Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Viasat SportN faktisk Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 kødd Vel! Da er eg berget igjen! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Straffekonken går nå Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Der slo eg på akkurat i et nydelig øyeblikk! (skal være sagt at eg trodde du mente at denne sesongens CL finale skulle vises på Viasat Sport ) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Haha, da så. Der bommet Anelka Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Hoho. Herlig å se Terry misse igjen! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Ja, den var herlig. Poster btw innlegg 3k før jeg legger meg, gratulere? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Hoho. Herlig å se Terry misse igjen! Enda herligere å se VDS redde er min mening!! Stå på TomHel! KICK IT!!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Rolf! natta... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Hoho. Herlig å se Terry misse igjen! Enda herligere å se VDS redde er min mening!! Men Terry lekte gærn. Skulle ta den femte og avgjørende straffen. Så faller han og treffer stanga. Etter min mening er det bedre å se på. Og gleder meg til Viva John Terry på OT om halvannen uke! Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 VDS kunne tatt seg av hanska når han hilser da Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Ingen som har fått med seg at vi endelig har signet Tosic, og samtidig signet wonderkid Ljajic? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Og gleder meg til Viva John Terry på OT om halvannen uke! Terry slipper jo å høre den siden han her soner siste kampen av de tre han fikk for det røde kortet... Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Ingen som har fått med seg at vi endelig har signet Tosic, og samtidig signet wonderkid Ljajic? Er det bekreftet fra klubben? Nei, det visste jeg ikke Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 http://united.no/united/nyheter/nyheter/david_gray_utlaant Haha... Trodde han var pensjonist! Bra gammel han såg ut til å være 20 år! Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Haha, det skal være sikkert og visst^^ Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 (endret) Hvis Tosic og Ljajlic bekreftes i morgen er det vel på tide å sette Nani ut på gata. Endret 1. januar 2009 av Points Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Hvis Tosic er Ljajlic Nei, Tosic er ikke Ljajlic! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Og gleder meg til Viva John Terry på OT om halvannen uke! Terry slipper jo å høre den siden han her soner siste kampen av de tre han fikk for det røde kortet... ...som han soner til helga i FA-cupen. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Hvis Tosic er Ljajlic Nei, Tosic er ikke Ljajlic! OG Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå