Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Limb: Visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg når Giggs satt den bak Kirkland. Fikk lyst til å reise meg opp og løpe til JJB for å slenge meg over gutta.

Hva var anledningen igjen? Tror ikke jeg så den kampen:S

Sesongens siste kamp.

Får reisning når jeg så igjen den der.

"the perfect way for the perfect ten" <3

Endret av The Game
Lenke til kommentar
Limb: Visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg når Giggs satt den bak Kirkland. Fikk lyst til å reise meg opp og løpe til JJB for å slenge meg over gutta.

Sesongens siste kamp.

Reisning med hva? :p

Lenke til kommentar

Sesongens siste kamp.

Det er rart med det. Det var så perfekt at det var akurat Giggs som fikk den scåringen. På dagen han tangerte Sir Bobbi Charlton. Han er vel den mest vinnende fotballspilleren i Engelsk fotballs historie.

Lenke til kommentar

Ja, det var flott :) Anser det som en liten "skam" at en united-supporter ikke så kampen/vet om hendelsen.

Tanker om overgangsmarkedet, noen? Link meg en side med alle overgangene gjerne. Noe ala bbc i sommer. Kan vel sjekke selv om jeg tenker meg om også.. Unnskyld meg for å skrive det jeg tenker. Sterkt redusert :)

Lenke til kommentar

Ønsker å beholde de spissene vi har, selv om jeg irriterer meg grønn over sjansemisbruket i blant :p

David Silva står så på ønskelista mi at jeg griner meg til søvne hver kveld. Kommer han i sommer bæsjer jeg på meg i glede.

Men nå skal jeg leke litt med Points på fifa :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...