Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Synd at seriegullet og cl-finalen sannsynligvis ryker på grunn av skader. Men det er jo enda håp.

 

Fingers crossed

8482016[/snapback]

 

Må jeg begynne igjen?

Hva mener du med "sannsynligvis ryker"?

Manchester United vant med Milan med skader. Manchester United kan vinne mot Everton med skader, mot Chelsea.. Mot alle!

 

Den slags utsagt er typisk for liverpoolsupportere som kommer innom tråden i blandt.

Men av egne supportere.... Jeg er dypt, dypt skuffet.

 

Edit: Leif (antageligvis grunnet sinnatilstand)

Endret av Mrs Hatta
Lenke til kommentar

Javel ja, du får være skuffet da. Kanskje på tide å være klar over hva som kan bli realitet. Seieren mot Milan var ikke et resultat av godt spill, men det var ikke scoringene til Milan heller. Det kommer til å bli fryktelig tøft i Milano.

 

En sannsynlig konsekvens av alle skadene i forsvaret er at united ryker, enten du vil tro det eller ikke. Serien ser også vanskelig ut, 3 av 4 kamper er bortekamper + at den ene er mot Chelsea. Å gå rundt å tro at seriegullet og cl er i boks, blir for dumt.

 

I dagens fotball kan alle slå alle, det er intet nytt.

Lenke til kommentar

Men der sa du faktisk at alle kunne slå alle.

Jeg går ikke rundt å tror at United kan vinne alt. Men jeg sier heller at de ikke kan gjøre det.

Spesiellt ikke ovenfor egne supportere i denne tråden. Jeg syns det er respektløst og det skaper utrolig dårlig stemning.

Litt av det med å være supporter er jo å glede seg over laget sitt og være positiv.

 

Ikke bare synge når man vinner liksom også whine når man taper eller ligger dårlig an.

Lenke til kommentar

Nå vrir du på ting jeg har skrevet og jeg er aldeles ikke respektløs.

 

Ordet "sannsynligvis" er ikke det samme som "kommer til å". Jeg skrev jo til og med at det enda er håp.

 

Slik som jeg ser det pr. dags dato, befinner United seg i en vanskelig situasjon. Du må gjerne være uenig i det, men forhold deg nå til hva jeg skriver.

 

For å dra en eldgammel klisje, ballen er rund.

Endret av ^fmj
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...