Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Messi er rett og slett bedre i mine øyne også. Han skaper mer enn Ronaldo, passerer spillere mye enklerere. Messi presterer stort sett alltid. Ronaldo har dessuten store problemer når en back spiller opp mot sitt beste, Messi har nesten aldri problemer med å passere en spiller. Ronaldo er selvsagt sv?rt underholdende fordi han har mange tekniske finter, og var definitivt best i fjor, men han er etter min mening dårligere enn Messi som bare mangler hodespillet.

Det må nevnes hvor sykt dårlige mange av spillerne i La Liga er... Sier ikke at det gjør Ronaldo bedre, men det er betydelig enklere å dra av en back med spansk standard..

Synes han går veldig lett (alt for lett til tider) forbi spanske forsvarerer. Han sleit mere mot ManU når de møttes i CL i fjord i forhold til det han gjør i Spania. Ser ikke så alt for mye på barca kamper så er vell egentlig ikke den rette til å uttale meg om dette:P

Endret av SniKaZ
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Grunnen til at jeg velger PL (seff fordi Liverpool er der ;)) men også pga tidspunktene. Føler de spiller på alle mulige tidspunkter i Spania. En perfekt lørdag er jakt frem til 15:00, Liverpoolkamp kl 16:00, så middag så ut. Kan jo ikke se fotball på en lørdagskveld :) Dessuten er jo Spansk fotball mindre tilgjengelig i Norge enn det engelsk er, som sikkert også kommer av nettopp tilgejngeligheten.

Lenke til kommentar
Ronaldo, beste spilleren i 07/08. Messi, beste spilleren i 08/09 så langt. Simple.

Ellers er jeg helt enig med SpencerReid, man må se på nivået til backene og forsvaret i Spania kontra England. Stor, stor forskjell.

Jeg mente ikke at Messi var bedre enn Ronaldo, selv om jeg linka den linken der. :)

Men nå er det trening, så vi snakkes! :D

Lenke til kommentar
Messi passerte våre forsvarere relativt lett i semi'n om jeg husker rett. Alt jeg mener er at han er en mye mer effektiv enn vår Ronaldo som er underholdende men som ofte blir stoppet.

Har snakket med en Barca-fan om akkurat dette,og han sier det er motsatt.Ronaldo kan gå en hel kamp uten å få til noe som helst,før han lager mål eller målgivende.Messi derimot pleier som regel å være generelt god,men lite effektiv.I mine øyne så vil jeg heller ha en spiller som regelmessig gir målgivende/scorer enn en som danser rundt en og annen bekk 50 ganger iløpet av en kamp uten uttelling.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...