Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alle vet da at United kjøper dyrt og selger skammelig billig.

Om Ronaldo går ut i media og snakker tydelig og sier at han vil bort og at han har spillt sin siste kamp for United osv., som jeg kan tenke meg han kunne funnet på, synker prisen betraktelig.

Lenke til kommentar
Alle vet da at United kjøper dyrt og selger skammelig billig.

Det er jo ganske logisk i grunn. Vi kjøper ofte dyre spillere som er regnet som stortalenter, men så viser det seg at mange av disse ikke har det som skal til for å klare seg i en klubb som United, og må da selges med tap.

Ellers registrerer jeg at ingen av våre 4 store kjøp sist sommer er å regne som sentrale i dagens tropp. Nani suger, Tevez er tredjevalg, Hargreaves er vår nye kjeksmann og Anderson har vel ikke overbevist veldig denne sesongen. Av de 4 er det vel kun Anderson og forhåpentligvis Hargreaves som har en klar fremtid i klubben, selvom jeg tviler på at Anderson blir i klubben veldig lenge.

Lenke til kommentar

Hva ville dere ha valgt?

1) Evra legger inn en perfekt ball til Rooney som punkterer kampen. Ulempen er at Evra blir skadet, og er ute i tre uker.

ELLER:

2) Evra kommer med et svakt innlegg som blir blokkert. Fordelen er at han ikke blir skadet, men ulempen er at kampen fortsatt er på 1-0.

Vanskelig valg. De neste kampene er jo ikke så vanskelige, så vi har nok råd til dette. :hm:

Lenke til kommentar

What Ronaldo won this year

Premier League

Champions League

Community Shield

Fifa World Club Cup

Football Writers' Player of the Year

PFA Player of the Year

Golden Boot

Ballon d'Or

FifPro World Player of the Year

Fifa World Player of the Year

:p

Endret av -drugiS-
Lenke til kommentar
Hvis den regelen bli født, kommer vi til å slite, ja :ph34r:

Jeg tror at vi er blandt den som kommer til å slite aller minst. Vi har mange briter.

Foster

Neville, Rio, Evans, O¨Shea

Gibson, Fletcher, Scholes, Giggs

Rooney, Welbeck

Vi har spillere som Cambell og Simpson også. Er usikker på om Hargreaves får spille

Endret av Limberbatov
Lenke til kommentar
Hvis den regelen bli født, kommer vi til å slite, ja :ph34r:

Jeg tror at vi er blandt den som kommer til å slite aller minst. Vi har mange briter.

Foster

Neville, Rio, Evans, O¨Shea

Gibson, Fletcher, Scholes, Giggs

Rooney, Welbeck

Vi har spillere som Cambell og Simpson også

Du må huske at Sattern er Arse-supporter. ;) De kommer virkelig til å slite, siden de kun har Walcott (fra England) som spiller fast på førstelaget.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...