Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS

Jeg hadde tatt Drogba som leiemorder ut sesongen vertfall. Han er i en klasse over Abel Xavier :ermm: Barton er ikke god nok selv om han hadde vært snill som et lam. Vi har en klyse på laget, Ronaldo. Jeg er sikker på at SAF hadde greid å temme "oksen".

Lenke til kommentar

Problemet med Mourinho er hvis han tar med seg den dødskjedelige fotballen han spilte med Chelsea. Inter spiller forsåvidt fin fotball, men det viktigste for Jose er å vinne. Det er han jo god til iallefall. Chelsea hadde vel 6(?) titler med Mourinho på to år før vi vant serien igjen. Jeg stiller meg fortsatt tvilende, nettopp fordi Mourinho har alltid v?rt fascinert av det defensive spillet, og jeg har alltid v?rt fascinert av det offensive. SAF må gjerne sitte til han er 75 for min del, og jeg gratulerer han med dagen.

Lenke til kommentar

Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg:

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. :)

(Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...