Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Ja, fordi med Park på den ene siden blir det nesten ekstra dekning og han kan jobbe tilbake for så ha det rommet på venstre for å løpe inn. Så har vi en ganske smart midtbane med Fletcher, og Anderson der som kan bruke styrke, med Carrick som sitter bak og leverer pasninger og stopper opp spillet osv. Tror det hadde funket bra. Håper bare Evans kan ertsatte Neville i laget jeg satt opp, ellers er alt greit.

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har trua på ein 4-3-3 formasjon. Massivt. Forsvaret vårt spelar bra uansett når vidic er der, og framover treng me meir kraft sånn som situasjonen er no. Så Ron - Berba - Park framme i ein 4-3-3 formasjon skal knekke Bolton ganske greitt trur eg ja. Enig med tc i den formasjonen og laget for øvrig.

BTW; http://www.norskefans.com/england/manunite...el.asp?id=26925 <---- LOL artikkel :lol:

Bra oversatt :) Ellers er det bare det sedvanlige tåkepratet..

Lenke til kommentar
Har sett oppsummeringer nå og faen så crap vi er. Trodde vi hadde fått et løft etter Chelsea-kampen jeg, men neida. Nani og Tevez er crap. Rooney og Evra ute gjør den neste måneden så forbanna dritt.

Og din negativitet begynner det snart å bli nok av. Det ble i hvert fall ikke 0-0.

Forøvrig helt enig i at kampen var gørrkjedelig, og at Nani og Tevez er for dårlig. Hva med en pakke på 1mrd kroner for Nani, Tevez og Ronaldo? :p

Det jeg liker med SAF er at han ikke har et desperat ønske om å underholde og imponere til ethvert tidspunkt. Han vil vinne ligaen, og det stoler jeg på at han klarer.

Lenke til kommentar
Og din negativitet begynner det snart å bli nok av. Det ble i hvert fall ikke 0-0.

Who are you?

Forøvrig helt enig i at kampen var gørrkjedelig, og at Nani og Tevez er for dårlig. Hva med en pakke på 1mrd kroner for Nani, Tevez og Ronaldo? :p

Hvis vi greier å selge en spiller vi ikke eier, så for all del kjør på. :)

Lenke til kommentar
Da burde vel logikken være at vi kjører inn Fabio på venstre,istedenfor en Spurs-misfit som Bale?

Bale har vært grusomt dårlig di kampene jeg har sett han spille.Jeg vil aldri se han i en rød drakt.

Nå må ikke du glemme at spillestilen er helt annerledes i Tottenham da ;) Bale er en offensiv back, som har potensiale, synd at Tottenham ikke har fått det frem ;) Får vi han billig, hadde jeg ikke hatt noe imot han :)

EDIT: Lassana Diarra i Chelsea og Arsenal var heller ikke store greiene, se på han nå ;)

Endret av Sameboe
Lenke til kommentar
Da burde vel logikken være at vi kjører inn Fabio på venstre,istedenfor en Spurs-misfit som Bale?

Bale har vært grusomt dårlig di kampene jeg har sett han spille.Jeg vil aldri se han i en rød drakt.

Nå må ikke du glemme at spillestilen er helt annerledes i Tottenham da ;) Bale er en offensiv back, som har potensiale, synd at Tottenham ikke har fått det frem ;) Får vi han billig, hadde jeg ikke hatt noe imot han :)

EDIT: Lassana Diarra i Chelsea og Arsenal var heller ikke store greiene, se på han nå ;)

Så det du sier er at hvis han kommer til MUFC så blir han god?

Det at han er totalt inkompetent på hode,har null overblikk og takler som Victoria Beckham på en god dag,begrunner du med er pga spillestilen?At en spiller har potensiale er en ting,men da må du vise det også.Greier du ikke prestere i Spurs,greier du det ihvertfall ikke i MUFC.Det finnes en grunn til at Spurs har tapt alle kampene Bale har vært på banen i år.

PS:Jeg syntes faktisk Diarra var god når han var i Chelsea,men fikk for sjelden sjansen,slik som Sidwell.Er mange faktorer som skal spille inn for at en spiller presterer bra over en lengre periode.

Lenke til kommentar
Det jeg liker med SAF er at han ikke har et desperat ønske om å underholde og imponere til ethvert tidspunkt. Han vil vinne ligaen, og det stoler jeg på at han klarer.

ja da har han godt vekk fra sine gamle takter der vi skulle spille angrepsfotball.

Uansett sett i lys av gårsdagens kamp så vil jeg selge disse:Carrick og Nani. Samt ikke kjøpe Tevez. Dette burde vi innkassere opp mot 300mill, samt at vi sparer 300mill. Carrick virker rett og slett mett, kreativiteten hans er helt borte og hans bidrag offensivt er labert. Han posisjonerer seg fortsatt riktig, men hjelper lite når det skjer null og niks. Vi må ikke selge han, for man vet hva som bor i han. Nani har rett og slett ikke det som skal til for å lykkes i Premier League, å nå kan vi satse mer på Tosic. Tevez er rett og slett ikke verd 300mill, da kjøper vi heller Benzema e.l.

O'shea hadde jeg heller ikke grått så mye over å miste, taper hver duell mot tempokjappe vinger. Er ikke god nok for å spille back, å sentralt i forsvar og midten så er han vel et 7'ende og 5'valg. Vi har Simpson og Raphael, sats på dem.

Å nå ser jeg store svakhetstegn sentralt hos United. Scholes trekker på årene, Carrick er slapp, Anderson er fortsatt ung, Fletcher er ok+, Giggs har faktisk spilt de beste kampene der i år. Førsteomgangen mot Everton og kampen mot Chelsea, men også han trekker på årene, Gibson og Possebon har jeg sett for lite av til og uttale meg om. Så her må det forsterkninger inn til sommeren.

Lenke til kommentar

Så det du sier er at hvis han kommer til MUFC så blir han god?

Det at han er totalt inkompetent på hode,har null overblikk og takler som Victoria Beckham på en god dag,begrunner du med er pga spillestilen?At en spiller har potensiale er en ting,men da må du vise det også.Greier du ikke prestere i Spurs,greier du det ihvertfall ikke i MUFC.Det finnes en grunn til at Spurs har tapt alle kampene Bale har vært på banen i år.

PS:Jeg syntes faktisk Diarra var god når han var i Chelsea,men fikk for sjelden sjansen,slik som Sidwell.Er mange faktorer som skal spille inn for at en spiller presterer bra over en lengre periode.

Jeg sier ikke at Bale blir god, jeg sier at vis han er billig nok, så henter man Bale for å se om man for potensialet frem i han i United, vi har tross alt et bedre trener team ;)

Lenke til kommentar

Nani kan vi godt selge for min del også. Men det kan jo bli ganske risikabelt. Ingen som vet hvor godt Tosic kommer til å spille for oss. På den annen side kan han ikke være mye værre enn det Nani har vært i år, så kanskje ikke så mye å gamble med likevel.

Carrick må ikke selges. Han har ikke vært fantastisk i år så langt, men han har fortsatt mange av sine beste år foran seg, han er engelsk, og han har en god pasningsfot. Enig i at kreativiteten ikke har vært på topp i år, men den kommer forhåpentligvis tilbake snart.

O'Shea får vi neppe mye penger for, og det virker som han er fornøyd med å spille på verdens beste lag, selv om spilletiden hans ikke er den største. Han er en grei spiller å ha hvis vi virkelig blir fucked med tanke på skader, men er enig i at vi burde bruke unge talenter før vi bruker O'shea.

Ellers er jeg enig i at 300 mill for tevez er alt for mye.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...