Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Heldigvis for oss har vi ganske bred stall. Skulle likt og sett hvordan Liverpool og spesielt Arsenal ville klart seg med så mange sentrale spillere ute med skade.

Fabregas, Rosicky, Walcott, Eduardo, Gallas?

Opptil flere ganger i fjor hadde vi 8-9 førstelagsspillere skadet samtidig så du vet tydeligvis ikke hva du snakker om. :p

Du har nok rett i det ja, eller, jeg tror du vet mer om det enn meg, for å si det sånn :p Uansett, jeg gjetter på at det var i slutten av sesongen dere fikk disse skadene :)

Nei, det var vel mer jevnt over. Helvete begynte ved Eduardos skade. Demoraliserte hele laget. Spilte 5-6 uavgjortkamper rett etter skaden hans. :( Meget sannsynlig at det kostet oss tittelen. Greit for dere da. :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sykt å tenke at hvis Arsenal hadde klart å slå oss på OT den søndagen i april, når dere hadde sånn 3-4 alene med keeper situasjoner, så hadde dere hatt 86 poeng, og vi 84. PL i fjor var virkelig jevnt, altså. Til og med når dette er sant så er Chelsea fortsatt imellom oss på 2. plass. Crazy.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Ja, var en syk kamp. Det var all out attack av Arsenal, men vi klarte fortsatt å vinne og de scorte på hands og. Fantastisk av Ronaldo å sette straffen selv etter han måtte ta den igjen etter han satt den første gangen og. Nerver av stål der.

April ja, takk, fikset ;)

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Ja, det var helt fantastisk. Hørte han si at han gikk hjem og knuste TV'en en gang ut av frustrasjon etter han ble buet konstant i 90 min, men at han aldri følte frustrasjonen på selve banen. Var ikke noe media bullshit heller, hørte han si det på et eller annet intervju. Lenge siden nå, da.

Lenke til kommentar
Der ser du. Hvis dere hadde hatt en som kunne steppe inn å ta plassen til Eduardo uten at det gikk noe ut over kvaliteten (/moralen) på laget hadde dere hatt en enda større sjanse til å bli ligamester (ikke det at dere hadde klart det da) :p

Nei, vi hadde nok av dekning for Eduardo. Jeg tror heller det var det psykiske i laget som knakk.

Lenke til kommentar
Berba og Tevez funka jo ikke akkurat så bra i helga nei :(

Eller kanskje på onsdag,mener du? :p

Eller kanskje det ;)

Siste semester er et mareritt, har jo nesten ikke undervisning, så det er jo to helger i hver uke :tease:

Blir helt forvirra.

Når ble de ett mareritt å ha mye fri?:p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...