Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er så fornøyd med tre poeng.

Var en skikkelig slite seier, ble mer og mer frustrert jo lenger det gikk og jo flere sjangser som ble somlet bort av enten ELENDIGE pasninger eller folk som var waaaaaaaaay to handlingslammet.

Men når pulsen har roet seg noe ned, var det skikkelig skamdeilig med 3p idag. :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg mener Tevez gjorde en god profil i dag og er enig med tc i det, og jeg har v?rt den første til å kritisere Tevez i mange tilfeller, men i dag spilte han bra. Han senket ikke tempoet i kampen nevneverdig slik som normalt. Han viste vilje til å gå for skudd og var et konstant uromoment. Derimot kunne jeg ikke v?rt mer uenig med tc når det gjelder Berbatov for i dag var han nummer tre etter Ronaldo og Vidic og vi brukte han riktig. Han fikk mange involveringer og var god. De eneste situasjonene Berbatov sliter med er når han må jage ball siden han er forholdsvis treg. Jeg er fornøyd med dagen selvom jeg selvsagt skulle ønske vi scorte like mye som Barcelona.

Lenke til kommentar
Tevez manglar det lille ekstra denne sesongen. Vi hadde jo perioder i fjor, då samarbeidet med både CR og Rooney var heilt fantastisk. Det kan virke som om han nesten har blitt litt redd for å gi frå seg ballen på eit touch.

Færre kamer vet du. Tror det er selvtilliten som ikke er på samme nivå i år. Kanskje han kommer seg litt nå som det blir en del kamper på han

Lenke til kommentar

Jaja, jeg syns Berbatov hadde en veldig ordinær (mer dårlig enn god) dag, men siden det er en del uenig så var det vel bare meg. Ihvertfall, uten Tevez hadde vi ikke vunnet i dag, ganske sikker på det; og uten at Berba var plassert akkurat der for å heade inn ballen det samme. Uansett, 3 poeng, top i 2 dager, men tror Liverpool vinner mot Everton på mandag, de er ikke det samme uten Fellaini. (Og Yakubu, Saha for den saks skyld)

Lenke til kommentar

Egentlig synes jeg ikke en spiss kan ha en dårlig dag dersom han scorer mål. Da synes jeg det uansett er godkjent. Ellers vartet han jo opp med en del gode pasninger i dag også.

Tevez var stort sett dårlig i dag, men var god da det tellte som mest med en utrolig viktig målgivende. Nå håper jeg det ikke tar for lang tid før vi får tilbake en del av de skadede spillerne våre.

Lenke til kommentar

Vet ikke om det er noen som har fått med seg dette, men jeg kaller det gode nyheter :)

For Real Madrid blir det første kamp etter at klubbpresident Ramon Calderon gråtende måtte trekke seg fredag. Han må ta konsekvensen av stemmefiksing på siste årsmøte, og også fordi han ikke greide å innfri løfter om å hente Ronaldo og Kaka til klubben.

Kanskje det blir slutt på alle lure kommentarer fra den siden. Står om det nederst i denne artikelen.

Lenke til kommentar

Har hatt huet begravd i møkk de siste 50 timene og fikk ikke sett kampen (leste i det 63. minutt at det var 0-0), men når jeg kom hjem i natt og skrudde på BBC og så at Berbatov hadde satt 1-0 i 90. minutt... Ja, da visste jeg ikke hva jeg skulle gjøre. Fy faen, for en herlig følelse. Det er rart hvor mye fotball betyr for folk, og jeg imponerte meg selv i det jeg tok meg selv på fersken i å felle en tåre når jeg så highlights av matchen.

Toppen av tabellen folkens!! :D Kan ikke vente til CL starter, eller til slutten av PL. Snakker vi The Treble? :new_woot:

Lenke til kommentar
Vet ikke om det er noen som har fått med seg dette, men jeg kaller det gode nyheter :)

For Real Madrid blir det første kamp etter at klubbpresident Ramon Calderon gråtende måtte trekke seg fredag. Han må ta konsekvensen av stemmefiksing på siste årsmøte, og også fordi han ikke greide å innfri løfter om å hente Ronaldo og Kaka til klubben.

Kanskje det blir slutt på alle lure kommentarer fra den siden. Står om det nederst i denne artikelen.

hvor har du dette fra?

Lenke til kommentar
Problemet er jo at det kommer jo bare enda flere som skal love gull og grønne skoger i drittklubben.

Sikkert mange, det må vi regne med. Men nå slipper vi Calderon, så kan vi håpe på at neste mann har hukommelse som er litt bedre enn en gullfisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...