Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det her er STORT. Det lønner seg og ikke gi opp, husk det alle dere som var så negative. United faller ikke på grunn av en liten brasilianer.

Glory, glory Man United! Det er nå jeg virkelig føler hva fotball betyr for en ordentlig supporter<3

En siste ting;

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!! Rooney er fantastisk, Ronaldo er fantastisk, Giggs er fantastisk, Evra er fantastisk, Heinze er fantastisk, Brown er fantastisk, O'Shea er fantastisk, Carrick er fantastisk, Van Der Sar er fantastisk, Scholes er fantastisk, Fletcher er fantastisk, Ferguson er fantastisk, hele United er helt konge. Det blir ikke større gutter og jenter, dette er sesongen.

Lenke til kommentar

Sikkert deilig følelse å ha vunnet 3-2 etter å ligge under 1-2, men vil likevel tro at Milan har fordelen før neste kamp. De er enormt gode hjemme, og de har Kaka som fort kan putte et eller to kjapt, slik han gjorde i dag. Men for all del, lykke til ;)

Lenke til kommentar

Jeg vil takke alle som har motivert hverandre inkludert meg selv foran denne kampen. For store deler av kampen var jeg ganske nervøs. Men jeg holdt motet oppe og vi vant!

Fantastisk av United som viser vi kan vinne kamper med så mange skadebelastninger på laget!!

GRATULERER folkens. Dette har vi fortjent. Innsats fra premier league og tidligere CLkamper kommer tilbake.

Herreguuud nå er jeg glad. Har ikke ord!

Endret av Mrs Hatta
Lenke til kommentar
Jeg vil takke alle som har motivert hverandre inkludert meg selv foran denne kampen. For store deler av kampen var jeg ganske nervøs. Men jeg holdt motet oppe og vi vant!

Fantastisk av United som viser vi kan vinne kamper med så mange skadebelastninger på laget!!

GRATULERER folkens. Dette har vi fortjent. Innsats fra premier league og tidligere CLkamper kommer tilbake.

Herreguuud nå er jeg glad. Har ikke ord!

8464409[/snapback]

Enig med deg Mrs Hatta...

Tror du må være den største gledessprederen her i tråden. Hva skulle vi ha gjort uten deg :p

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Fy flate for en påkjenning. Har ikke annet enn neglerandene igjen. Så hva man skal knaske på neste kamp må gudene vite. :)

8464334[/snapback]

tånegler?

8464381[/snapback]

Å takk! :D

Lenke til kommentar
Ååå Rooney du var stor i dag :)

Hvordan må det gå i Milan for at United skal gå videre?

8464435[/snapback]

Tipper Milan gjør noe av det samme som de gjorde mot Bayern München. Jeg tror fremdeles det kommer til å bli en reprise av finalen i 2005.

Lenke til kommentar

8464435[/snapback]

0-0 :dribble:

8464451[/snapback]

Det var deilig å høre, håper Rio får litt hokus pokus og blir klar til den kampen :)

Og samme med Gary.

Lenke til kommentar

8464435[/snapback]

Tipper Milan gjør noe av det samme som de gjorde mot Bayern München. Jeg tror fremdeles det kommer til å bli en reprise av finalen i 2005.

8464475[/snapback]

Ingen som sier vi slår Milan. men vi har sjangsen. Vi har sjangsen.

Lenke til kommentar
Utrolig morsom kamp dette ja. Men Milan har 2 bortemål da, så jeg ville vært forsiktig med å ta gleden på forskudd her.

8464326[/snapback]

Greit nok det der med at man får bortemål, men de har vel fjernet regelen om at hvis det er uavgjort etter 2 kamper, så vinner det laget med mest bortemål?!

Eksempel:

ManU - Milan: 3-2

Milan - ManU: 2-1

Vinner da Milan??

Lenke til kommentar

8464435[/snapback]

8464475[/snapback]

Ingen som sier vi slår Milan. men vi har sjangsen. Vi har sjangsen.

8464554[/snapback]

Så absolutt...

Nå må vi ikke miste troen igjen.

Først har vi en viktig PL kamp før det braker løs på San Siro.

Jeg har store forhåpninger til den kampen og kommer ikke til å se nederlaget før dommeren har blåst i fløyten etter 90 minutter. Her skal det kjempes til siste minutt!

Lenke til kommentar
Utrolig morsom kamp dette ja. Men Milan har 2 bortemål da, så jeg ville vært forsiktig med å ta gleden på forskudd her.

8464326[/snapback]

Greit nok det der med at man får bortemål, men de har vel fjernet regelen om at hvis det er uavgjort etter 2 kamper, så vinner det laget med mest bortemål?!

Eksempel:

ManU - Milan: 3-2

Milan - ManU: 2-1

Vinner da Milan??

8464582[/snapback]

Ja.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...