, hva er galt med å tilby den lønnen ? Angående Totti så er det fint at han gotok å gå ned i lønn, men han fikk fremdeles mer enn nok kan jeg tenke meg. Torres gikk vel ned i lønn for å få komme til Liverpool. Men poenget mitt er fremdeles at spillerene spiller for lønna si. Hadde det ikke vert for den så hadde de ikke spilt for de klubbene de spiller på. Og den gjelder for Totti også. Nei, du dør ikke av det, men jeg synes det er idiotisk å sette på seg United-brillene og late som ingenting. Du klarer å se spriket mellom tilbudene til Roma og United? Det er for å si det mildt rimelig stort. Det er et direkte latterlig poeng, uten penger så er det umulig å overleve med mindre man er villig til å gå tilbake til Huleboer-tiden. Poenget mitt er fortsatt det samme, Petrucci valgte seg selv fremfor klubben i hans hjertet, da er ikke hjertet stort nok Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Er vel så enkelt som at mr. Giallorossi er bitter for at Roma mistet et stort talent. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 <Poenget mitt er fortsatt det samme, Petrucci valgte seg selv fremfor klubben i hans hjertet, da er ikke hjertet stort nok Jepp, han og alle andre spillere i den profesjonelle fotballverden. Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Bortsett fra Totti da, ofc. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Er vel så enkelt som at mr. Giallorossi er bitter for at Roma mistet et stort talent. Herregud, har du lest hva jeg har sagt tidligere? Åpenbart ikke. Ja, jeg var bitter/pissd i starten, vi mistet tross alt vårt beste talent, etterhvert innså jeg at det ikke var så stort tap allikevell, tross alt, jeg ønsker ikke å sitte med en gjeng kaldeblodige spillere i stallen som fremtrer som lojal. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 (endret) I Roma må man bevise at man elsker klubben, noe som blant annet skjer igjennom kontraktsforhandlinger. Ja dere er en del av den hellige treenighet. Roma ga et tilbud, å det var absolutt. Det kalles ikke forhandlinger. Så plutselig var det ikke absolutt lenger når United kom på banen. Han krevde aldri førstelagsspill, hvis han gjorde det må du gjerne vise til sikre kilder. Det er et direkte latterlig poeng, uten penger så er det umulig å overleve med mindre man er villig til å gå tilbake til Huleboer-tiden. Hæ? Hva slags argumentering er dette. Det er forskjell i gradene her, 95,000 vs 16,000, det er jo på det nærmeste en himmel og hælvetes forskjell (For en Ung gutt). Skjønner ikke at dere engang tørr å prøve å argumentere imot dette? Forskjell i gradene? I gradene? Ja det ene utgjør ca 160,000 tusen som er latterlig lite for å leve på. Du kan godt argumentere med at han bare er 16, men det er snakk om 2-4år før han kan være klar for førstelaget. Å da vil han fortsatt stå med samme kontrakten å når du er på vei inn i laget er det ikke akkurat tid for å slå deg vrang over lønna. Føler du det rett at en på 16-20år tjener 160,000 i året? Man tjener mer på Rema. At vi tørr? Hoho. Endret 18. januar 2009 av Hyrlen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå