Limbeck Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 (endret) Fair enough. Synes Rooney har vert ute lenge jeg også. Helt siden i går Endret 15. januar 2009 av Limberbatov Lenke til kommentar
MSL Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Håper Rooney blir kjapt frisk igjen, vi trenger sånne som han:) Lenke til kommentar
CCola Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Fair enough. Synes Rooney har vert ute lenge jeg også. Helt siden i går Hehe, ja det blir slik når favorittspillere/stjernespillere er skadd, eller suspendert. Virker så lenge. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Hehe, ja det blir slik når favorittspillere/stjernespillere er skadd, eller suspendert. Virker så lenge. Hva skjer med å bytte navn annenvær måned? Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 (endret) Heldigvis for oss har vi ganske bred stall. Skulle likt og sett hvordan Liverpool og spesielt Arsenal ville klart seg med så mange sentrale spillere ute med skade. Fabregas, Rosicky, Walcott, Eduardo, Gallas? Opptil flere ganger i fjor hadde vi 8-9 førstelagsspillere skadet samtidig så du vet tydeligvis ikke hva du snakker om. Endret 15. januar 2009 av GrandMa Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Heldigvis for oss har vi ganske bred stall. Skulle likt og sett hvordan Liverpool og spesielt Arsenal ville klart seg med så mange sentrale spillere ute med skade. Fabregas, Rosicky, Walcott, Eduardo, Gallas? Opptil flere ganger i fjor hadde vi 8-9 førstelagsspillere skadet samtidig så du vet tydeligvis ikke hva du snakker om. Ja, og dere vant jo PL. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Fotball er en publikumsport, hvis du er uenig er du enig med Drillo. Choose your cancer. Jeg er enig med Drillo. Det er seier som betyr noe, og hans taktikk har vært meget effektiv i så måte. United er imidlertid ikke Norge, heldigvis. Med United kan man håpe på å få både i pose og i sekk, slik som i fjor da vi leverte fantastisk angrepsfotball, og i tillegg vant CL og PL. Slikt skjer ikke hvert år, men det er der ambisjonsnivået må ligge. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Fotball er en publikumsport, hvis du er uenig er du enig med Drillo. Choose your cancer. Jeg er enig med Drillo. Det er seier som betyr noe, og hans taktikk har vært meget effektiv i så måte. One Word: Tragisk (!). Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Fotball er en publikumsport, hvis du er uenig er du enig med Drillo. Choose your cancer. Jeg er enig med Drillo. Det er seier som betyr noe, og hans taktikk har vært meget effektiv i så måte. One Word: Tragisk (!). Solid argument. Fotball er en sport. I alle sporter skal man gjøre det man kan for å vinne. Hvordan man vinner er sekundært, ihvertfall så lenge man praktiserer fair play og ikke spiller som drittsekker. Heldigvis er som sagt United i den posisjonen at man kan få til begge deler, og det er heller ingen motsetning mellom effektiv fotball og underholdende fotball. Stabæk var vel det mest underholdende laget i tippeligaen i fjor, men de var også det mest gjennombruddshissige og effektive laget. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Solid argument. Fotball er en sport. I alle sporter skal man gjøre det man kan for å vinne. Hvordan man vinner er sekundært, ihvertfall så lenge man praktiserer fair play og ikke spiller som drittsekker. Heldigvis er som sagt United i den posisjonen at man kan få til begge deler, og det er heller ingen motsetning mellom effektiv fotball og underholdende fotball. Stabæk var vel det mest underholdende laget i tippeligaen i fjor, men de var også det mest gjennombruddshissige og effektive laget. Var ikke et argument, men en kommentar til hva jeg føler om ditt argument Det er din personlige mening, ikke alle er villig til å ofre alt for å vinne isteden for å spille godt. Som jeg selvsagt mener Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Solid argument. Fotball er en sport. I alle sporter skal man gjøre det man kan for å vinne. Hvordan man vinner er sekundært, ihvertfall så lenge man praktiserer fair play og ikke spiller som drittsekker. Heldigvis er som sagt United i den posisjonen at man kan få til begge deler, og det er heller ingen motsetning mellom effektiv fotball og underholdende fotball. Stabæk var vel det mest underholdende laget i tippeligaen i fjor, men de var også det mest gjennombruddshissige og effektive laget. Var ikke et argument, men en kommentar til hva jeg føler om ditt argument Det er din personlige mening, ikke alle er villig til å ofre alt for å vinne isteden for å spille godt. Som jeg selvsagt mener Greit å være uenig, sier ikke noe på det. Men ville du foretrukket å komme på 6. plass og spille attraktiv fotball de kampene man vinner, eller kommet på 1. plass og ikke spillt veldig morsom fotball? Jeg ville definitivt valgt det siste. Seier er viktigst for min del. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Heldigvis for oss har vi ganske bred stall. Skulle likt og sett hvordan Liverpool og spesielt Arsenal ville klart seg med så mange sentrale spillere ute med skade. Fabregas, Rosicky, Walcott, Eduardo, Gallas? Opptil flere ganger i fjor hadde vi 8-9 førstelagsspillere skadet samtidig så du vet tydeligvis ikke hva du snakker om. Du har nok rett i det ja, eller, jeg tror du vet mer om det enn meg, for å si det sånn Uansett, jeg gjetter på at det var i slutten av sesongen dere fikk disse skadene Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Greit å være uenig, sier ikke noe på det. Men ville du foretrukket å komme på 6. plass og spille attraktiv fotball de kampene man vinner, eller kommet på 1. plass og ikke spillt veldig morsom fotball? Jeg ville definitivt valgt det siste. Seier er viktigst for min del. Selvfølgelig ville jeg heller spilt attraktiv fotball og kommet på sjetteplass, uten tvil. Ser du på fotball for at laget ditt skal skåre et mål og ta tre poeng? Jeg for min egen del, legger selvsagt større vekt på spillets oppbygning Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 På målforskjellen, er det hvor mange pluss mål vi har som teller da? Så viss vi vinner og liverpool spiller uavgjort så ligger vi fortsatt på topp med en kamp mindre spilt? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Altså, det har ingenting å si med plussmål i denne situasjonen. Vi, pdd, har en målforskjell av et mål mer enn Liverpool. Det vil si at hvis vi vinner og tar 3 poeng på lørdag, og Liverpool spiller uavgjort på mandag (har ingenting å si om det er 0-0, 1-1 eller 2-2, osv.), så har vi likt poengtall med Liverpool, en kamp mindre spilt, og leder tabellen pga. bedre målforskjell. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Tar seieren hver gang jeg ja. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Jeg lurer seriøst på hva faen vi skulle gjort uten Johnny Evans siste ukene jeg... Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 (endret) Tar inholdsrik og artig kamp med masse mål fremfor en kjedelig 1-0 kamp og 3p. anyday. Still, så har det vore litt spesielt i det siste da me har fått skade på sentrale og viktige spelarar. Dette gjer at 1-0 seier, som dog er solid med bra forsvarsspel, er bra nok for min del Men når me stiller med fullt lag, så føles 1-0 seier som tap. That's just my opinion EDIT: litt dumme setninger, med dumme, dumme teiknsettingar Endret 15. januar 2009 av Zaltatov Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Jeg tar underholdningen, noe mitt Fifa spill helt klart viser. Sitter forøvrig og ser på youtube vids av Rhain Davis, og håper at utviklingen hans fortsetter fremover slik at vi får en driblefant på førstelaget om 8 til 10 år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå