DJ_Dark Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 http://united.no/united/nyheter/nyheter/verdens_beste_trener Rafa laaaangt nede på 5. plass Ja, og han har til og med en Advoca(a)t foran seg. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 http://united.no/united/nyheter/nyheter/verdens_beste_trener Rafa laaaangt nede på 5. plass Haha! Seriøs kåring igrunn Lenke til kommentar
Manx Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 De har fått førsteplassen riktig, det er det egentlig ikke noe vits i å diskutere en gang. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Håper vi greier å innta tabelltoppen for første gang denne sesongen i dag. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Skal ikke se bort ifra det! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Blir en vanskelig kamp. Håper bare ikke at Bolton legger seg bakpå som mange drittlag har gjort mot oss. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Håper på det, men som sagt Bolton borte er tøft. Hjelper heller ikke at det er et lokaloppgjør, de kommer bare til å kjempe hardere for å ødlegge for oss. Som sagt Kevin Davis, minimum gult kort i dag etter stygge taklinger! Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 (endret) må vere forsiktig med å antyde til noe seier i dag folkens..manx, points og sikkert snart nightkeeper in tha house der var manx inne før meg x) Endret 17. januar 2009 av Zaltatov Lenke til kommentar
Manx Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Antyder ikke seier i hele tatt egentlig, tror på få mål og et fryktelig tøff kamp med mange kort. Satser egentlig bare på at klarer på putte et mer enn Bolton så er jeg fornøyd. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Noen nyhet om Evans og Tevez? Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 (endret) Er ikke meldt ifra om noen skader på tevez eller evans på physioroom Manchester United(6 injuries): W Rooney - Hamstring injury P Evra - Foot/Ankle injury R Ferdinand - Back injury B Foster - Thumb/Wrist injury W Brown - Sprained ankle O Hargreaves - Jumpers knee Endret 17. januar 2009 av Zaltatov Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Er ikke meldt ifra om noen skader på tevez eller evans på physioroom Manchester United(6 injuries): W Rooney P Evra R Ferdinand B Foster W Brown O Hargreaves Det der er en trist liste Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Er Evans klar så tror jeg vi klarer å holde nullen i dag Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Så lenge vi har vidic, evans, o'shea og rapha/neville på plass, så bør vi holde nullen. Midtbanen har vi uansett nok å velge i, scholes, carrick, anderson, ronaldo, park, giggs, (nani). Giggs kan evt spille spiss med berbatov, eller så kan vi kjøre giggs og park på kanten med ronaldo og berba på topp. Er evans borte, så faller bunnen av korthuset sammen er jeg redd... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 VDS Rafael - Vidic - Evans - O'Shea Park - Scholes - Carrick - Ronaldo Tevez - Berbatov Hvis Evans og/eller Tevez ikke blir klar: VDS Rafael - Neville - Vidic - O'Shea Park - Fletcher - Scholes - Giggs - Ronaldo Berbatov ELLER: VDS Rafael - Neville - Vidic - O'Shea Park - Scholes - Carrick - Ronaldo Berbatov - Welbeck Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Berba kan ikke vere enslig spiss, det fungerer bare ikke..For all del sett han opp med Giggs eller Ronaldo fremme som spisspar, så er jeg enig. Håper for all del at Evans ikke er skadet, men så langt ser det ikke sånn ut. So lets cross our fingers, feets and everything we got Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Er bare laget jeg tror kommer til å starte. Posisjonene blir nok annerledes. Vil heller ha Ronaldo som spiss enn Giggs. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Men, vi trenger Park i dag, det er vi alle enige om? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Eg vil hvertfall gjerne se Park. Han er på vei mot noe stort. Får han orden på de "nesten" situasjonene sine så blir han en viktig spiller for oss. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 (endret) Håper for all del at Nani ikke starter. Endret 17. januar 2009 av Latias Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå