Jotun Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Nå tenkte vel mr.usaklig på idioten shields som prøvde å knerte han stakkars bulgareren, og som Samfunnets Beste Mann Gerrard vil ha satt fri... Begynner jo å forstå hvorfor Gerrard er så opptatt av å få en ugly kriminell ut av fengsel... He's one of them! Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Nå snakket jeg ikke om Gerrard, men om Shields. Skriver jeg dårlig eller, eller er du(mest trolig) kunnskapsløs? Men selvsagt forventer jeg ikke at alle skal vite om Shields hendelsen. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Thomas Quick er uskyldig! Han sitter i fengsel for 40 drap han ikke har begått. Hvordan vet jeg det? Nei jeg bare tror det! Derfor går jeg rundt i t-skjorter med teksten "FREE TOMMYBOY" og "JUSTICE, MAKE IT QUICK". Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Thomas Quick er uskyldig! Han sitter i fengsel for 40 drap han ikke har begått. Hvordan vet jeg det? Nei jeg bare tror det! Derfor går jeg rundt i t-skjorter med teksten "FREE TOMMYBOY" og "JUSTICE, MAKE IT QUICK". Beklager hvis det er for alvorlig til å le av, men det var morsomt :!: Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 (endret) En nydelig paralell! Du har så mange gode poeng Points! Endret 30. desember 2008 av Jotun Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Ingen som husker bursdagen til sjefen vår nei. Prøvde å si det klokka 24.00. Uansett: Se hvem som lærer bort fotball og til hvem her. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Gratulerer med dagen, SAF Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 (endret) Joa. Men han leser ikke her så da gidder eg ikke skrive det her... Tar en telefon når han står opp i morra... Får nå for pokker holde! Dessuten er det vel strengt tatt en halvtime til.... Endret 30. desember 2008 av Jotun Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 (endret) Thomas Quick er uskyldig! Han sitter i fengsel for 40 drap han ikke har begått. Hvordan vet jeg det? Nei jeg bare tror det! Derfor går jeg rundt i t-skjorter med teksten "FREE TOMMYBOY" og "JUSTICE, MAKE IT QUICK". Beklager hvis det er for alvorlig til å le av, men det var morsomt :!: Det er trist! Ikke at en morder er bura inne, men at Pool-supportere holder på som de gjør. En nydelig paralell! Du har så mange gode poeng Points! Joda. Derav nicknamet "Points". Ingen som husker bursdagen til sjefen vår nei. Prøvde å si det klokka 24.00. Det er da bare trist hver gang denne mannen blir eldre. Uansett:Se hvem som lærer bort fotball og til hvem her. Det er ganske vanlig at det er manageren som lærer bort fotball, og ikke omvendt. Endret 30. desember 2008 av Points Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 (endret) Tenkte å banke på hos han jeg men... EDIT: det var litt sarkastisk ment, Points. Endret 30. desember 2008 av RePaC Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Joa. Men han leser ikke her så da gidder eg ikke skrive det her... Tar en telefon når han står opp i morra... Får nå for pokker holde! Dessuten er det vel strengt tatt en halvtime til.... Hils fra meg da Greide å miste mobilen jeg hadde nummeret lagra på... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Kan ikke nummeret hans utenat?? Er du Liverpool supporter? Eller... De kan det nok de også, sugler etter at han slutter i united og skulle ønske han kunne komme til de... Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Joa. Men han leser ikke her så da gidder eg ikke skrive det her... Tar en telefon når han står opp i morra... Får nå for pokker holde! Dessuten er det vel strengt tatt en halvtime til.... Hils fra meg da Greide å miste mobilen jeg hadde nummeret lagra på... Starter på +44, så får du prøve å huske de resterende sifrene selv. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Selvsagt er dette knask for dere supportere, men når dere once again drar inn Shields her er dere jammen steike meg på bærtur. uskyldig i fengsel i så mange år, fuck off I say to ya'll. Ja, du er vel en av de som tror på den patetiske dekkhistorien til fyren som prøver å få han ut av fengsel? Helt latterlig. Forøvrig helt latterlig at The Kop å ha "Free Michael" i mosaikk. Hold slike saker utenfor fotballbanen. Patetiske møkkafans. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 (endret) Kan ikke nummeret hans utenat?? Er du Liverpool supporter? Eller... De kan det nok de også, sugler etter at han slutter i united og skulle ønske han kunne komme til de... Er så dårlig på å huske nummere vettu Får spørre nummeret neste gang jeg er bortom.. Endret 30. desember 2008 av SpencerReid Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Det som er trist her points er at du overser en rekke ting om Shields saken. En annen person har innrømmet drapet og flere vitneforklaringer tyder på at Shields er uskyldig. Denne saken har vi diskutert før, derfor gjør vi ikke det igjen. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Det som er trist her points er at du overser en rekke ting om Shields saken. En annen person har innrømmet drapet og flere vitneforklaringer tyder på at Shields er uskyldig. Denne saken har vi diskutert før, derfor gjør vi ikke det igjen. Du tror på den dekkhistorien den fyren som har innrømmet drapet? Du tror ikke tilfeldigvis på julenissen også? Skjønner godt at politiet i Bulgaria ikke tok den historien seriøst. Luktet bullshit lang vei. Det brevet han skrev også, søtt. La han sitte inne. Gleder meg til neste Manchester-besøk. Da skal Michael Shields-sangen runge utover hele Bishops. Vakkert, rett og slett. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Det som er trist her points er at du overser en rekke ting om Shields saken. En annen person har innrømmet drapet og flere vitneforklaringer tyder på at Shields er uskyldig. Denne saken har vi diskutert før, derfor gjør vi ikke det igjen. Jeg driter da langt i alt pisset om at en annen har fabrikkert en usann historie. Han har blitt dømt for drap, og det er det jeg vil forholde meg til. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Gleder meg til neste Manchester-besøk. Da skal Michael Shields-sangen runge utover hele Bishops. Dette oppsumerer hvilken gjeng idioter dere er. Fuck you and have a nice day Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Gleder meg til neste Manchester-besøk. Da skal Michael Shields-sangen runge utover hele Bishops. Dette oppsumerer hvilken gjeng idioter dere er. Fuck you and have a nice day Og det forklarer hvor stor idiot du er ^^, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå