Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Ok, la meg bare uttrykke min mening om kampen. FOR EN KAMP!!! Sitter med et stort glis enda, og bare nyter følelsen av å knuse russergutta SÅ TIL DE GRADER. :new_woot: Sitter og tenker på rangering av spillere, men det er faen meg umulig. Allle sammen spilte så vilt bra, har nesten ikke ord. Skal èn nevnes må det bli Vidicator. Maken til perfekt kamp av en spiller har jeg ikke sett :D

Også fantastisk deilig at Rooney putta, også på det tidspunktet! Jubler alltid ekstra høyt når han scorer, og i stad skvatt husholdningen høyt da målet kom. Blir så SYKT glad :D Fantastisk kamp

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva er vell ikke bedre enn at United gruser Chelsea 3-0 på sin egen bursdag! Kunne ikke ha drømt om noe annet!

Gratulerer med dagen :D Og kampen

Hva er vell ikke bedre enn at United gruser Chelsea 3-0 på sin egen bursdag! Kunne ikke ha drømt om noe annet!

Grattis med dagen! Til deg og alle andre united fans! :)

Takk!

Hadde egentlig tenkt å se kampen, men ble ikke så jeg gjorde det likevel. Angrer mye på det.

Lenke til kommentar

Sesongens beste match av United, og nå ser storformen ut til å komme. Og endelig en seier over et av topplagene. Og hvilken måte å gjøre det på. Var litt tvilende til seier da lagoppstillingen kom opp. Rio ute og en midtbane med Giggs og Fletcher. Men du verden som de hever seg når de må, og unge Evans storspilte i dag. Godt også å se Evra tilbake i kanonform, og håper denne skaden ikke er alt for alvorlig. Men kongen i dag var VIDIC!! Han fortjener toppscore på alle verdens spillerbørser. Scorer det viktige førstemålet og er supermann i forsvaret. Det ser nå virkelig bra ut og gjør United jobben i hengekampene er de der de hører hjemme i PL; på TOPP :new_woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...