Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Carrick håper jeg blir, vi er i mange kamper veldig avhengige av å ha han på midten. Gi nå han ihvertfall en sesong til før det i det hele tatt blir snakk om salg.

Carrick trenger vi ikke selge, hovedpoenget er at vi trenger forsterkninger der.

Lenke til kommentar

Carrick må vi for all del ikke finne på å selge, Hargreaves er skadeforfulgt men meget god når han har frisk. Scholes har roen, og erfaringen til at vi burde prøve å spille han i hvertfall en sesong til. Fletcher og Anderson er litt under nivået til de over, men spesielt Anderson har potensial til å bli veldig god. Toscic kan man ikke regne med, men man kan håpe ;)

Lenke til kommentar

Selge Carrick? Nei, uff, det hadde vært noe av det dummeste vi kunne gjort, helt ærlig. Relativt ung, god midtbanespiller, til tider glimrende og han kommer til å bli bedre. Alle har litt dårlige perioder, og du må huske at han har vært skadet en del før jul.

Lenke til kommentar

Holder nok nullen mot Bolton og WBA! :)

Det er helt korrekt. Synd jeg ikke hadde bakt noe kake, ellers ville du kanskje fått litt.

Hva med en god Torske filet? :p

Tok meg tid å skjønne setningen, og når jeg endelig skjønte hva du prøvde å skrive tok jeg ikke vitsen. Søren heller :)

Lenke til kommentar
Selge Carrick? Nei, uff, det hadde vært noe av det dummeste vi kunne gjort, helt ærlig. Relativt ung, god midtbanespiller, til tider glimrende og han kommer til å bli bedre. Alle har litt dårlige perioder, og du må huske at han har vært skadet en del før jul.

Kommer vel ikke til å selge han enda iallefall.

Lenke til kommentar
Snakker vi PL? Altså, Bolton og West Brom borte så er det rekord? (Slår vel Chelsea sant?)

Det er helt korrekt. Synd jeg ikke hadde bakt noe kake, ellers ville du kanskje fått litt.

Nei takk, kake trenger jeg ikke. Men kanskje vi bør selge Carrick?

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Snakker vi PL? Altså, Bolton og West Brom borte så er det rekord? (Slår vel Chelsea sant?)

HEI, kake er godt =) Hyrlen, bak kake til meg..Ostekake, eplekake, sjokoladekake, marsipankake, go for it man! :D

http://united.no/united/nyheter/nyheter/skadene_kommer Evans ute og?? o.O

Endret av Zaltatov
Lenke til kommentar

Om han fortsetter det samme møkkaspillet sitt så ja.

Hva med litt gulrotkake Zalatov?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...