D'Amico Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 van der Sar Neville - Vidic - Evans - O'Shea Park - Fletcher - Carrick - Ronaldo Tevez - Berbatov Hvis det ikke fungerer, tar vi ut Tevez, setter inn Giggs, flytter Ronaldo opp på topp, Fletcher ut på høyre, Park på venstre, og Giggs og Carrick sentralt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Har ikke lyst til å se Fletcher - Carrick sammen. Scholes/Anderson - Carrick/Fletcher er best på midten. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Scholes spilte i midtuka, og Anderson er ikke i form. Så da må det bli Fletcher og Carrick på midten, hvis ikke Giggs starter. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Scholes og Carrick spilte som en sekk med dritt i midtuka. Fletcher håper jeg starter idag. Lenke til kommentar
soundamia Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 van der Sar Rafael - Vidic - Evans/Neville - O'Shea Park - Anderson - Carrick - Ronaldo Tevez/Welbeck - Berbatov Dette er laget jeg håper på i dag. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Det er på kamper som dette jeg virkelig savner Hargreaves. Håper av hele mitt hjerte at han kommer tilbake uten kneproblemene, for den fyren er klasse. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Meldes om at Vidic pådro seg en skade på formiddagstreningen og er ute. Evans og Tevez er definitivt ute. Spøk. Dette var en hjertetest. Hvis du våkner utslått på gulvet om noen timer er det på tide å oppsøke lege. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Damn, jeg blei skremt. Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Den der var over streken, Points. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Meldes om at Vidic pådro seg en skade på formiddagstreningen og er ute. Evans og Tevez er definitivt ute. Spøk. Dette var en hjertetest. Hvis du våkner utslått på gulvet om noen timer er det på tide å oppsøke lege. Fy faen, nå hater jeg deg. Skal oppsøke deg og grisetakle deg. Og det blir ikke noe problem! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Er ikke så vanskelig å skjønne at det er en spøk når det i tillegg har blitt lagt til spoilers. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Er ikke så vanskelig å skjønne at det er en spøk når det i tillegg har blitt lagt til spoilers. Jeg så ikke spoileren før jeg leste de innleggene under Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Meldes om at Vidic pådro seg en skade på formiddagstreningen og er ute. Evans og Tevez er definitivt ute. Spøk. Dette var en hjertetest. Hvis du våkner utslått på gulvet om noen timer er det på tide å oppsøke lege. Fy faen, nå hater jeg deg. Skal oppsøke deg og grisetakle deg. Og det blir ikke noe problem! Men hva med gleden du opplevde da det hele viste seg å være tull? Jeg sprer glede! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 MUTV: VDS Neville Evans Vidic O’Shea Fletcher Carrick Anderson Ronaldo Tevez Berbatov Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Regner med at blir 4-3-1-2. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Benken: Kuszczak Rafael Chester Scholes Park Nani Welbeck Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Skjønner ikke helt den midtbanen, hvorfor ikke Park istedet for Fletcher? Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Blir vel 4-3-3 regner jeg med. Flott lag, selv om jeg kanskje helst ville sett Park på banen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå