Latias Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Drogba er en av de siste spillerne jeg vil ha på laget. Heller Barton enn Drogba! Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Nei, vi har nok klyser på laget. Drogba er dessuten på hatlisten min, så nei. Hvem har vel ikke det :!: Han og vidic på trening Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Jeg hadde tatt Drogba som leiemorder ut sesongen vertfall. Han er i en klasse over Abel Xavier Barton er ikke god nok selv om han hadde vært snill som et lam. Vi har en klyse på laget, Ronaldo. Jeg er sikker på at SAF hadde greid å temme "oksen". Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Problemet med Mourinho er hvis han tar med seg den dødskjedelige fotballen han spilte med Chelsea. Inter spiller forsåvidt fin fotball, men det viktigste for Jose er å vinne. Det er han jo god til iallefall. Chelsea hadde vel 6(?) titler med Mourinho på to år før vi vant serien igjen. Jeg stiller meg fortsatt tvilende, nettopp fordi Mourinho har alltid v?rt fascinert av det defensive spillet, og jeg har alltid v?rt fascinert av det offensive. SAF må gjerne sitte til han er 75 for min del, og jeg gratulerer han med dagen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Tom Heaton har også bursdag i dag. Mye bursdager på nyttårsaften. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg: Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. (Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.) Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Fergie har bursdag i dag, blir 67! Burde snart pensjoneres. Velkommen etter, jeg var førstemann 00.00 i natt, så det så. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 (endret) Du gratulerte jo ferguson med dagen i går du RePac...... JDessuten er det vel strengt tatt en halvtime til.... Endret 31. desember 2008 av Jotun Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Fergie har bursdag i dag, blir 67! Burde snart pensjoneres. Velkommen etter, jeg var førstemann 00.00 i natt, så det så. Jeg gidder ikke å gå gjennom ti nye sider for å se om noen har nevnt bursdagen til Fergie. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Fergie har bursdag i dag, blir 67! Burde snart pensjoneres. Velkommen etter, jeg var førstemann 00.00 i natt, så det så. Jupp, du har skrytt av det 2-3 ganger allerede. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Chelsea hadde vel 6(?) titler med Mourinho på to år før vi vant serien igjen. J Fem titler - og én Communicty Shield - på tre sesonger. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Mente det var seks trofeer, ja. Husker Mourinho holdt opp seks fingre når dere vant den 6. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Jøss sitter alle å drekker/spiser? hehe, Happy new year ppl! Grattis med dagen SAF, drekk med måte Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Nei vi er over i Anfield-tråden. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Godt nyttår, folkens! Håper 2009 blir enda et bedre fotballår for vår del enn det 2008 har vært! Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 (endret) Noen som har fått med seg dette tidligere? Ronaldo ferie btw: anfield tråden finner dere aldri meg Endret 31. desember 2008 av LuckyNr7 Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 (endret) Nei vi er over i Anfield-tråden. Ja, det er jo der det skjer. Endret 31. desember 2008 av Banjaluka Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Noen som har fått med seg dette tidligere? Ronaldo ferie btw: anfield tråden finner dere aldri meg Ja, så det på RedCafe i går. Night nevnte noe om at Anderson også var på ferie. Nei vi er over i Anfield-tråden. Ja, det er jo der det skjer. Ja, fordi vi United-gutta skaper liv. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Nani også på ferie, eller? Har ikke sett han på lenge... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå