Latias Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Hvis vi følger Liverpool-supporteres tankegang er vi nå verdens beste lag gjennom tidene! Og Berbatov er verdens beste uten sammenligning. (Er ikke mye igjen før han blir å regne med ) Og tevez er kongen av assists. Og VDS er verdens beste keeper etter 15 timer uten baklengsmål. Og forsvaret er verdens beste fordi de aldri slipper inn mål. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Anderson var dessverre fryktelig i dag igjen. Jeg er helt enig, men gutten er bare 20 og har mye å lære enda. Det virker som om han sliter med å få passningsfoten til å virke. Han roter bort ballen alt for ofte. Var deilig å se Giggs og Scholes på banen i dag, syntes det offensive spille straks ble mye farligere når de kom innpå, mer fart i beina ble det også. Vi avgjør nok en kamp på slutten, noe som er deilig, men som bekymrer meg med tanke på CL spill. Håper vi spiller slik vi spilte mot Chelski når vi møter Inter. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Hvis vi følger Liverpool-supporteres tankegang er vi nå verdens beste lag gjennom tidene! hvis vi følger United-supporteres tankegang har dere megaflaks og Gud på deres side! Hvis du fjerner "megaflaks" samt "Gud" og erstatter det med "heldige" så skal jeg være enig. (Som om ikke Liverpool har vært heldige denne sesongen.) Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Og VDS er verdens beste keeper etter 15 timer uten baklengsmål. Og forsvaret er verdens beste fordi de aldri slipper inn mål. Vel, med tanke på at Evra har vært borte mesteparten, og Rio har vært mye borte, og Brown har vært borte hele tiden, altså tre svært gode og en til to av verdens beste spillere på sine posisjoner, så vil eg si at det er enormt bra! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Må si jeg trodde at Bolton skulle legge seg bakpå, men de turte å angripe. Tok jo nesten ledelsen også. Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Har vi slått rekorden til Chelsea i antall kamper på rad uten baklengsmål nå? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 (endret) Jeg skal fortsette min jakt på Carrick, med unntak av en utsøkt pasning ned venstrekanten var han neste usynlig. Klarte ikke ta skikkelig kontroll over midtbanen, i tillegg sto ofte han og Fletcher i samme rom. Kreativiteten var lik null så lenge Berbatov sto helt opp på topp. La Scholes starte, Carrick klarer ikke skape spill mot lag som ligger så defensivt.' @Tobbe, nei vi har tangert den. Endret 17. januar 2009 av Hyrlen Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Og VDS er verdens beste keeper etter 15 timer uten baklengsmål. Og forsvaret er verdens beste fordi de aldri slipper inn mål. Vel, med tanke på at Evra har vært borte mesteparten, og Rio har vært mye borte, og Brown har vært borte hele tiden, altså tre svært gode og en til to av verdens beste spillere på sine posisjoner, så vil eg si at det er enormt bra! Ja, er jo helt utrolig. Skjønner ikke hva vi hadde gjort uten Vidic. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Har vi ikke tangert den tro? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Hele den sentrale midtbanen har vært under pari den siste tiden, fy faen som jeg savner Owen Hargreaves utpå der. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Nå har vi 10 clean sheets på rad. Chelsea hadde 11. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Jeg skal fortsette min jakt på Carrick, med unntak av en utsøkt pasning ned venstrekanten var han neste usynlig. Klarte ikke ta skikkelig kontroll over midtbanen, i tillegg sto ofte han og Fletcher i samme rom. Kreativiteten var lik null så lenge Berbatov sto helt opp på topp. La Scholes starte, Carrick klarer ikke skape spill mot lag som ligger så defensivt.' Scholes og Anderson? Det fungerer ikke da... Anderson var mer skuffende enn Carrick i dag. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Skjønner ikke hva vi hadde gjort uten Vidic. Og Evans. Hadde aldri trodd han skulle så viktig for oss allerede. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Jeg skal fortsette min jakt på Carrick, med unntak av en utsøkt pasning ned venstrekanten var han neste usynlig. Klarte ikke ta skikkelig kontroll over midtbanen, i tillegg sto ofte han og Fletcher i samme rom. Kreativiteten var lik null så lenge Berbatov sto helt opp på topp. La Scholes starte, Carrick klarer ikke skape spill mot lag som ligger så defensivt.' Scholes og Anderson? Det fungerer ikke da... Anderson var mer skuffende enn Carrick i dag. Anderson var malplassert på en slags indreløper-rolle. Å var faktisk han som var i flest dueller ser man på de som dannet den sentrale midtbanen. I tillegg forventer jeg ikke det spillet av han som jeg vet Carrick kan. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Skjønner ikke hva vi hadde gjort uten Vidic. Og Evans. Hadde aldri trodd han skulle så viktig for oss allerede. Var litt skeptisk til han før kampen mot Chelsea (på brua), men han har vært helt utrolig i hver eneste kamp denne sesongen! Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Synes Ronaldo var strålende i dag, og jeg kan ikke skjønne kritikken av Tevez i dag. Han klarte å holde på ball under sterkt press og skapte både rom for andre, og sjanser som h?lsparket til O`shea. Carrick tok bort mye rom og briljerte til tider med sin eminente pasningsfot. Vi slet lenge, men Dimitar Ivanov Berbatov den bulgarske kliniske målscoreren luktet mål og avsluttet på mesterlig vis. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Evans viser definitivt at han er god nok for dette nivået. Han har en stor fremtid forran seg, håper den blir i United. Herlig å se han spille og lese spillet til tider. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Digg med 3 poeng, men er allikvel ikke helt fornøyd. Anderson har altfor mange pasningsfeil, sammen med Tevez. Tevez gjorde omtrent bare 1 ting av verdi i dag, men det var virkelig bra også. Oshea synes jeg faktisk gjorde en veldig god figur, ganske villig offensiv. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Synes Ronaldo var strålende i dag, og jeg kan ikke skjønne kritikken av Tevez i dag. Han klarte å holde på ball under sterkt press og skapte både rom for andre, og sjanser som h?lsparket til O`shea. Carrick tok bort mye rom og briljerte til tider med sin eminente pasningsfot. Vi slet lenge, men Dimitar Ivanov Berbatov den bulgarske kliniske målscoreren luktet mål og avsluttet på mesterlig vis. Tevez møter ball for ofte når han kan vende opp med en gang, starter for sent. Dårlige løp i bakrom. Han er rett og slett for stillestående når United har ballen. Det han skal ha er at han er utrolig giftig når han får ballen rettvendt. Carrick tok ikke vekk rom, Gardner m.fl markerte han ut av store deler av kampen. Verken Fletcher eller Carrick var involvert særlig når spillet kom over midtbanen. Fletcher er best når han ikke har rollen der han må styre en midtbane eller søke rom konstant. Carrick derimot kan dette, men spiller rett og slett ikke godt nok for tiden. Det er noe som mangler offensivt, å i mine øyne ligger feilen på den sentrale midtbanen. Man ser det også på Ronaldo, han får ikke samme hjelpen og rommet som han hadde ifjor. Berbatov og Vidic er mine klare favoritter hittil i år. Lenke til kommentar
M_Jern93 Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Evans viser definitivt at han er god nok for dette nivået. Han har en stor fremtid forran seg, håper den blir i United. Herlig å se han spille og lese spillet til tider. Enig. Er ganske sikker på at Evans vil glede mange United fans i årene som kommer:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå