Ksungam Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Utrolig hvor fornøyd dere er med dette resultatet. :!: 8465387[/snapback] Hva er problemet ditt? Klarer du ikke å se andre lags supportere uttrykke glede? Å slå tilbake mot Milan etter at hele forsvaret er ute og Kaka har rundtspilt dem er passe sterkt. Chelsea hadde ikke greid det. De faller jo helt sammen med forsvarsspillere borte. 8469309[/snapback] Chelsea hadde nok klart det jo. Snakkes i finalene. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Utrolig hvor fornøyd dere er med dette resultatet. :!: 8465387[/snapback] Hva er problemet ditt? Klarer du ikke å se andre lags supportere uttrykke glede? Å slå tilbake mot Milan etter at hele forsvaret er ute og Kaka har rundtspilt dem er passe sterkt. Chelsea hadde ikke greid det. De faller jo helt sammen med forsvarsspillere borte. 8469309[/snapback] Chelsea hadde nok klart det jo. Snakkes i finalene. 8469781[/snapback] Vi så jo hvordan det gikk med Chelsea i romjula uten John Terry. NUFF SAID. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Mon tro hvordan forsvarsfireren blir neste uke mtp at Evra er ute. Er det forresten pl til helga? Lenke til kommentar
fakey Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 PL til helgen mot Everton tror jeg. Forsvarsrekka blir vel noe sånn: Gaz - Rio - Brown - Heinze Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Så Neville er tilbake, det er jo godt. Synes egentlig Heinze gjorde en bedre figur i går enn Evra, så det er igrunn greit nok. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Vi så jo hvordan det gikk med Chelsea i romjula uten John Terry. NUFF SAID. 8470164[/snapback] Forsvarssystemet brøt mildt sagt sammen i denne perioden, ja. Men jeg synes likevel at Chelsea har hengt godt med i gullkampen. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 For deg som ikke tror på The Treble Ble litt overrasket når jeg leste dette... Nesten så alt er lagt opp til enda en Treble Lenke til kommentar
Raste Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 For deg som ikke tror på The Treble Ble litt overrasket når jeg leste dette... Nesten så alt er lagt opp til enda en Treble 8471919[/snapback] Oh, shiit det var mange grunner til en ny The Treble Det ser ut som alt er lagt opp til en ny The Treble Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 For deg som ikke tror på The Treble Ble litt overrasket når jeg leste dette... Nesten så alt er lagt opp til enda en Treble 8471919[/snapback] Det skjer ikke, selv om jeg må betale en torpedo for å jule opp deres nr 7 og 8... Eller overtaler den russikse mafiaen til å hjelpe L'pool istedenfor chelsea... *går og forhandler* Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 For deg som ikke tror på The Treble Ble litt overrasket når jeg leste dette... Nesten så alt er lagt opp til enda en Treble 8471919[/snapback] Det skjer ikke, selv om jeg må betale en torpedo for å jule opp deres nr 7 og 8... Eller overtaler den russikse mafiaen til å hjelpe L'pool istedenfor chelsea... *går og forhandler* 8472365[/snapback] Sier selvsagt en som ikke er United supporter! Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Alle vet da at jeg er hardcore Liverpool-suporter Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Alle vet da at jeg er hardcore Liverpool-suporter 8472883[/snapback] I'd rather walk alone.. Så enkelt.. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 (endret) Alle vet da at jeg er hardcore Liverpool-suporter 8472883[/snapback] Jepp, en hardcore supporter som har glemt "halvparten" av Liverpools kamper iår. "Oi, glemte at det var kamp jeg, bra at vi vant da..." Lyder det kjent? Endret 25. april 2007 av NightKeeper Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 PL til helgen mot Everton tror jeg. Forsvarsrekka blir vel noe sånn: Gaz - Rio - Brown - Heinze 8470739[/snapback] er både gaz og rio tilbake?! Lenke til kommentar
DrKarlsen Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Grattis med seieren deres. Godt gjort å komme tilbake etter å ha ligget under på den måten. Vi får se om dere klarer å slå oss i Italia. Selv har jeg troen på en ny finale for den uerstattelige nummer 3. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Alle vet da at jeg er hardcore Liverpool-suporter 8472883[/snapback] Nei det er du ikke, ingen som mister kamper som du gjør er hardcore eod. Lenke til kommentar
Mrs Hatta Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 En ekte supporter ser kampene selv om de er drepende kjedelig. Men selvsagt, for en ekte supporter er vel ingen kamper så kjedelige =) Er spent på helga.. Hva SAF gjør liksom. Lurer på om han har tenkt til å hvile spillere... Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 (endret) En ekte supporter blir ein smule deprimert for å miste en kamp. Har mista 3 totalt i år.. Tapet for West Ham, tapet for FC København og seieren over Blackburn 4-1. Får alikevell løpene oppdatering på mobil. EDIT: Kritisk leif! Endret 26. april 2007 av ThOms-N Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Hater å miste kamper! Enkelte ganger er det dog uunngåelig... Har vel mista rundt 4-5 kamper denne sesongen, mest på grunn av militæret. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Fikk plutselig en liten trang til å ta fram photoshop kunskapene mine igjen, og lage wallpapers. Og da trenger jeg bilder, noe som jeg ikke har og heller ikke har klart å søke opp. Så er det noen her som har bilder eller vet om sider med bilder, så tar jeg imot med åpne armer. Det kan være bilder fra enhver anledning eller av spillere. Bildene bør helst være litt store så de blir enkle å jobbe med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå