Limbeck Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 I kveld skal FA youth cup avgjøres. Vi møter Liverpool på Old Trafford og har med oss 2-1 etter kampen på Anfield. Kampen sendes ikke på Viasat så jeg lurer på om noen har tekst eller radio link? Kampstart er 2045 Lenke til kommentar
fakey Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 http://liverpool.no/cda/live.aspx?id=10992 Lenke til kommentar
fakey Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 (endret) Da er det klart for straffekonk! Eikrem bomma Endret 26. april 2007 av banansplitt Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 (endret) Jepp, den "nøytrale" komentatoren på Liverpool.no mener at vi har vert litt ute å kjøre. Endret 26. april 2007 av Limbeck Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Liverpool vant......jaja, får nøye oss med at de ligge sykt langt bak oss på tabellen(premier league). Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Nei! Selv om dette var juniorene kommer jeg til å få høre det på skolen i morgen Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Helvete. Men vi gjorde en god turnering. Spesielt morsomt å se en spiller som Fabian Brandy Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Nei! Selv om dette var juniorene kommer jeg til å få høre det på skolen i morgen 8481369[/snapback] Må ikkje anke! Knuse de i alt anna alikevel! Det er det som er målet. Men junior-seier hadde jo vært ein kjekk bonus då! Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Føler med Eikrem nå ass. 8481377[/snapback] Norsk spiller? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Føler med Eikrem nå ass. 8481377[/snapback] Norsk spiller? 8481643[/snapback] Tydeligvis. Visste ikke om det jeg heller.. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Kom fra Molde for en stund siden http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=119861 Gode skudd og sikre pasninger. Godt blikk for spillet. Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Han bør dere følge med på, blir av mange betraktet som et av de største talentene Norge har sett. Husker jeg så han på Norway Cup for en del år siden, utrolig god spiller. Wikipedia - Magnus Eikrem VGTV - Magnus Eikrem på Norway Cup som 12 åring Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Synd at seriegullet og cl-finalen sannsynligvis ryker på grunn av skader. Men det er jo enda håp. Fingers crossed Lenke til kommentar
Mrs Hatta Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 (endret) Synd at seriegullet og cl-finalen sannsynligvis ryker på grunn av skader. Men det er jo enda håp. Fingers crossed 8482016[/snapback] Må jeg begynne igjen? Hva mener du med "sannsynligvis ryker"? Manchester United vant med Milan med skader. Manchester United kan vinne mot Everton med skader, mot Chelsea.. Mot alle! Den slags utsagt er typisk for liverpoolsupportere som kommer innom tråden i blandt. Men av egne supportere.... Jeg er dypt, dypt skuffet. Edit: Leif (antageligvis grunnet sinnatilstand) Endret 27. april 2007 av Mrs Hatta Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Javel ja, du får være skuffet da. Kanskje på tide å være klar over hva som kan bli realitet. Seieren mot Milan var ikke et resultat av godt spill, men det var ikke scoringene til Milan heller. Det kommer til å bli fryktelig tøft i Milano. En sannsynlig konsekvens av alle skadene i forsvaret er at united ryker, enten du vil tro det eller ikke. Serien ser også vanskelig ut, 3 av 4 kamper er bortekamper + at den ene er mot Chelsea. Å gå rundt å tro at seriegullet og cl er i boks, blir for dumt. I dagens fotball kan alle slå alle, det er intet nytt. Lenke til kommentar
Mrs Hatta Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Men der sa du faktisk at alle kunne slå alle. Jeg går ikke rundt å tror at United kan vinne alt. Men jeg sier heller at de ikke kan gjøre det. Spesiellt ikke ovenfor egne supportere i denne tråden. Jeg syns det er respektløst og det skaper utrolig dårlig stemning. Litt av det med å være supporter er jo å glede seg over laget sitt og være positiv. Ikke bare synge når man vinner liksom også whine når man taper eller ligger dårlig an. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 (endret) Nå vrir du på ting jeg har skrevet og jeg er aldeles ikke respektløs. Ordet "sannsynligvis" er ikke det samme som "kommer til å". Jeg skrev jo til og med at det enda er håp. Slik som jeg ser det pr. dags dato, befinner United seg i en vanskelig situasjon. Du må gjerne være uenig i det, men forhold deg nå til hva jeg skriver. For å dra en eldgammel klisje, ballen er rund. Endret 27. april 2007 av ^fmj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå