Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Heldigvis for oss har vi ganske bred stall. Skulle likt og sett hvordan Liverpool og spesielt Arsenal ville klart seg med så mange sentrale spillere ute med skade.

Mja, vi har hatt ute både agger, skrtel, alonso, masche, torres, gerrard, arbeloa, aurelio, insua.. :p

Samtidig? Isåfall, very impressive. Arsenal hadde jo sikkert rykket ned hvis det samme hadde skjedd med dem...

Neida, ikke samtidig. Men vi har ikke vært direkte skadefrie gitt. Men flere av desse har vel vært ute samtidig ja.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heldigvis for oss har vi ganske bred stall. Skulle likt og sett hvordan Liverpool og spesielt Arsenal ville klart seg med så mange sentrale spillere ute med skade.

Mja, vi har hatt ute både agger, skrtel, alonso, masche, torres, gerrard, arbeloa, aurelio, insua.. :p

Skrtel har faktisk vært ute i et halvt år. Agger var ute i ett år omtrent ifjor, mens Torres har vært ute i nesten et halvt år nå.

Lenke til kommentar
Vel, kan ikke si noe annet enn at jeg er uenig. Kreativiteten har da vert bra den.

6stk 1-0 og 0-0 kamper i PL siden Stoke kampen motsier deg kraftig! Å alle med unntak av Stoke kampen der Carrick kom inn i det 90ende, spilte han i. Nå var han god i den første kampen mot Stoke som vi vant 5-0 og mot Hull. Men ellers har han vært involverte i samtlige tragiske kamper.

Resultatene er da bra de. vi vinner jo stort sett. Vi har ikke tapt siden Arsenal kampen.

Jeg kan ikke huske en kamp i PL vi har hatt denne sesongen som jeg vil kalle tragisk. Ingen jeg vil kalle dårlig heller.

Lenke til kommentar

Skrtel har faktisk vært ute i et halvt år. Agger var ute i ett år omtrent ifjor, mens Torres har vært ute i nesten et halvt år nå.

Ja å dere gjorde ræva ifjor. Poenget er? Torres har forøvrig ikke vært ute nesten et halvt år.

@Limbeck, Ingen dårlige kamper i år? Defensivt kanskje godkjent. Offensivt på trynet. Å vinne 1-0 er ikke en god kamp. Kanskje jeg er bortskjemt, men jeg krever en spillestil som skaper mål og målsjanser, det er slik United spiller fotball. Fotball er en publikumsport, hvis du er uenig er du enig med Drillo. Choose your cancer.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Skrtel har da ikke vært ute i et halvt år? Noen mnd ja, men ikke halvt år. Torres har da fanken ikke vært ute i et halvt år. Gjerne sjekk fakta før du sier no :)

Lenke til kommentar

Har Torres vert ute i nesten et halvt år?

Lenke til kommentar

I følge hjemmesiden deres (må vaske pcen nå) så har Torres 13+5 kamper.

Kommer vel frem til at dere har spilt 31 kamper...??

Altså Torres har spilt over halvparten av kampene. Han har kanskje blitt spart i noen kamper også? Ligacup og sånt?

Endret av Limberbatov
Lenke til kommentar

Tja, rundtom 10 kamper skrev jeg. De 5 kampene har han kommet inn etter 70 minutter. Og flesteparten av kampene er pga skade ja.

18kamper er ikke ca 10.

Men 13+5 er det.

Lenke til kommentar

Jeg mener nok at du tok litt hardt i jeg ja. Han er jo ikke borte med skade når han kommer inn eller blir byttet ut.

Tja, rundtom 10 kamper skrev jeg. De 5 kampene har han kommet inn etter 70 minutter. Og flesteparten av kampene er pga skade ja.

18kamper er ikke ca 10.

Men 13+5 er det.

Njjaaaaa...... På samme måte som 3/4 kamper er rundt 10 kanskje.....

Endret av Limberbatov
Lenke til kommentar

De +5 kampene er jo kamper han kommer inn som innbytter?! Har ikke sagt han har vært borte med skade i de kampene jeg, sier bare at de ikke teller som "hele" kamper.

Men ja, trodde han hadde vært borte lengre. Føles så lenge når Torres er borte. :\

La oss regne. Rafa bytter ALDRI før 70minutter. Altså 20minutter. 20*5 = 100minutter. 1,5 kamp altså. :)

Endret av Iiluminati
Lenke til kommentar
Han har likevel vore tilgjengelig. Det vil jo seie at uansett kor mykje han faktisk spelte, så var han speleklar regnar eg med. Så om han kom innpå som innbytter har vel strengt tatt lite å seie.

Om du ser det på den måten kan man jo også si at han ikke spilte hele kampen fordi han var småskadd. Og believe me, han hadde spilt hele kampen om han ikke var småskadd.

Uansett, jeg tok feil angående hvor lenge de hadde vært ute. You win ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...