Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan fort bli en slitekamp ja. Er vi heldige så klarar vi å spele såpass godt offansivt at vi pressar Bolton til å spele forsvar i store delar av kampen. Det blir nok uansett neppe lett, når ein ser på skadene våre. Bolton er vel også temmelig lystne på seier etter å ha tapt sine 3 siste i pl og 4 siste totalt.

Gruelig irriterande at eg må på jobb så eg ikkje får sett kampen..

Lenke til kommentar
Da blir det nok Neville i midten sammen med Vidic regner jeg med

Var det jeg regnet med også, for vi har vell ingen annen venstre ving enn Oshea og Fabio?

Verdensklasse

:yes:

Vet jo de da:P men Oshea hadde jo passet bra i midten, men siden vi "bare" har Fabio så er det jo ingen som kan erstatte nivået til Oshea på venstre

Endret av SniKaZ
Lenke til kommentar
Bolton i morgen, Derby tirsdag, Tottenham lørdag, West Brom tirsdag.

Helvete for et program.

Etter WB har vi en uke fri..!

Fy faen, er redd det blir skader på oss her i disse kampene. Herregud, og det er tre forskjellge turneringer det er snakk om der. Sykt, men sånn er det når vi er litt for gode :)

Night, jeg ser deg, men har følelsen at alt kommer til å funke bra i morgen. Og vi må huske, uavgjort er IKKE et dårlig resultat i morgen :)

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Så lenge vi ikke slipper inn mål er jeg happy :D

joda, satser på den "uslåelige" rekorden no..men uansett, eitt-måls seier er for tamt og dårlig. For meg er det nesten som tap. I morgo derimot, så er eg enig i at sifre ikkje har så stor verdi så lenge me vinn kampen og held nullen. Dette da med tanke på skadesituasjonen vår

Lenke til kommentar

Altså, med Brown - Ferdinand - Evans - Evra ute som kan faktisk starte en storkamp mot Barca uten problemer er det vanskelig å ikke slippe inn mål. Har ikke så veldig høye håp om akkurat den delen i morgen, tror det blir 1-1 eller 1-2 i våres fordel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...