tc47 Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) Geir, hvordan er det mulig å ikke nevne Park? Uten å utdype for mye akkurat nå, kårer jeg : 1. Giggs 2. Park 3. Vidic Endret 11. januar 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Manx Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Utrolig andre omgang, nå fikk vel også Mourinho noe å tenke på på veien tilbake til Milano tenker jeg på Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Haha, ja, Mourinho så litt redd ut Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Syns Ronaldo var piggere i 2.omg, eller var det bare meg? Ja, skulle hatt et mål blant annet. Håper klarer å prikke inn godformen snart. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Utrolig andre omgang, nå fikk vel også Mourinho noe å tenke på på veien tilbake til Milano tenker jeg på På hjemmveien skal han sikkert levere inn en klage på hvem han mener burde bli utestengt til CL-kampen Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Park fortjener litt ros for det han har gjort i det siste, syns faktisk han var vært veldig viktig for oss generelt sett - forsvar, angrep, midtbane, alt. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Geir, hvordan er det mulig å ikke nevne Park? Uten å utdype for mye akkurat nå, kårer jeg : 1. Giggs 2. Park 3. Vidic Gikk fort i svingene, han var også blant de beste, ja. Ingen tvil om det. Ødela mye for Chelsea og bidro ganske bra offensivt for oss. Var vel hans beste kamp i år. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Faen da! Ikke ødelegg intervjuet med SAF da! Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Har ikke dere hengekamp mot Wigan allerede i midtuka? Eller har den forbanna influensaen nådd hjernen min? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Har ikke dere hengekamp mot Wigan allerede i midtuka? Eller har den forbanna influensaen nådd hjernen min? Til onsdag, hjemme. Lenke til kommentar
omp9 Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Vilt irriterende å ikke ha C+ på en dag som dette. Kødder nå. Jeg hater Canal Digital. Lenke til kommentar
Don Vito Corleone Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Man Utd er verdens beste lag. Ja, jeg sa det. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Dette var helt utrolig! Ahhh, fantastic! Tror det er noen som har trent hardt og godt etter kampen mot Derby! Berba drakt bestilt Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Har ikke dere hengekamp mot Wigan allerede i midtuka? Eller har den forbanna influensaen nådd hjernen min? Til onsdag, hjemme. Ok, takker Zaki i storform kan straffe dere da Håper å være frisk igjen så jeg får med meg den kampen på annet enn en elendig stream. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Da ser vi hele herligheten en gang til på C+ Sport 2 :D Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Vilt irriterende å ikke ha C+ på en dag som dette. Kødder nå. Jeg hater Canal Digital. Bedre enn visste andre i alle fall. På dager som dette er jeg glad jeg har C+ Da ser vi hele herligheten en gang til på C+ Sport 2 :D Jaaa Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Har ikke dere hengekamp mot Wigan allerede i midtuka? Eller har den forbanna influensaen nådd hjernen min? Til onsdag, hjemme. Begge hengekampene er vel hjemme. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Begge hengekampene er vel hjemme. Det er de, men han spurte om Wigan kampen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Begge hengekampene er vel hjemme. Det er de, men han spurte om Wigan kampen Nå slipper han å spørre om Fulham kampen Lenke til kommentar
Manx Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Zaki i storform kan straffe dere da Kan sikkert skje det, men nå har vel egentlig ikke Zaki vært i noe som helst form etter han kom tilbake fra skade. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå