Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Han var en god førsteforsvarer også. La press på wiganspillerene bak på banen.

Det kan eg forsåvidt være enig i. Men det er ikke jobben til en "spiss"... Selv om det kan virke slik i united.

Det å jobbe bakover for en spiss kan eg godta sålenge det ikke går utover jobben fremover.

Nja, jeg prioriterer det litt høyere.

Lenke til kommentar
Tror jaggu Wigan var mer frempå enn Chelsea, og det er seriøst.

Det skal Wigan ha cred for. Alt for mange lag som kommer til OT bare for å ha 11 mann på egen banehalvdel å satse på 1-0. Sunderland er jo kremeksempelet.

Vi har hatt våre besøk på Anfield også. :) De små lagene har funnet ut hvordan de kan stjele poeng fra store lag. Dessverre fører dette til uhyre defensiv og kjedelig fotball.

Lenke til kommentar
Du mener at det er viktigere å ha 11 mann bak ballen til enhver tid og ingen oppspillspunkter fordi begge spissene skal bak og leke forsvarer?

Ka skal de 8 andre spillerne gjør?

Det jeg sier er at det er posetivt om en spiss kjemper, og jeg mener løpene hans er posetive. For å kunne scåre må man først i scåringsposisjon.

Man kan komme langt med kjemping. Det er mange antatt dårligere lag som har vunnet fordi de har kjempet ut motstanderene.

Hva som er viktigst er vanskelig å si, jeg tror det er viktig å ha begge deler.

Endret av Limberbatov
Lenke til kommentar
Du mener at det er viktigere å ha 11 mann bak ballen til enhver tid og ingen oppspillspunkter fordi begge spissene skal bak og leke forsvarer?

Ka skal de 8 andre spillerne gjør?

Det jeg sier er at det er posetivt om en spiss kjemper, og jeg mener løpene hans er posetive. For å kunne scåre må man først i scåringsposisjon.

Man kan komme langt med kjemping. Det er mange antatt dårligere lag som har vunnet fordi de har kjempet ut motstanderene.

Hva som er viktigst er vanskelig å si, jeg tror det er viktig å ha begge deler.

Da er vi litt enige :)

Men fokuset til en spiss bør være mest fremover. Tevez og Rooney er i mange tilfeller alt for langt bak og kjemper om ballen.

Men for all del, united vinner jo, så noe riktig må de jo gjøre.

Lenke til kommentar

Vil heller se Welbeck på topp enn Tevez for å v?re helt ?rlig. Welbeck løper smart og virker som om han vil score. Tevez sin miss en mot en viste det jeg visste... Tevez eier ikke avslutningsferdigheter. Han skal ikke ha creds for det løpet fordi enhver spiss hadde gått på det løpet. Jeg blir forøvrig glad den dagen Nani skjønner at hans største styrke er innleggsfoten hans.

Lenke til kommentar

3 uker ja, bekreftet på MUTV. Hamstring pulled. Great. Og Evra ute DE 3 ukene og ja, fucking great. FUCKING great.

Og ja, de som vil at Tevez skal spille bra på lørdag blabla, Fergie sa på MUTV at han gikk med krykker ut av stadion, så han er usikker til lørdag. Det er forresten Evans og, han spilte med skade i nesten 80+ min sa Fergie. Da er vi ganske fucked.

Scholes fikk forøvrig også en eller to "knocks" sa Fergie.

Og som alle vet, er Rio også ute lørdag. Mini-crisis? I think so. FUCK.

Lenke til kommentar

Welbeck har spilt veldig bra og vi kan sette inn han.

Hvis Evans er ute så er jeg mere usikker.

Det står 24 Jan på både Rio og Brown. Å få en av dem tilbake til helga blir nesten nødvendig om Evans er ute. Alternativet er da O^Shea men hvem spiller da venstreback? Giggs?

Lenke til kommentar

Uff, blir så mye rot. Det er vel 100% at Rio og Brown er ute, så det blir ikke mulig. Evans får vi bare håpe klarer det, men har mine tvil. Tror vi kan se:

VDS

Rafael - Neville - Vidic - O'Shea

Fletcher - Carrick - Anderson

Ronaldo - Berbatov - Park

Håper faktisk på dette, vil liksom ikke ha Neville der men.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Har trua på ein 4-3-3 formasjon. Massivt. Forsvaret vårt spelar bra uansett når vidic er der, og framover treng me meir kraft sånn som situasjonen er no. Så Ron - Berba - Park framme i ein 4-3-3 formasjon skal knekke Bolton ganske greitt trur eg ja. Enig med tc i den formasjonen og laget for øvrig.

BTW; http://www.norskefans.com/england/manunite...el.asp?id=26925 <---- LOL artikkel :lol:

Endret av Zaltatov
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...