Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rettere sagt: Rooney dytter ballen litt utpå bana som er nok til at corneren er tatt, han spring deretter til 16-meteren som ingenting har skjedd. Deretter plukkar Giggs opp ballen som har kontakt med Ron og sender ballen rett på hovudet hans sånn at han kan sette den inn, noko han gjorde. Verken linjedommar eller dommar såg dette og fekk det med seg som om Giggs hadde sentra ballen framover til seg sjølv, noko som selvfølgelig ikkje er lov. TOTALT inkompetent av linjedommer og ikkje sjå det, med tanke på at han står ein halv meter frå der corneren blir tatt. Dette har AD sagt i ettertid av kampen:

- Jeg ville godkjent scoringen, sa Gallagher til Sky Sports og fikk støtte fra Gray.

Dette gjekk dei ut og sa til Sky sports etter at dei hadde sett reprise av situasjonen

Endret av Zaltatov
Lenke til kommentar

Spørs om dommeren har blåst igang spillet da.

Ser på repriser nå. Rooney bare dytter ballen og løper rolig utenfor 16 meteren og Giggs løper rolig mot ballen. Når Giggs når ballen snur han seg og legger inn. For meg ser det inøvd ut.

Endret av Limberbatov
Lenke til kommentar

En grunn til at jeg spekulerer i at Chelsea er hektet av, er deres manglende evne til å ta poeng mot topplagene. SLik ser innbyrdes oppgjør-tabellen mellom de fire store ut:

Tabell

Arsenal 7 p 3 kamper

Liverpool 7 p 3 kamper

Manchester United 4 p 4 kamper

Chelsea 1 p 4 kamper

Lenke til kommentar

Ser på repriser nå. Rooney bare dytter ballen og løper rolig utenfor 16 meteren og Giggs løper rolig mot ballen. Når Giggs når ballen snur han seg og legger inn. For meg ser det inøvd ut.

No shit.. Det er jo stroke of genius og Ronaldo scorer et helt fantastisk mål. Flaks for dommerene at Vidic scorer rett etter og at vi vinner. Noe annet ville vært katastrofalt.

Endret av niko_90
Lenke til kommentar

Det er innøvd, gammel triks :p.

Husker jeg spillte gutt 16, KFUM gjorde dette mot oss i en kamp det året. Husker vi lo godt av det etterpå.

Lenke til kommentar

det hadde han, dessuten skjønner du det ved å lese på kva dommeren sa etter han hadde sett reprisen.

Målet skulle ha vert godkjent da.

Kjetil: Man kan regne så mye man vil på sånt, men jeg ser på Chelsea som mye farligere enn Liverpool og å si at de er ute alerede nå blir tull i mine øyne. Chelsea har en fantastisk bredde i stallen og kan godt komme med en lang seierrekke. Liverpool har ikke stallen og erfaringen til å holde ut

det hadde han, dessuten skjønner du det ved å lese på kva dommeren sa etter han hadde sett reprisen.

Dommeren trenger da ikke blåse på corner?

Er usikker men tror de må det.

Lenke til kommentar

Ah fortsatt deilig med den seieren, for en kamp av oss. Jeg så nesten hele kampen igjen i reprise, og du verden, jeg må skifte min banens beste fra Giggs og Park til Vidic. Han var jo så utrolig at jeg ikke har ord. Beste midstopperen i verden akkurat nå, helt ærlig, somethin' else :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...