DJ_Dark Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Chelski har jo tross alt spilt dass i mange kamper og vunnet i det 93. min etter den vanlige scoringen av Drogba.. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Litt i overkant med 8 spelarar frå ManUtd på årets lag, IMO. Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Det er jo lag som har sluppet inn færre mål enn United, så er litt rart at de fikk med hele forsvarsfireren + keeper på årets lag. Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 vidic inn og ikke terry? wow! Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Synes kanskje David James skulle fått keeperplassen på årets lag, i alle fall etter det jeg har sett til mannen. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Synes kanskje David James skulle fått keeperplassen på årets lag, i alle fall etter det jeg har sett til mannen. 8449405[/snapback] enig! Ohny: ikke enig, vidic har vert bedre denne sesongen Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 zaltmann: neivel 8449473[/snapback] bare min mening, jeg personlig syns terry skulle vert der istedenfor Rio. Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 rio jar vært bedre enn terry denne sesongen Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Rio og Vidic har vært som to bauta stener bak helt greit at disse er med på året's lag. VDS desverre har gjort noen feil som har vært kostbare, synes nok James kunne tatt denne plassen. Resten er jeg enig i Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 jeg er bare helt glad for hele 8 united spillere kom med på laget ass... Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 (endret) Litt i overkant den kåringa, men morsomt Hmm. Med Kieran på lista har vi nå 16 forskjellige målscårere i PL. Er det noen som har flere? Ser også at vi mangler mål fra Smith. Endret 23. april 2007 av Limbeck Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Fortjent at Ronaldo fikk de prisene, ikke overrasket. Synes dog det er litt drøyt at 8 av 11 spillere på årets lag da er fra United da. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Det var da fært til sutring fra United fansen om de 8 spillerne da. :!: Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Det var da fært til sutring fra United fansen om de 8 spillerne da. :!: 8451996[/snapback] Ja tenkte det samme jeg og... Når vi først får 8 av 11 spillere på årets lag er det det første man gjør å klage over det! Når jeg leste det i går gliste jeg fra øre til øre og tenkte; Enda et godt alternativ å vise til når jeg skal overbevise Chelsea og Pool fansen om hvilket lag som er/var best denne sesongen! Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 er det noen som skal til fa cup finalen? i så fall... noe tips til billig reise? Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Ja tenkte det samme jeg og...Når vi først får 8 av 11 spillere på årets lag er det det første man gjør å klage over det! Når jeg leste det i går gliste jeg fra øre til øre og tenkte; Enda et godt alternativ å vise til når jeg skal overbevise Chelsea og Pool fansen om hvilket lag som er/var best denne sesongen! 8452041[/snapback] Som Liverpoolsupporter er jeg allerede overbevist om at United har vært mye bedre enn oss denne sesongen. Chelsea supporterne må du vel vente til ligaen er ferdig med å overbevise? Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Ja tenkte det samme jeg og...Når vi først får 8 av 11 spillere på årets lag er det det første man gjør å klage over det! Når jeg leste det i går gliste jeg fra øre til øre og tenkte; Enda et godt alternativ å vise til når jeg skal overbevise Chelsea og Pool fansen om hvilket lag som er/var best denne sesongen! 8452041[/snapback] Som Liverpoolsupporter er jeg allerede overbevist om at United har vært mye bedre enn oss denne sesongen. Chelsea supporterne må du vel vente til ligaen er ferdig med å overbevise? 8452399[/snapback] Nei da... Lenke til kommentar
Cooj Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Fikk United virkelig 8/11 spillere med i den kåringen? Hum... Jeg bryr meg heller lite om slike kåringer, Joda, klart det er gøy, men for meg betyr titlene en god del mer... Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Det er jo lag som har sluppet inn færre mål enn United, så er litt rart at de fikk med hele forsvarsfireren + keeper på årets lag. 8449154[/snapback] Men så er også United det mest offensive laget, og det laget som involverer forsvaret mest i oppbyggingen av spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå