Jotun Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Nei, det er eg helt enig i. For all del! Var egentlig ikke Gerrard eg henviste til når Liverpool støtter voldsmenn, men det eg i hovedsak mente er at om fyren blir dømt så blir eg heller ikke overrasket over støtte fra klubben. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 (endret) Selvølgelig støtter man klubbens beste spiller, og kaptein. Han har kanskje sagt sin versjon av saken til Benitez og laget, og at de derfor støtter han? Er egentlig bare en fillesak iforhold til bildrap, voldtekt osv. Vi vet jo ikke om det var han som kastet glasset en gang. Vi vinner PL denne sesongen, uten problemer! Oi, må ikke si noe for tidlig, mye kan skje. Endret 31. desember 2008 av Pirja Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Til neste år håper jeg du har sluttet å skrive "seffølgelig" Vi vant forøvrig PL i år, det deles ikke ut slike titler på nyttårsaften. Sorry! Blir nok ikke Liverpool neste år heller. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Nå er ting endret, håper du ble fornøyd game Nettopp, skal ikke dele ut slike titler på nyttårsaften. Man skal heller ikke dømme Gerrard for tidlig Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Fergie har bursdag i dag, blir 67! Burde snart pensjoneres. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Fergie har bursdag i dag, blir 67! Burde snart pensjoneres. Jepp. Få inn Paul Ince heller. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Oi, såpass. Har egentlig aldri tenkt på hvor gammel han er, men han holder seg godt, det skal han ha. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Pirja: Nei, Selvfølgelig ikke. Fergie er udødelig. Han har noen fine år igjen som manager Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 (endret) Ince kan dra til helvete. Vi trenger ikke en trener som kun hadde en seier på 15 ligakamper for B'burn. Mark Hughes kan også dra til helvete. Vi trenger ikke en trener som er trener for byrivalene. Steve Bruce kunne ha vært noe. Han har btw også bursdag i dag. Blir 48! Men Fergie har fortsatt noen år igjen! Endret 31. desember 2008 av Latias Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Fergie har bursdag i dag, blir 67! Burde snart pensjoneres. Jepp. Få inn Paul Ince heller. Nei da tar jeg heller Souness. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 jeg vil ha en som var like fitte som Mourinho var for Chelsea. En som meg selv... Faktisk så er Jose en fyr jeg kunne tenkt meg til klubben etter SAF. Han har jo selv sagt at han ønsker å være trener i PL igjen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Om vi slår Inter i CL, blir nok hatet hans til United veldig stort. Kommer nok aldri til å bli trener for oss. Tar sikkert over City, og skal prøve å slå oss så lenge han lever. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 (endret) jeg vil ha en som var like fitte som Mourinho var for Chelsea. En som meg selv... Faktisk så er Jose en fyr jeg kunne tenkt meg til klubben etter SAF. Han har jo selv sagt at han ønsker å være trener i PL igjen. Er jo helt klart United han ymter om når han sier han vil tilbake. Han vil styre den største klubben i England. Å jeg vil ta han imot med åpne armer. Heller han enn en som ikke har bevisst noe. Å så lenge han vil ha laget til og spille slik Chelsea gjorde siste hele sesongen hans. @Josè nærer ikke hat mot United, er Liverpool han misliker. Enda en grunn til å ansette han. Endret 31. desember 2008 av Hyrlen Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Trenger ein stabil manager når Fergie call it quits (måtte det bli lenge til). Kunne aldri sett for meg ein situasjon som i Real der managere kjem og går etter 1-2 sesonger, med eller uten suksess. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Mourinho er definitivt min favoritt til å ta over etter SAF, riktig nok når han er 70. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 (endret) http://www.dagbladet.no/2008/12/31/sport/f...helsea/4206040/ Mourinho og Drogba gjenforenes, eller kanskje han går til Shitty? Som jeg allerede har sagt, Mourinho hadde langt i fra vært noen dårlig erstatter for SAF. Endret 31. desember 2008 av Kiruk Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 En ting som er sikkert er i hvert fall at SAF skal være med på å velge arvtager. Han har garantert en finger (om ikke hånd) med i spillet når den tid kommer. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Drogba forsvinner til Inter i Januar. Føler meg ganske sikker på det. Santa Cruz drar helt sikkert til City. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Kjøpe Drogba? Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Nei, vi har nok klyser på laget. Drogba er dessuten på hatlisten min, så nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå