Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selvølgelig støtter man klubbens beste spiller, og kaptein. Han har kanskje sagt sin versjon av saken til Benitez og laget, og at de derfor støtter han? Er egentlig bare en fillesak iforhold til bildrap, voldtekt osv. Vi vet jo ikke om det var han som kastet glasset en gang.

Vi vinner PL denne sesongen, uten problemer!

Oi, må ikke si noe for tidlig, mye kan skje.

Endret av Pirja
Lenke til kommentar

Ince kan dra til helvete. Vi trenger ikke en trener som kun hadde en seier på 15 ligakamper for B'burn. Mark Hughes kan også dra til helvete. Vi trenger ikke en trener som er trener for byrivalene.

Steve Bruce kunne ha vært noe. Han har btw også bursdag i dag. Blir 48! :w00t:

Men Fergie har fortsatt noen år igjen! :D

Endret av Latias
Lenke til kommentar
jeg vil ha en som var like fitte som Mourinho var for Chelsea. En som meg selv...

Faktisk så er Jose en fyr jeg kunne tenkt meg til klubben etter SAF. Han har jo selv sagt at han ønsker å være trener i PL igjen.

Er jo helt klart United han ymter om når han sier han vil tilbake. Han vil styre den største klubben i England. Å jeg vil ta han imot med åpne armer. Heller han enn en som ikke har bevisst noe. Å så lenge han vil ha laget til og spille slik Chelsea gjorde siste hele sesongen hans.

@Josè nærer ikke hat mot United, er Liverpool han misliker. Enda en grunn til å ansette han.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...