SniKaZ Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 http://www.manutd.com/default.sps?pagegid=...amp;pollid=1748 Hvor faen er park??? Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Nettopp kommet hjem, og Gud så deilig det var med målet til Berba, det var virkelig prikken over ien. Fantastisk prestasjon av begge lag i første omgang, en velfortjent United seier. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Vidic var banens beste, enkelt og greit. Leste spillet som faen! Sky hadde Goggs som banens beste. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Meenneeeeeeee Noe litt annet.... http://www1.nrk.no/nett-tv/sport/spill/verdi/86910 Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Delt første mellom Vidic, Giggs og Park, spør du meg. Og da vinner Giggs fordi han overpresterte vs alderen og forventingene. Helt sinnsykt det han gjør på midtbanen, nesten som Keane i sine glansdager. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Var utrolig deilig å se Ryan Giggs løpe fra Ballack og resten av den sentrale Chelsea-midtbanen. For en kamp av spesielt Vidic, men også Evans baki der. Samt Rooney, Berba, Park og ved enkelte anledninger Cristiano Ronaldo. Men først og fremst var dette en laginnsats, maktdemonstrasjon der vi til tider lekte oss med Chelsea sitt mannskap som det skulle vært en god gammeldags økt på løkka. Begynner å lukte ligagull av dette! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Meenneeeeeeee Noe litt annet.... http://www1.nrk.no/nett-tv/sport/spill/verdi/86910 Var morsomt å se det direkte! Latterlig at det går an å gjøre sånne feil når man er "proff". Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Der forsvant et enormt innlegg! Kort oppsummert sto det FAEN SÅ DEILIG! Vi slår ligaens nestbeste lag, rettelse vi knuser dem! Å Giggs var fantastisk, banens beste sammen med Vidic. Webb kan ta seg en bolle, PL's beste dommer meg i ræva. Virker som du bare må være skallet for å få slike stempel. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 HVOR JÆVLA DEILIG VAR IKKE DETTE FOLKENS!?!?!?!!? :D :D Å FY FAEN. Sesongens høydepunkt. Nemanja Vidic leverer om mulig en av de beste midtstopperprestasjonene jeg har sett i min tid som supporter. Soleklar 10 på børsen. Giggsy, for en mann, tar av meg hatten for deg i dag Ryan, du viser at du fortsatt har det i deg. Glimrende av alle sammen. Ronaldo, Rooney, BERBA, Park, Fletch, hele jævla gjengen. Er lenge siden jeg har vært så stolt. Klarte å tråkke på glassskår i vill gledesrus på puben, det var fuckings euforisk. Sir Alex, beklager at jeg tvilte på deg, jeg satt pilsen i halsen da jeg så laget, men du viser hvem som er sjefen, hvem som fortsatt dominerer. SATAN I HELVETE SÅ DIGG!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Noen som vet hvorfor Fredheim trodde at Drogba spilte for United? To ganger så tullet han med navn. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Var mange som var skeptiske til det laget, men SAF viser hvem som er sjefen. Lenke til kommentar
genser Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Skam av SAF å ha den sentrale midtbanen. Alt for å ikke starte med Anderson og Giggs istedenfor FLetch som har vært totalt håpløs de to siste mnd. Dagens gullkorn. Fantastisk bra. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) OIOIOIOIOIOIOIOIOIOIOI! <--- Jepp! Med store bokstaver! Dette var en VILT bra kamp av United. Her snakker vi faktisk overkjøring. Bortsett fra to små perioder på tilsammen ca 15 minutt i første omgang så kjører vi fullstendig over Chelsea! 3-0 forteller ikke halve sannheten. Vi skulle hatt Ronaldo sitt mål som ble annulert for offside. Vi skulle hatt corner situasjonen (nå hadde jo det ført til at Vidic sitt mål ikke hadde blitt til, så vinninga går litt opp i spinninga der da) Vi skulle hatt en straffe (ronaldo Carvhalo situasjonen. Carvhalo er en dritt av dimensjoner, en mengde drittepisoder i kampen. Holder og jukser stort sett i 90 minutt i denne kampen. Spillerne: Vidic: Dægern for en konge!!!!!!! Mer er det faktisk ikke å si i dag. Evans: Prinsen. Såg en feil han gjorde, d var "pasningen" Neville, men like mye feil fra Neville sin side som burde latt den gå. Men hvem rydder opp i hele situasjonen? Jo Vidic :!: Neville: Knallkamp. Definitivt årsbeste! Lite med fremover, men god og solid bakover. Full kontroll. Evra: I dag viste han hvorfor vi reiv oss i håret når han ble suspendert. Og i dag viste han hvorfor FA benyttet sjangsen til å ramme United på det absolutt hardeste, nemlig å suspendere Evra. For en kamp. Park: Definitivt årsbeste! Jobber og jobber og jobber og jobber. Og i dag får han det til også! Utrolig god kamp. Giggs: Første omgang var syyyk. Andre omgang synest eg det dabbet litt av, og det gjorde ikke så mye at Carrick kom inn for han på slutten. Tror faktisk bestefar (som er noen år eldre enn meg :!: ) ble litt sliten. Men med denne kampen viser han ihvertfall hvorfor Ferguson satte han innpå. Fletcher: Tragisk start på kampen, men etterhvert ble han mer usynlig. Dette fordi han hadde en defensiv rolle i dag. Og det defensive hadde united kontroll på, så regner med at Fletcher gjorde den jobbern Ferguson hadde tiltenkt han. Ronaldo: Tam start. Fantastisk andre omgang. Fikk ufortjent gult kort. Skulle hatt straffe der. DrittCarvhalo! Eg beundrer han for hvordan han taklet den situasjonen, der han kunne ,med typisk Ronaldo attityd, ha blitt sur og ødelagt resten av kampen for seg. I stedet reiser han seg i andre omgang. Kjemper på kanten og får ting til. Ikke mye om å gjør at han har et mål heller i dag. Check hadde ikke mye kontroll på det skuddet.... Det eg også likte var at han i flere situasjoner der han kunne "falt lett", som han ofte gjør, istedet holder seg på bena til han får det frisparket han skal ha. Berbatov: Hadde ikke han fått et mål i dag så hadde eg blitt lei meg. De klarer ALDRI å ta ballen fra han uten å pådra seg frispark. I dag er han god. Det er en av de sykeste innøvde dødballsituasjonene eg har sett. Ronaldo moser inn ballen, Vidic blokker og Berbatov stikker foran. Helt konge! Skulle definitivt hatt et mål midt i første omgang. Men får ballen litt for langt bak seg... Knallkamp. Rooney: Lenge trodde eg at han kom til å rote på seg et rødt kort i dag. Filmer på venstrekanten. Oppfører seg som en dritt mot dommeren, men så tar han seg sammen. Og etter målet er Rooney den han skal være. VDS: Hadde vel igrunn ikke så mye å henge fingrene i i dag! Det er kult mot Chelsea Manageren vår: Stod med blanke øyne og lurte på om fergusen skulle ta en Rafa i denne kampen. Spare spilllere mot Chelsea liksom. Men NOK EN GANG: Ferguson er lysår foran de andre managerene. Rafa bør ta seg en pille! Og det kjapt. Tror ikke han sover godt i natt. De trekkene han gjorde på midtbanen i dag var geniale. Giggs storspilte, og Fletcher tok seg av det defensive på midtbanen (hvertfall etter hvert). Dette rocker. Dette er tittelforsvareren. Dette er den desidert største favoritten. Liverpool ta deg ei bolle! SÅNN skal PL vinneren spille mot laget som havner på andre plass i år! Oi... Ble litt langt Men så er eg i ekstase og! Endret 11. januar 2009 av Jotun Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Sitter og ser reprisen nå, satan så dårlig dømming av Webb? Finnes det virkelig ikke bedre dommere å ta av? Han er vel rangert som PL's beste dommer... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Han har hvertfall hatt et par dårlige kamper med United involvert i det siste.... Men så fikk han neimen ikke mye hjelp av linjedommerene heller i dag! De var tidvis ubrukelige. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) Og da har vi gått over 1200 minutter i PL uten å slippe inn mål. Det er helt fantastisk! Siste baklengs var Nasris mål på flyplassen! Endret 11. januar 2009 av Latias Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) Webb kan ikke lastes for annuleringene iallefall. De var begge AD'ene sin feil. Jeg synes webb gjorde en bra kamp jeg. Drit i at han blåser feil og slikt, han er utrolig god på å holde kampen under kontroll, at folk spiller fotball og ikke starter å sloss, gå i mengder osv.... Etter kampen brukte Alex Ferguson gledesrusen til å svare på kritikken fra Rafa Benitez. - Forhåpentligvis vil han reflektere over det, og forstå at det han sa var latterlig, sier skotten ifølge Setanta Sport. - Jeg tror han var en sint mann, jeg tror han var forstyrret av en eller annen grunn, og det er alt jeg har å si om det. Han snakket ikke om fakta, men jeg vil ikke gå inn på det, sier Ferguson. Endret 11. januar 2009 av Alastor Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Er det footytube.com man bør henge på for å få høydepunktene fortest mulig? Satt selvsagt på flyet da kampen spiltes. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Webb kan ikke lastes for annuleringene iallefall. De var begge AD'ene sin feil. Jeg synes webb gjorde en bra kamp jeg. Drit i at han blåser feil og slikt, han er utrolig god på å holde kampen under kontroll, at folk spiller fotball og ikke starter å sloss, gå i mengder osv.... Det er jo ikke mulig å drite i det når Carvalho driver og holder Ronaldo i feltet. Det skulle ha vært straffe, i stedet gir han Ronaldo gult kort... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå