Raste Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Vidic blir aldri klar til Milan kampen, han er ute i 2 uker til. Men håper selfølgelig at det skjer no magisk at han blir klar. Må trekke fram Fletcher som jobber kjempe bra på midtbanen som sist mot Roma. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Vi har vel sjangse for Gary og Rio vel? Rio hadde ikke sluppet Kaka like enkelt. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Jeg må bare gjenta: Jeg er meget fornøyd med det Fletcher presterte i dag. Han gjorde en utrolig god kamp, og har overbevist meg i det siste at han er verdig en plass på ManU! 8464385[/snapback] Du kom meg i forkjøpet der ja. Slik fletcher spilte idag, og i det siste, er det ingen tvil, slik jeg ser det, om at han klarer seg fint i den faste startelleveren til United. Fletcher var stor idag, med unntak av et par småfeil. Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Han var hard på gjennvinning, hadde gode passninger, og en del gode tversovere som åpnet spillet fint. Godt fornøyd med Fletcher i dag jah Lenke til kommentar
MacBoy Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Det kan hende at Rio og Neville blir klar til kampen i Italia. Men det var visst snakk om Rio først blir klar mot Chelsea. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Det her er STORT. Det lønner seg og ikke gi opp, husk det alle dere som var så negative. United faller ikke på grunn av en liten brasilianer. 8464372[/snapback] Nå får du faen meg holde kjeft. Jeg var negativ til forsvaret og det hadde jeg god grunn til å være. Siter meg der jeg sa noe negativt om angrepet. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 (endret) Pause, dette er nogenlunde slik jeg forventa det. Kortet til Evra er latterlig, men dommeren liker ikke kropskontakt mellom menn. Nå tror jeg det bare er flaks som kan redde oss. 8463503[/snapback] Han fikk det for munnbruk, unødvendig og urutinert. Ellers så har hverken Heinze eller Ronaldo en god dag på jobben. Giggs er også ganske usynlig. 8463547[/snapback] det var ikke mye munnbruk av evra der. Han slo ut med armene og var oppgitt, ikke mere, så trakk han seg unna. Synes ronaldo har vært passe, mens giggs har hatt en del gode innlegg da. Heinze har ikke vært god og evra kunne vært litt avventende i den siste scoringen, heller som backup om kaka slapp unna. Men men, lett å vere etterpåklok. Vi snur dette til 3-2 og vi spiller uavgjort etter mye slit i Italia GLORY GLORY MAN UNITED <3 Oh Manchester (oh Manchester), Is wonderful (is wonderful), Oh Manchester is wonderful, Its full of tits, fanny and United, Oh Manchester is wonderful. Oh Merseyside (oh Merseyside), Is full of shit (is full of shit), Oh Merseyside is full of shit, It's full of shit, shit and more shit, Oh Merseyside is full of shit. 8463656[/snapback] siterer meg selv Aldri gje opp! Eg har alltid, ALTTID for meg at ingenting er avgjort før dommaren har blåst i fløyta Enig med en over her, MrsHatta er ein gledesspredar Endret 24. april 2007 av zaltmann Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Det kan hende at Rio og Neville blir klar til kampen i Italia. Men det var visst snakk om Rio først blir klar mot Chelsea. 8464681[/snapback] Vidic som du sikkert mener er ikke klar før er stykke inn i Mai nei, men vi har han til finalen(e) Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Utrolig morsom kamp dette ja. Men Milan har 2 bortemål da, så jeg ville vært forsiktig med å ta gleden på forskudd her. 8464326[/snapback] Greit nok det der med at man får bortemål, men de har vel fjernet regelen om at hvis det er uavgjort etter 2 kamper, så vinner det laget med mest bortemål?! Eksempel: ManU - Milan: 3-2 Milan - ManU: 2-1 Vinner da Milan?? 8464582[/snapback] Ja. 8464593[/snapback] Seriøst? Fantastisk å klare å lage en slik regel. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Det her er STORT. Det lønner seg og ikke gi opp, husk det alle dere som var så negative. United faller ikke på grunn av en liten brasilianer. 8464372[/snapback] Nå får du faen meg holde kjeft. Jeg var negativ til forsvaret og det hadde jeg god grunn til å være. Siter meg der jeg sa noe negativt om angrepet. 8464698[/snapback] ta og SLAPP AV. Nevnte han DEG da?! Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Utrolig morsom kamp dette ja. Men Milan har 2 bortemål da, så jeg ville vært forsiktig med å ta gleden på forskudd her. 8464326[/snapback] Greit nok det der med at man får bortemål, men de har vel fjernet regelen om at hvis det er uavgjort etter 2 kamper, så vinner det laget med mest bortemål?! Eksempel: ManU - Milan: 3-2 Milan - ManU: 2-1 Vinner da Milan?? 8464582[/snapback] Ja. 8464593[/snapback] Seriøst? Fantastisk å klare å lage en slik regel. 8464732[/snapback] Den er jo laget slik at des om scorer flest på bortebane får best utgangspunkt. Dette er jo ganske selfølgelig siden det er vanskeligere å score på bortebane enn på hjemmebane. Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Det her er STORT. Det lønner seg og ikke gi opp, husk det alle dere som var så negative. United faller ikke på grunn av en liten brasilianer. 8464372[/snapback] Nå får du faen meg holde kjeft. Jeg var negativ til forsvaret og det hadde jeg god grunn til å være. Siter meg der jeg sa noe negativt om angrepet. 8464698[/snapback] Jeg har da aldri sagt at du sa noe negativt om angrepet? Det ufattelig dårlige United forsvaret ditt slapp inn to mål, men klarte seg helt greit ellers. Hørtes bare ut som du var sikker på tap i dag, og det gjør meg forbanna irritert. Støtt laget ditt, Mr. Pessimist. Greit at du er kritisk mot forsvaret, men du sier allerede før kampen at de kommer til å bli rundspilt. Ikke rette ånden som United supporter. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Synest regelen er grei jeg. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Det her er STORT. Det lønner seg og ikke gi opp, husk det alle dere som var så negative. United faller ikke på grunn av en liten brasilianer. 8464372[/snapback] Nå får du faen meg holde kjeft. Jeg var negativ til forsvaret og det hadde jeg god grunn til å være. Siter meg der jeg sa noe negativt om angrepet. 8464698[/snapback] Jeg har da aldri sagt at du sa noe negativt om angrepet? Det ufattelig dårlige United forsvaret ditt slapp inn to mål, men klarte seg helt greit ellers. Hørtes bare ut som du var sikker på tap i dag, og det gjør meg forbanna irritert. Støtt laget ditt, Mr. Pessimist. Greit at du er kritisk mot forsvaret, men du sier allerede før kampen at de kommer til å bli rundspilt. Ikke rette ånden som United supporter. 8464777[/snapback] Jeg er bare realistisk, noe som også er en god egenskap, ellers kan man gå på en skjikkelig smell. Og du synes 2 mål var lite? Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Synest regelen er grei jeg. 8464792[/snapback] enig, bortmål skal jo belønnes så da satser me på 1 mål i milano og maks 1 mål baklengs Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Det her er STORT. Det lønner seg og ikke gi opp, husk det alle dere som var så negative. United faller ikke på grunn av en liten brasilianer. 8464372[/snapback] Nå får du faen meg holde kjeft. Jeg var negativ til forsvaret og det hadde jeg god grunn til å være. Siter meg der jeg sa noe negativt om angrepet. 8464698[/snapback] Jeg har da aldri sagt at du sa noe negativt om angrepet? Det ufattelig dårlige United forsvaret ditt slapp inn to mål, men klarte seg helt greit ellers. Hørtes bare ut som du var sikker på tap i dag, og det gjør meg forbanna irritert. Støtt laget ditt, Mr. Pessimist. Greit at du er kritisk mot forsvaret, men du sier allerede før kampen at de kommer til å bli rundspilt. Ikke rette ånden som United supporter. 8464777[/snapback] Ro litt ned her nå. Jeg trodde også at dette kunne bli stygt, nå er jeg utrolig glad for at dette ikke skjedde. og å være god supporter betyr ikke at man skal være skråsikker på seier samme hva som skjer! Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 (endret) Ikke noe galt i å være realist, men så dårlig er ikke forsvaret til et av verdens beste lag de siste femten årene. Jeg har aldri sagt at to mål er lite, men du hørtes ut som at du trodde vi kom til å slippe inn 3-4 minst. Skyt meg gjerne, men jeg oppfattet deg som VELDIG negativ. Edit: Denne var til banansplitt, til innlegget over har jeg også litt å si. Jeg er ikke helt blind selv om jeg til tider har på meg United-briller med sinnsykt tykke brilleglass. Men dagens tropp er ikke dårlig, forsvaret er i hvert fall ikke til å le av (sitat banansplitt). Vi klarer oss godt mot en av de store favorittene, vi slår dem faktisk 3-2. Jeg støtter United uansett, har til tider vanskelig for å være realist, men jeg skal i hvert fall ikke ha kjeft for at jeg ikke støtter laget mitt. Endret 24. april 2007 av -Kiman- Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Ikke noe galt i å være realist, men så dårlig er ikke forsvaret til et av verdens beste lag de siste femten årene. Jeg har aldri sagt at to mål er lite, men du hørtes ut som at du trodde vi kom til å slippe inn 3-4 minst. Skyt meg gjerne, men jeg oppfattet deg som VELDIG negativ. 8464842[/snapback] Kanskje vi skal legge denne diskusjonen død nå! Er ikke så morsomt og komme inn i tråden og se united supportere krangle etter en viktig 3-2 seier i semifinalen! Lenke til kommentar
fakey Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 3-4 mål var jo litt i overkant. 2 mål var akkurat det jeg så for meg. Men John "Stepover" Oshea viser at han kan sakene sine bra. Credz til han. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 (endret) Synest regelen er grei jeg. 8464792[/snapback] enig, bortmål skal jo belønnes så da satser me på 1 mål i milano og maks 1 mål baklengs 8464815[/snapback] Ja vi må ha minst ett mål. Kan ikke spille på 0-0, for da er det fort gjort å ryke i siste liten. Endret 24. april 2007 av 2bb1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå