Latias Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 VDS Rafael - Vidic - Ferdinand - Evra Park - Carrick - Scholes - Ronaldo Tevez - Berbatov Synes Rooney kan bli spart til denne kampen. Hvis ikke Rio blir klar, spiller Evans. Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Halla folkens. F... at jeg ikke fikk sett kampen idag. Har vært borte hele helga. Fotballsamling. Har sett noen høydepunkter. Ser ut som vi lekte oss.! Digg å få dempa alle Chelski fansa litt. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Redd det kan bli en slitekamp igjen. Wigan kommer ganske sikkert til å legge seg i forsvar og sabotere. Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Må bare gratulere med storseieren idag, og takke for at dere tar poeng fra Chelsea. United > Chelsea Lenke til kommentar
archanios Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Fortsatt veldig fin følelse etter kampen tidligare i dag. Det er deilig å slå Chelsea så overbevisande. Får berre håpe vi klarar å ta med oss dei gode taktene inn mot Wigan-kampen. Dei ligger på en ganske imponerande 7.plass og har spelt godt denne sesongen. Samtidig så skal vi slå Wigan heime om vi presterer noko som lignar på det laget gjer i dag. Med tre poeng på onsdag er vi to poeng foran Chelsea og to bak Pool. Då begynner det virkelig å lukte fugl. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Vidic > alt. Sykeste maskinen av en forsvarsspiller. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Nei, så hyggelig å komme hjem til en 3-0-seier. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Scoringer av jernmannen Nemanja Vidic, Wayne Rooney og Dimitar Berbatov var mer enn nok til å påføre Scolari og co årets første tap på bortebane, og med to nye poeng hentet inn på toppen, ser Manchester United mer og mer ut som et av de aller farligste lagene i kampen om ligagullet. Dagbladet har sin egen poengskala gitt! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 For min del kan vi gjerne ta to poeng. Vi vinner serien uansett. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Grattis med en overbevisende seier! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Redd det kan bli en slitekamp igjen. Wigan kommer ganske sikkert til å legge seg i forsvar og sabotere. Det har blitt en del av de kampene denne sesongen da. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Scoringer av jernmannen Nemanja Vidic, Wayne Rooney og Dimitar Berbatov var mer enn nok til å påføre Scolari og co årets første tap på bortebane, og med to nye poeng hentet inn på toppen, ser Manchester United mer og mer ut som et av de aller farligste lagene i kampen om ligagullet. Dagbladet har sin egen poengskala gitt! Minner om dabladet det der ja Pleier å gjøre sånne feil! Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Scoringer av jernmannen Nemanja Vidic, Wayne Rooney og Dimitar Berbatov var mer enn nok til å påføre Scolari og co årets første tap på bortebane, og med to nye poeng hentet inn på toppen, ser Manchester United mer og mer ut som et av de aller farligste lagene i kampen om ligagullet. Dagbladet har sin egen poengskala gitt! Vi fikk 3 poeng, men dro bare innpå pool med 2 poeng? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Scoringer av jernmannen Nemanja Vidic, Wayne Rooney og Dimitar Berbatov var mer enn nok til å påføre Scolari og co årets første tap på bortebane, og med to nye poeng hentet inn på toppen, ser Manchester United mer og mer ut som et av de aller farligste lagene i kampen om ligagullet. Dagbladet har sin egen poengskala gitt! Liverpool spilte uavgjort, altså 1 poeng. 3poeng minus 1poeng er to Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Scoringer av jernmannen Nemanja Vidic, Wayne Rooney og Dimitar Berbatov var mer enn nok til å påføre Scolari og co årets første tap på bortebane, og med to nye poeng hentet inn på toppen, ser Manchester United mer og mer ut som et av de aller farligste lagene i kampen om ligagullet. Dagbladet har sin egen poengskala gitt! De hentet inn to poeng på Liverpool, ikke tre. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Sånn tenkte jeg faktisk ikke :!: Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) Nei, så hyggelig å komme hjem til en 3-0-seier. Enda hyggeligere å se en 3-0-seier Endret 11. januar 2009 av D'Amico Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) Men den tabben av meg tror jeg faen meg at jeg legger meg. Blir godt å sove i natt etter den seieren Endret 11. januar 2009 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Det var så deilig å se på hvordan målet til Berba var planlagt. Vidic står der og trekker forsvaret til Chelsea mot seg, mens Berba kan bare styre ballen i mål! Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Vidic pleier ofte å viske og tiske med de andre for å planlegge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå