Latias Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Var jo kun Vidic og Evans som spilte i både Derby og Chelsea-kampen (fra start altså). Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 å... Så du tror ikke noen var revansjesugne? Vel... Evans og Vidiv var iallfall DRITGODE! hehe Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Enda en ny spiller på laget. Vidiv! Gleder meg sååå mye til Wigan-kampen nå. Håper bare det ikke blir en slitekamp der vi kun vinner 1-0 elns. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Må innrømme jeg ble litt skeptisk til Evans etter Derby-kampen, men du verden som han overbeviste meg i dag. Han har jo storspilt mot Chelsea over to kamper i en alder av 20 år... Tenk når denne mannen blir 27-28 år når en midtstopper er på sitt beste. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Må innrømme at jeg ikke savnet Rio i dag. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Link til høydepungyter takk Akurat kommet hjem. For en fantastisk seier Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Enda en ny spiller på laget. Vidiv! Pirketryne!!! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Noen som har et sted man finner bilder fra kampen, uten at de har "watermarks", altså slik som på GettyImages? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Link til høydepungyter takk Akurat kommet hjem. For en fantastisk seier Skal du ha link til hele kampen du da? HELE kampen var et eneste stort høydepunkt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Noen som har et sted man finner bilder fra kampen, uten at de har "watermarks", altså slik som på GettyImages? Her? Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Link til høydepungyter takk Akurat kommet hjem. For en fantastisk seier Skal du ha link til hele kampen du da? Finnes det f.eks torrentsider som spesialiserer seg på sport? Link mottas gjerne på PM. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Spør du meg så skulle Rooney fått et kort for kjefting på Webb i 1.omgang. Spør du meg derimot, skulle Neville hatt gult. Gjorde jo ikke annet enn å kjefte... Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) Han er kaptein, da har han lov til å kjefte. Endret 11. januar 2009 av D'Amico Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Spør du meg så skulle Rooney fått et kort for kjefting på Webb i 1.omgang. Spør du meg derimot, skulle Neville hatt gult. Gjorde jo ikke annet enn å kjefte... Nå vet man ikke hva Rooney sa heller. Selv om han nok skulle hatt gult i første ja. Men cry me a river. Belletti skulle hatt rødt. X antall Chelsea spillere skulle hatt for etterslengere. Å Carvalho skulle hatt gult for holding og straffe imot hvertfall to ganger. Man ser at han er totalt ute av kampform, samme med Terry. Virkelig en elendig andre omgang av de to. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Herlig kamp idag da gutta, og Park var knall god . Gratulerer til alle! Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Fansen er som Rafa ser jeg Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Fansen er som Rafa ser jeg De sitter nok hjemme med et manus i hånda der de har skrevet idiotiske argumenter. Fy faen, Rafa er en idiot. Første manageren jeg har sett som går rundt med manus i lomma. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) Hmm, hvordan ser midtuka ut tro? Ahhh, vi skal i gang med en hengekamp Endret 11. januar 2009 av Limberbatov Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå