PsychoDevil98 Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Limb: Visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg når Giggs satt den bak Kirkland. Fikk lyst til å reise meg opp og løpe til JJB for å slenge meg over gutta. Hva var anledningen igjen? Tror ikke jeg så den kampen:S Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Limb: Visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg når Giggs satt den bak Kirkland. Fikk lyst til å reise meg opp og løpe til JJB for å slenge meg over gutta. Hva var anledningen igjen? Tror ikke jeg så den kampen:S Sesongens siste kamp. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Er dette spilleren vi har i boks snart? I tilfelle ser det ut som at vi kan få oss en nye go skuddfot i klubben..... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Fy faen, han hadde noen perler der! Gleder meg til å se han spille! Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 (endret) Limb: Visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg når Giggs satt den bak Kirkland. Fikk lyst til å reise meg opp og løpe til JJB for å slenge meg over gutta. Hva var anledningen igjen? Tror ikke jeg så den kampen:S Sesongens siste kamp. Får reisning når jeg så igjen den der. "the perfect way for the perfect ten" <3 Endret 1. januar 2009 av The Game Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Limb: Visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg når Giggs satt den bak Kirkland. Fikk lyst til å reise meg opp og løpe til JJB for å slenge meg over gutta. Hva var anledningen igjen? Tror ikke jeg så den kampen:S Sesongens siste kamp. Får reisning når jeg så igjen den der. "the perfect way for the perfect ten" <3 Reisning med hva? Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 (endret) Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube (Anderson ) Se filmen hos Youtube Ser dere dette ofte på Anfield eller Liverpool gutta? Endret 1. januar 2009 av The Game Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Limb: Visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg når Giggs satt den bak Kirkland. Fikk lyst til å reise meg opp og løpe til JJB for å slenge meg over gutta. Hva var anledningen igjen? Tror ikke jeg så den kampen:S Sesongens siste kamp. Får reisning når jeg så igjen den der. "the perfect way for the perfect ten" <3 Det er rart med det. Det var så perfekt at det var akurat Giggs som fikk den scåringen. På dagen han tangerte Sir Bobbi Charlton. Han er vel den mest vinnende fotballspilleren i Engelsk fotballs historie. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Nesten så jeg ønsker at vi beholder Tevez etter den siste videoen der. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Ja, det var flott Anser det som en liten "skam" at en united-supporter ikke så kampen/vet om hendelsen. Tanker om overgangsmarkedet, noen? Link meg en side med alle overgangene gjerne. Noe ala bbc i sommer. Kan vel sjekke selv om jeg tenker meg om også.. Unnskyld meg for å skrive det jeg tenker. Sterkt redusert Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Det ble litt i overkant mye seidel 1,25 går? Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Se filmen hos Youtube En av de bedre videoene. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Ønsker å beholde de spissene vi har, selv om jeg irriterer meg grønn over sjansemisbruket i blant David Silva står så på ønskelista mi at jeg griner meg til søvne hver kveld. Kommer han i sommer bæsjer jeg på meg i glede. Men nå skal jeg leke litt med Points på fifa Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 (endret) Shitty får en milliard til spillerkjøp skal handle nå ja..... Lurer på om mange vil? Må jo kun bli for pengenes skyld såfall! Endret 1. januar 2009 av Jotun Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Vi skal spille 8 kamper på 24 dager. Det er kamp hver 3 dag. Her ligger vår største fiende tror jeg Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Det vi ikke har råd til nå, er å spille uavgjort mot Soton. Da blir det omkamp, og da må den allerede utsatte kampen mot Wigan utsettes igjen. Begynner å ligne på det Rangers gikk gjennom på slutten av sist sesong. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Nå såg eg SkySport2's kåring av Wayne Rooney's 20 beste mål.... Savnet Brown allerede etter nummer 20.... Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Jeg håper vi starter et bra lag mot Southampton og kjører tidlig på for å vinne kampen. Klarer vi å få et par mål kan vi ta av et par spillere og spare krefter til neste kamp. Utrolig tett program nå på nyåret. Flott for oss supportere, men jeg tviler på at Ferguson er like happy. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Syns vi kan stille med tilnærmet juniorlag i LC, gjør ingen verdens ting om vi ryker ut fra den. Blir færre kamper da, og vi kan fokusere på viktigere oppgaver God nyttår forresten Ønsker dere alle et jævlig godt fotballår i 2009 Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Nei, huff. Det kan vi heller gjøre i kampene mot Derby. FA-cupen skal absolutt ikke nedprioriteres. Er det noe som skal det, er det Ligacupen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå